До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Німецький гурт металістів Risen from Shadows вирішив відзначити Всесвітній день боротьби з діабетом (14 листопада), випустивши свій перший музичний кліп. Цей кліп та інші їхні кавери на пісні про солодощі разом становлять проєкт The Dark Side of Sugar, який є доволі оригінальною засторогою в стилі хеві-метал про небезпеку прихованого в їжі цукру.

Так, The Dark Side of Sugar – це не просто добірка римейків. Це – музика з місією. Послання її просте: зараз все більше людей страждає на такі хвороби як цукровий діабет 2-го типу, але харчова індустрія продовжує приховувати реальний вміст глюкози в продуктах.

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Чи не занадто це – робити метал-версії іконічних поп-пісень? Аж ніяк, вважають засновники гурту Марсель Нойманн та Стефан Моріц: «У цукру є абсолютно небезпечний темний бік. Неправильне харчування – головна причина серйозних та потенційно смертельних захворювань. Про це ми й хочемо попередити своєю музикою».

Темний бік цукру набуває у кліпі вельми зловісного вигляду, перетворюючи солодощі й взагалі будь-яку їжу, багату на глюкозу, на моторошні артефакти. Глазуровані черепи, пентаграми на фастфуді, маршмелоу та пластівці, охоплені пекельним полум’ям, тощо.

Гурт Risen from Shadows працював над своїм дебютом впродовж всього карантину 2020 в студіях у Берліні та Дортмунді. Результатом цієї праці й стали кавери на пісні про солодощі – добірка всім відомих хітів, виконаних у такому жанрі, у якому їх ще не чули.

Метал vs. цукор

Майлз Лорд, креативний директор Serviceplan Berlin, так прокоментував цю ініціативу: «Музика завжди була чудовим способом досягти якомога більшого кола людей. Музика мандрує швидше та проникає глибше, ніж це під силу будь-якій рекламній кампанії, і кінець-кінцем вона стає частиною культури. А такі сучасні платформи як Spotify та Apple Music ще й дають фанатам можливість стати частиною ініціативи. Проєкт The Dark Side of Sugar має на меті інформування людей. Також він є закликом до змін, щоб зменшити ту шкоду, якої завдає цукор. А зробити пожертву благодійній організації, яка бореться за права споживачів, можна просто натиснувши кнопку Play на стрімінговій платформі».

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Такою організацією є, зокрема, заснована у Великобританії Action on Sugar. Окрім гурту Risen from Shadows до цієї ініціативи також приєдналися лейбл Mokoh Music Berlin, продакшн-компанія Simon&Paul та агенції Serviceplan Berlin і Mediaplus.

Як пояснює Холлі Гебріел, дипломований дієтолог Action on Sugar: «Ми були раді підтримати інноваційну кампанію The Dark Side of Sugar, яка привертає увагу до недоречно великого вмісту цукру в їжі та напоях, які ми споживаємо щодня, часто цього навіть не усвідомлюючи. Action on Sugar вдалося привернути увагу міжнародної спільноти до того, які наслідки для здоров’я має надмірне споживання цукру. Як наслідок, деякі виробники та ритейлери почали зменшувати вміст цукру в своїй продукції або пропонувати менш шкідливі варіанти. Але все ж харчова індустрія наразі потребує більшої прозорості, чіткішого маркування та кращих продуктів, щоб всі ми могли зробити свій свідомий вибір».

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Джерело

Оригінальне використання жанру хеві-метал також можна було побачити в інструктажі Samsung про характеристики нового телефона та в рекламному джинглі компанії з переробки металобрухту. Це вже не кажучи про абсолютно кожну кампанію бренда Liquid Death.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.