Samsung проводить інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х

Чи може хто пригадати гурт Galactic Lazer Stallion на музичній сцені 1980-х років з такими хітами як Unfold Me та Sign Your Name Forever?

Звісно, ніхто.

Хоча б тому, що його тоді й не було. Насправді цей музичний гурт існує лічені дні. Його створила агенція Iris Worldwide для кампанії Samsung під назвою Power Play. Після випуску нових моделей смартфонів Samsung Galaxy Z Fold2 та Galaxy Note20 у компанії виникла потреба поінформувати своїх торгових представників по всій Америці щодо численних корисних функцій цих гаджетів. Зробити це вона вирішила, провівши інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х.

«Якщо піднестися надто близько до сонця – ти згориш. Особливо якщо у тебе на волоссі літри займистого лаку», – в якийсь момент говорить оповідач. Ця фраза якнайкраще передає гумор та пафос цього проєкту. І слід визнати, за якісь кілька днів агенція Iris та її псевдо-рокери Galactic Lazer Stallion залишили по собі більший слід у музиці, ніж це вдалося багатьом цілком справжнім музичним гуртам.

До кампанії входить кілька музичних відео разом з усім, що має бути в стилізації під 1980-ті: завивання гітар, енергійна міміка, буйні хаєри та графіка вінтажних відеоігор.

А ще три коротших відео докладніше розповідають про ключові характеристики продукту типу заряду батареї, підтримки мобільних ігор та електронного пера S-Pen.

«Віртуальний тренінг виявився всеохопнішим і дозволив нам звернутися до набагато ширшої аудиторії, тобто до всіх наших торгових представників у США водночас, – розповіла Ліндсей Вільямс (Lyndsey Williams), регіональна директорка з продажів Samsung. – Але найголовніше тут те, що цифровий контент живе довше. Ми наблизили цей інструктаж в стилі хеві-метал до наших користувачів, скориставшись тими соціальними медіаканалами, якими вони й так послуговуються щодня».

Музика простіших часів

У гурту Galactic Lazer Stallion є офіційний вебсайт, альбом на Spotify, акаунт в Instagram і навіть запис з концерту.

У них є навіть власна відеогра! (З 8-бітною графікою, звісно.)

Цей проєкт дещо нагадує колекцію «огудних пісень» від бренда Liquid Death, який і так звучить, як гурт металістів. Щоправда, Galactic Lazer Stallion справляє менш агресивне враження.

«Ми хотіли дати слухачам можливість бодай ненадовго втекти в минуле з нинішнього 2020 року. Назад у часи, коли гітари грали шред, барабанні установки крутилися, а хаєри не пролазили в двері. Коли зал не просто підспівував виконавцям, а волав разом з ними на все горло. Якщо кудись і тікати з 2020 року, то кращої ери для втечі, ніж 1980-ті годі й шукати», – пояснив Маркус Ліваг (Marcus Liwag), заступник креативного директора Iris.

Ось декілька текстів Galactic Lazer Stallion, якщо у кого виникне бажання й собі заспівати.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.