Samsung проводить інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х

Чи може хто пригадати гурт Galactic Lazer Stallion на музичній сцені 1980-х років з такими хітами як Unfold Me та Sign Your Name Forever?

Звісно, ніхто.

Хоча б тому, що його тоді й не було. Насправді цей музичний гурт існує лічені дні. Його створила агенція Iris Worldwide для кампанії Samsung під назвою Power Play. Після випуску нових моделей смартфонів Samsung Galaxy Z Fold2 та Galaxy Note20 у компанії виникла потреба поінформувати своїх торгових представників по всій Америці щодо численних корисних функцій цих гаджетів. Зробити це вона вирішила, провівши інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х.

«Якщо піднестися надто близько до сонця – ти згориш. Особливо якщо у тебе на волоссі літри займистого лаку», – в якийсь момент говорить оповідач. Ця фраза якнайкраще передає гумор та пафос цього проєкту. І слід визнати, за якісь кілька днів агенція Iris та її псевдо-рокери Galactic Lazer Stallion залишили по собі більший слід у музиці, ніж це вдалося багатьом цілком справжнім музичним гуртам.

До кампанії входить кілька музичних відео разом з усім, що має бути в стилізації під 1980-ті: завивання гітар, енергійна міміка, буйні хаєри та графіка вінтажних відеоігор.

А ще три коротших відео докладніше розповідають про ключові характеристики продукту типу заряду батареї, підтримки мобільних ігор та електронного пера S-Pen.

«Віртуальний тренінг виявився всеохопнішим і дозволив нам звернутися до набагато ширшої аудиторії, тобто до всіх наших торгових представників у США водночас, – розповіла Ліндсей Вільямс (Lyndsey Williams), регіональна директорка з продажів Samsung. – Але найголовніше тут те, що цифровий контент живе довше. Ми наблизили цей інструктаж в стилі хеві-метал до наших користувачів, скориставшись тими соціальними медіаканалами, якими вони й так послуговуються щодня».

Музика простіших часів

У гурту Galactic Lazer Stallion є офіційний вебсайт, альбом на Spotify, акаунт в Instagram і навіть запис з концерту.

У них є навіть власна відеогра! (З 8-бітною графікою, звісно.)

Цей проєкт дещо нагадує колекцію «огудних пісень» від бренда Liquid Death, який і так звучить, як гурт металістів. Щоправда, Galactic Lazer Stallion справляє менш агресивне враження.

«Ми хотіли дати слухачам можливість бодай ненадовго втекти в минуле з нинішнього 2020 року. Назад у часи, коли гітари грали шред, барабанні установки крутилися, а хаєри не пролазили в двері. Коли зал не просто підспівував виконавцям, а волав разом з ними на все горло. Якщо кудись і тікати з 2020 року, то кращої ери для втечі, ніж 1980-ті годі й шукати», – пояснив Маркус Ліваг (Marcus Liwag), заступник креативного директора Iris.

Ось декілька текстів Galactic Lazer Stallion, якщо у кого виникне бажання й собі заспівати.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.