Cannes Lions 365

Дізнавайся актуальні новини, дивись свіжі кейси та читай ексклюзивні матеріали з Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions

Як бренди зростають за рахунок сміливості. Лекція Фернандо Мачадо

17 квітня о 15.00 відбудеться онлайн-лекція екс-директора з маркетингу Burger King Фернандо Мачадо — найсміливішого маркетолога в рекламному світі. Дос’є ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...

Виконавчий директор «Каннських Левів» Саймон Кук про майбутнє маркетингу в мінливому кліматі

Cпеціально для звіту The Future CMO 2020 від Raconteur Саймон Кук, виконавчий директор Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви», пояснює, чому ...

Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Серед прикладів того, як можна креативно провести тест-драйв, є і дитина за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірка на поліграфі.

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

Мости, черги та ковбойські дуелі: добірка, що показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Віртуальна реальність здатна розважати, викликати співчуття та відволікати від стресу, як доводять шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори фестивалю «Каннські Леви» запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...