Бренд Liquid Death записав музичний альбом у «співавторстві» з хейтерами

Ті меломани, що часто своєю музикою змушують сусідів та рідних на стінку лізти, тепер мають у своєму арсеналі ще один інструмент, відколи бренд Liquid Death записав музичний альбом у стилі хеві-метал. А тексти пісень складаються з усього того, що хейтери писали в своїх листах, адресованих ненависній компанії.

Майк Цессаріо (Mike Cessario), співзасновник та гендиректор Liquid Death, зазначив: «Ми є доволі суперечливим брендом, а це означає, що, з одного боку, у нас є фанати, яким і на думку не спаде купувати жоден інший бренд води, і які навіть роблять собі татуювання з нашою назвою. Але з іншого боку, є у нас і чимало ненависників, які не розуміють нас і називають диявольським поріддям».

«Ми від самого початку вирішили вшанувати своїх хейтерів і тому стали випускати рекламу Liquid Death, яка містила в собі цитати з їх коментарів у соцмережах, – розповів він онлайн-платформі Muse by Clio. – І це виявилося найуспішнішою рекламою з усієї, що ми робили».

Такий успіх навів бренд та його агенцію Party Land на думку створити щось подібне, але в іншому ключі. І, може, тому, що така назва й сама по собі звучить як назва рок-гурту, бренд Liquid Death записав музичний альбом, до якого ввійшли його «найкращі хіти», чи точніше, «хейти».

Огудні пісні нашого часу

Обкладинка альбому, цілком закономірно, аж випромінює ненависть.

А промо-ролик, який повідомляє про таку спільну творчість, іронічно імітує телерекламу минулих років.

Особливо багато «добрих» слів припадає на долю маркетологів (наприклад, у пісні «Fire Your Marketing Guy»), але загалом хейтери нікого увагою не оминули, як видно вже з першого треку «Huge Tools (Every Single Person Involved)».

Послухати альбом можна на Spotify, а найвідданіші фанати можуть навіть придбати вінілову платівку.

«Наша аудиторія дуже різнорідна, – зазначив Цессаріо. – Це чоловіки та жінки, багатодітні мами та патлаті металісти, тобто всі, хто розуміє зухвалий гумор. Якщо вам подобається гострі на язик стендап-коміки, сатиричні передачі, фільми про зомбі та серіали Ларрі Девіда, вам напевно сподобається й Liquid Death».

Хеві-метал від Liquid Death – то лише остання з ряду оригінальних кампаній, які свого часу запускав бренд. Наприклад хелловінське прокляття від справжнього чаклуна чи екологічна кампанія проти пластику, події якої відбуваються в пеклі.

На додачу до цього, бренд запустив програму Death Peddlers United, щоб підтримати рок-музикантів під час карантину.

Як показує приклад цілого ряду брендів, фанбаза з хейтерів – не привід опускати руки, адже навіть ненависть може стати золотою жилою.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.