Шведський музичний гурт перейменував всі свої пісні, щоб прорекламувати новий альбом

Щоб повідомити про своє повернення на музину сцену в 2020 році, шведський музичний гурт Bye Bye Bicycle перейменував всі свої пісні та альбоми на Spotify. (Вочевидь, додавши Spotify чимало головного болю в процесі.) Досі ще жоден музичний гурт не наважувався на такий оригінальний крок.

За словами вокаліста Андре Вікінгссона, для них було цілком очевидним кроком перетворити старі пісні на рекламу нових. Адже саме пісні були тим, що свого часу привернуло до них увагу аудиторії. Логічно, що вони й мають стати вказівкою на нові речі, які, як сподіваються музиканти, сподобаються їх шанувальникам не менше. Навіть дивно, що досі ніхто не додумався використовувати назви пісень на Spotify в якості маркетингової платформи.

Останній альбом Bye Bye Bicycle називався Nature і вийшов аж у 2012 році. Але тепер, відколи цей музичний гурт перейменував всі свої пісні, він називається Nature (Of This Parenthesis Is To Inform You That “Specular” Drops Reeeeeal Soon).

Досягти кожного плейлиста

Відбулося все це буквально через кілька днів після того, як Spotify оголосила про те, що тепер вона може просувати музичні гурти, якщо ті згодяться поступитися частиною своїх доходів від розміщених на цій платформі пісень. От гурт Bye Bye Bicycle і вирішив трохи прорекламувати себе самотужки.

Андре Вікінгссон стверджує, що поєднання старих матеріалів з новими, які ще тільки готуються до релізу – це природний та органічний спосіб повідомити про повернення музичного гурту на сцену. Зрештою, це цілком в дусі того, про що говорив співзасновник Spotify Даніель Ек, коли стверджував, що музичні гурти мають створювати історії навколо випуску нових альбомів.

Коли музичний гурт перейменував всі свої пісні, додавши до них текст в дужках, він водночас досягнув всієї своєї аудиторії, яка включила його треки у тисячі й тисячі плейлистів. Відтак новина про повернення гурту Bye Bye Bicycle стала поширюватися далі. Традиційний прес-реліз чи кампанія в соцмережах таку аудиторію ніколи б не охопили.

Таким чином Bye Bye Bicycle поповнив собою список музичних гуртів, яким вдалося заявити про себе у дуже оригінальний спосіб.

Зокрема, серед інших оригінальних релізів можна назвати:

  • Альбом In Rainbows (2007) гурту Radiohead, який дозволив фанатам самим вирішувати, скільки платити за нього.
  • Year Zero (2007) від Nine Inch Nails, вихід якого супроводжувався онлайн-грою, з якої HBO навіть серіал робити збиралася.
  • У 2012 році гурт XX спільно з Microsoft створив мапу, на якій видно було, як його нова пісня поширювалася світом.
  • У 2014 році гурт U2 завантажив свій альбом Songs of Innocence на всі айфони, що викликало неоднозначну реакцію.
  • Того ж року гурт Wu-Tang Clan випустив свій альбом Once Upon A Time in the Shaolin в одному-єдиному примірнику і продав його з аукціону.
  • А цього року Woodkid запустив гру в альтернативній реальності, щоб прорекламувати реліз альбому Goliath.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.