Кейси креативних комунікацій, поради та інсайти від лідерів провідних креативних агентств і світових брендів та актуальні новини з онлайн-заходу LIONS Live від організаторів «Каннських Левів»

LIONS

LIONS оголошує про створення LIONS Membership

LIONS Membership — цілорічна платформа, створена для об’єднання світової креативної спільноти через загальний доступ до джерел натхнення, навчання, до творчих ...

LIONS Live: директор з маркетингу Uber про адаптацію та репутацію бренда

Томас Раніз, директор з маркетингу Uber, спробував в рамках серії відео CMOs in the Spotlight відповісти на деякі найгостріші питання 2021 року.

LIONS Live: чотири інсайти про локалізм у креативі

Кілька уроків, які варто винести з досвіду переможців фестивалю креативності Cannes Lions, що досягли успіху на мінливих локальних ринках.

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Виконавчий директор «Каннських Левів» Саймон Кук про майбутнє маркетингу в мінливому кліматі

Cпеціально для звіту The Future CMO 2020 від Raconteur Саймон Кук, виконавчий директор Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви», пояснює, чому ...

Висновки LIONS Live: шість підходів до створення креативних ідей

Спираючись на доповіді провідних креативників індустрії, організатори LIONS Live сформулювали шість потенційно корисних підходів до креативних ідей.

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори фестивалю «Каннські Леви» запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Команди McCann Tel Aviv та IKEA розповідають про проєкт ThisAbles

Агенція McCann Tel Aviv запустила проєкт ThisAbles, створивши серію аксесуарів, які роблять меблі дружніми до людей з інвалідністю.

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф, яка понад 20 років працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа та новітніх технологій, підбиває підсумки п’ятого дня LIONS Live.

BloodNormal, Viva la Vulva, Womb Stories: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

Withinlink

Підсумки четвертого дня LIONS Live від Бессі Лі, засновниці венчурного фонду Withinlink

Бессі Лі, яка очолювала WPP China, перш ніж заснувати венчурний фонд та інкубатор стартапів Withinlink, підбила підсумки четвертого дня Lions Live.

Команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Підсумки третього дня LIONS Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

«Правда того варта»: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It видання The New York Times

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня LIONS Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня онлайн-заходу.

LIONS Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня LIONS Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня онлайн-заходу було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе.

LIONS Live повернеться у жовтні: більше кейсів та практичних порад

Отримати доступ до жовтневого онлайн-заходу, так само як і минулого разу, можна абсолютно безкоштовно з усіх куточків світу.

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

LIONS Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.

Дайджест LIONS Live: інсайти від членів журі «Каннських Левів» і не тільки

Дайджест LIONS Live: інсайти від членів журі «Каннських Левів» і не тільки

Нагадуємо, через пандемію COVID-19 Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» скасували. Замість цього організатори запросили світову креативну спільноту на безкоштовний онлайн-захід ...

LIONS Live: голова журі категорії Film прогнозує розквіт після кризи та задає три слушних питання

Наступного року журі категорії Film очолить Річард Брім, креативний директор агенції adam&eveDDB, у якого є дуже чітка система оцінювання креативних робіт.

LIONS Live: голова журі Outdoor Lions закликав до простоти та гумору в креативі

LIONS Live: голова журі категорії Outdoor закликав до простоти та гумору в креативі

Креативний директор AlmapBBDO, який наступного року очолить журі категорії Outdoor, сформулював кілька принципів, за якими буде визначено переможця.

LIONS Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу

Директор з інновацій Unity і першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі впевнений: імерсивні технології – ось що приведе сторітелінг до нового відродження.

LIONS Live: 7 порад від Diageo щодо підтримки гендерної рівності в рекламі

Команда Diageo переконана, що гендерну рівність можна зробити нормою суспільства за допомогою того, що ми показуємо в рекламі.

LIONS Live: очільниця журі Creative Effectiveness розповіла, чим вирізняється дійсно чудова креативна робота

LIONS Live: очільниця журі Creative Effectiveness розповіла, чим вирізняється дійсно чудова креативна робота

Енн Мухерджі розповіла, чим хороша креативна робота відрізняється від дійсно чудової та про що мусять пам'ятати учасники журі категорії Creative Effectiveness.