Бренд Liquid Death записав музичний альбом у «співавторстві» з хейтерами

Ті меломани, що часто своєю музикою змушують сусідів та рідних на стінку лізти, тепер мають у своєму арсеналі ще один інструмент, відколи бренд Liquid Death записав музичний альбом у стилі хеві-метал. А тексти пісень складаються з усього того, що хейтери писали в своїх листах, адресованих ненависній компанії.

Майк Цессаріо (Mike Cessario), співзасновник та гендиректор Liquid Death, зазначив: «Ми є доволі суперечливим брендом, а це означає, що, з одного боку, у нас є фанати, яким і на думку не спаде купувати жоден інший бренд води, і які навіть роблять собі татуювання з нашою назвою. Але з іншого боку, є у нас і чимало ненависників, які не розуміють нас і називають диявольським поріддям».

«Ми від самого початку вирішили вшанувати своїх хейтерів і тому стали випускати рекламу Liquid Death, яка містила в собі цитати з їх коментарів у соцмережах, – розповів він онлайн-платформі Muse by Clio. – І це виявилося найуспішнішою рекламою з усієї, що ми робили».

Такий успіх навів бренд та його агенцію Party Land на думку створити щось подібне, але в іншому ключі. І, може, тому, що така назва й сама по собі звучить як назва рок-гурту, бренд Liquid Death записав музичний альбом, до якого ввійшли його «найкращі хіти», чи точніше, «хейти».

Огудні пісні нашого часу

Обкладинка альбому, цілком закономірно, аж випромінює ненависть.

А промо-ролик, який повідомляє про таку спільну творчість, іронічно імітує телерекламу минулих років.

Особливо багато «добрих» слів припадає на долю маркетологів (наприклад, у пісні «Fire Your Marketing Guy»), але загалом хейтери нікого увагою не оминули, як видно вже з першого треку «Huge Tools (Every Single Person Involved)».

Послухати альбом можна на Spotify, а найвідданіші фанати можуть навіть придбати вінілову платівку.

«Наша аудиторія дуже різнорідна, – зазначив Цессаріо. – Це чоловіки та жінки, багатодітні мами та патлаті металісти, тобто всі, хто розуміє зухвалий гумор. Якщо вам подобається гострі на язик стендап-коміки, сатиричні передачі, фільми про зомбі та серіали Ларрі Девіда, вам напевно сподобається й Liquid Death».

Хеві-метал від Liquid Death – то лише остання з ряду оригінальних кампаній, які свого часу запускав бренд. Наприклад хелловінське прокляття від справжнього чаклуна чи екологічна кампанія проти пластику, події якої відбуваються в пеклі.

На додачу до цього, бренд запустив програму Death Peddlers United, щоб підтримати рок-музикантів під час карантину.

Як показує приклад цілого ряду брендів, фанбаза з хейтерів – не привід опускати руки, адже навіть ненависть може стати золотою жилою.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

39083-Ahn_Sang-soo-books

Корейська типографіка, або Що сучасний дизайнер може почерпнути з азійського креативу

Часто ми орієнтуємося на західні бенчмарки у дизайні (і не тільки), забуваючи про багатий досвід у цій сфері Сходу, відомого ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.