Про проєкт

Creativity.ua — медіа про креативні індустрії України та світу

Ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство:

  • ми знаходимо ідеї та проєкти, що сприяють розвитку креативних та культурних індустрій, та досліджуємо, як вони народжуються, розвиваються, що цьому сприяє, а що заважає;
  • ми розповідаємо історії креаторів, для яких креативність — це хобі або робота: як вони тренують у собі цю здібність та звідки черпають натхнення;
  • ми досліджуємо креативний процес: від пошуку інсайту до реалізації ідеї.

Ми вважаємо, що креатив сьогодні — про пошук оригінальних рішень абсолютно у всіх сферах життя, а креативність притаманна представникам усіх індустрій: від реклами до IT, від дизайну до науки, від культури до спорту. Креатором є не тільки рекламіст, який створює рекламні кампанії, а й науковець, який робить відкриття. Не тільки художник, який малює у стилі стріт-арт, а й айтішник, який пише програму для трекінгу життєво важливих показників.

Creativity.ua — майданчик для обміну досягненнями та досвідом у сфері креативних індустрій. Creativity.ua — джерело корисної інформації та натхнення для кожного креатора, незалежно від спеціальності та сфери діяльності.

Офіційний статус партнера

Creativity.ua — офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний медіапартнер Представництва Cannes Lions в Україні та Днів Креативності в Україні. Тут можна розвиватись за цікавим для себе напрямком та першим дізнаватись новини з міжнародних фестивалів креативності Cannes LionsEurobestDubai Lynx та Spikes Asia.

Протягом року ми підтримуємо різні професійні заходи, конкурси та освітні проєкти. Серед них: Young Lions Competition, Creative Challenge, Форум Креативних Індустрій, Шедеври Cannes Lions та інші. 

Також підтримуємо інформаційно креативні проєкти, кампанії, соціальні ініціативи і профільні події, які сприяють розвитку креативних і культурних індустрій України.

Хочете розповісти про свій проєкт або кампанію чи подію, стати партнером Асоціації Креативних Індустрій або акредитуватись на одну з подій у межах Днів Креативності або один із фестивалів Lions Festivals, — скористайтесь формою зворотнього зв’язку на сайті або пишіть нам повідомлення у Facebook.

Редакційна політика

Маркування комерційного контенту

Певно, ви помітили, що наш сайт не завішаний рекламними банерами. Це тому, що ми за те, щоб реклама була естетичною, етичною та ефективною. А ще краще — нативною. Тому команда Creativity.ua виступає за партнерські відносини з рекламодавцями. Нам важливо, щоб контент, за який рекламодавець платить, був, з одного боку, ефективним для нього, з іншого — цікавим та корисним для читача. Тому комерційний відділ та редакція працює у тісній зв’язці: комерційний відділ обробляє запити від компаній, вивчаючи їхні потреби та цілі, а редакція створює нативний контент.

Усі комерційні матеріали на сайті Creativity.ua публікуються з позначкою «Партнерський матеріал» або «Матеріал створено за підтримки…». При цьому наші партнери не впливають на редакційну політику. У разі такої спроби ми припиняємо партнерство.

Позиція редакції

Заголовки та лід до редакційних матеріалів (статті, інтерв’ю) та перекладів пише редакція, до авторських — автор матеріалу, проте редакція залишає за собою право відредагувати або переписати заголовок і лід.

Також редакція залишає за собою право не публікувати прес-реліз чи будь-яку іншу інформацію про кампанію, проєкт, подію чи компанію, якшо запропонований матеріал не відповідає редакційній політиці, контентній стратегії Creativity.ua або темам, на які пише медіа.

Авторські матеріали, а також коментарі та відповіді на інтерв’ю відображають позицію авторів та героїв. Редакція може не поділяти цих поглядів.

Ми проти приниження людської гідності та дискримінації за ознаками віку, статі, національності, сексуальної орієнтації, стану здоров’я, політичних та релігійних поглядів або будь-якими іншими. Якщо, готуючи до публікації матеріал, помічаємо в ньому ознаки дискримінації, посилення стереотипів за наведеними вище ознаками або мову ворожнечі — ми радимось із експертами профільних організацій або юристами та, у разі підтвердження наявності цих ознак, редакція не публікуватиме прес-реліз чи будь-яку іншу інформацію про кампанію, проєкт чи подію.