31+7: зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020

З одного боку, на приводи для радості цей рік видався скупим. З іншого ж – його спровадити намагаються аж з липня, то чом би й не порадіти нарешті настанню 2021 року. Такими є і різдвяні кампанії 2020: від Санта-Клауса, що лежить в лікарні з коронавірусом, до Google-опери, овечих колядок та їздових їжаків.

Відкриває цьогорічну добірку різдвяних кампаній бренд Coca-Cola, який уже давно є символом новорічного сезону. Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний новозеландський режисер Тайка Вайтіті. У ній батько маленької дівчинки, щоб доставити лист до рук Санти, намагається дістатися Північного полюса, для чого перепливає моря, підкорює гори та скелі, пробирається крізь непроглядні джунглі та перетинає безлюдну північну тундру.

Дещо інший, спокійніший, але не менш зворушливий погляд на родинні цінності пропонує Disney. В центрі історії – іграшковий Міккі Маус, подарований маленькій дівчинці ще у 1940 році. З кожним наступним роком він залишається символом минулого дитинства для вже немолодої Лоли і ще однією ниточкою, яка пов’язує її з онукою.

Свято починається з супермаркетів

Різдвяна реклама супермаркетів Argos також орієнтована на родину. В ній двійко дівчат знаходять набір для юного фокусника і шоу починається.

А от в рекламі Amazon про балерину шоу ледве не закінчується, так і не почавшись, і лише наполегливість дівчини рятує різдвяну виставу.

В опері від компанії Google натомість співають лише колобки. Ними можна навіть власноруч подиригувати.

Ще одним брендом, без якого сезон зимових свят не починається, є мережа магазинів John Lewis. Цього року бренд залучив до роботи над різдвяним роликом вісім різних митців, щоб у цей непростий для креативних індустрій час дати роботу кільком людям, а не лише комусь одному.

У ролику супермаркетів Aldi на екрани повертається улюблений овоч всієї Великобританії – морквина Кевін. Відколи вийшов тизер до цього відео, всі британці сподівалися на безпечне повернення Кевіна додому до родини.

А от мережа Very.co.uk розпочинає своє різдвяне відео зі шпильки в бік (підозріло ідеальних) різдвяних відео.

Ще докладніше весь цей різдвяний хаос ми бачимо в рекламі бренду паперових рушників Plenty. Від песика, який мітить різдвяну ялинку, до бабусі, яка витягає мішуру в кота з-під хвоста.

Мережа магазинів TK Maxx віддала центральне місце в своїй різдвяній рекламі… козі. Дуже стильній козі, слід визнати.

До речі про стиль. Бренд Gucci у своїй кампанії до зимових свят 2020 вмикає ностальгію по офісу на повну, адже цього року мало хто наважиться збиратися на Різдво на роботі.

Цілком інший погляд на офісні вечірки у Miller Lite. Цей пивний бренд готовий битися об заклад, що кожен охоче відмовився б від офісних вечірок заради відпочинку вдома.

Піца, благодійність та відповідальність

В різдвяній рекламі МакДональдз «майже дорослий» підліток Том бореться зі своєю внутрішньою дитиною, але хіба святковий настрій можна стримати?

Що ж до піцерій у цей святковий сезон, то Pizza Hut задається питанням, чому різдвяна піца не є окраса столу, і співає різдвяну пісню, де всі ролі виконуються одним на всі руки майстром.

Мережа Papa John’s навпаки великої рекламної кампанії до Різдва 2020 не готувала. Чому? Тому що більшу частину свого маркетингового бюджету до свят вона віддала на благодійність.

Бренд Greenies, який робить ласощі не для людей, а для собак, помістив в центр свого відео, природно, пса. І сніговика. Після чого ця зимова ідилія швидко набула драматичного тону.

Мережа магазинів меблів DFS задіяла в своєму різдвяному відео популярних мультиплікаційних персонажів Воллеса та Громіта, які тягнуть за собою на санчатах девайс зі співочими овечками.

IKEA цього Різдва нагадує, що, хоча свята є хорошою нагодою побалувати себе, це ще не привід викидати їжу. І взагалі вона закликає до відповідальнішого споживання.

Також IKEA поділилася з усіма «кресленнями» будиночка з печива. Цей Gingerbread Höme можна обставити крихітними меблями, як з IKEA, тільки з печива.

У Microsoft цього року, мабуть, найкраща з її різдвяних кампаній. В ній є песики! І вони теж хотіли б грати у відеоігри.

Також Microsoft записала фрагменти відомих різдвяних пісень, переробивши їх на свій, комп’ютерний, лад.

А на додачу до всього цього були випущені ще й «огидні светри» з логотипами MS Paint та Windows. Частина коштів від їх продажу буде передана благодійній організації Girls Who Code.

Різдво під час пандемії

У відео Channel 4 Зубна фея, Купідон, Великодній кролик і всі інші роздають Санта-Клаусу поради, як відсвяткувати Різдво під час пандемії.

Банківська група Erste не оминає увагою тему самотності у свята, розповідаючи про Едгара, який живе в будинку літніх людей, та доглядальницю Марію.

А у цього дідуся з реклами Orange родина є. І його відвідують напередодні Різдва! І навіть смартфон дарують! От тільки цьому девайсу дідусь ніяк не може дати ради, аж доки не отримує від онуки фото з фільтром «під єдинорога».

До теми домівки та родинного кола, як і численні інші різдвяні кампанії 2020, звертається і благодійна організація Great Ormond Street Hospital Children’s Charity, яка показує подорож маленької дівчинки з лікарні додому на свята.

Навіть Санта-Клаус вразливий для коронавірусу і ледве не помирає в цьому відео від Національної служби охорони здоров’я Великобританії (NHS). (Це відео засмутило чимало дітей.)

Втім, заспокоїти дітей, що Санта живий-здоровий, можна завдяки французькій телекомунікаційній компанії Bouygues. Цього року вона дає можливість зателефонувати Санта-Клаусу і почути його вітання в форматі відеодзвінка.

Австралія, Канада та сніговики

Але в разі чого місіс Клаус готова підхопити естафету в цьому відео від Duluth Trading.

Або навіть ось ця австралійська пташка, яка мріє стати оленем і допомагати Санті.

Австралійські різдвяні кампанії 2020 взагалі можуть набувати дуже дивного вигляду, як ось ця від Aldi Australia. Може, тому що у них зараз літо?

Навряд чи вам доводилося бачити неоковирнішого сніговика, ніж оцей, збудований Coors Light для того, щоб пивні бляшанки охолоджувати.

Спеціально для креативників агенція Deloitte Digital передає різдвяні вітання ось цим маленьким, але вільним сніговиком.

Канадська мережа ресторанів Tim Hortons нагадує, що взагалі-то ми всі зліплені з одного снігу.

А канадська агенція Public вирішила, відмовившись від характерної канадської ввічливості, сказати в спину року, який іде від нас, все, що вона про нього думає. (Бережіть вуха!)

Українські кампанії

І знову святковий сезон починається з магазинів. На особливу увагу тут заслуговують новорічні вітрини ЦУМ, головна ідея яких сімейні цінності, зрозумілі та вагомі для кожного.

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 натомість розмістили на білбордах рімейки обкладинок культових фільмів про кінець світу, пропонуючи кредит на відбудову після апокаліпсису.

Оскільки цього року зустрітися на новорічному костюмованому параді в центрі столиці не вийде, команда бренду Borjomi підготувала дещо особливе онлайн. Новорічний «Парад бажань» від Borjomi – це онлайн-івент, де кожен може загадати бажання для близької людини, а команда Borjomi втілить у життя мрії 130 щасливців.

Borjomi запускає новорічний онлайн «Парад бажань»

Окремо слід відзначити різдвяні кампанії 2020, присвячені дітям. Зокрема, завдяки таланту юних музикантів і вокалістів та зусиллям Благодійного фонду «Відкрита музика міста», порталу JetSetter.ua та Українського культурного фонду, в День святого Миколая відбувся масштабний музичний концерт «Зимові дива».

А завдяки художньо обдарованим дітям, мережа АЗК WOG до Дня святого Миколая вже другий рік поспіль випускає серію горняток з унікальним дизайном, в основі якого – дитячі малюнки.

Проєкт Всеукраїнського благодійного фонду «Крона» дає всім небайдужим можливість подарувати одну годину свого часу і професійних навичок сім’ям, у яких є діти з інвалідністю або невиліковними хворобами.

А проєкт «Різдвяні історії» від Куражу націлений на те, щоб зруйнувати стереотип про те, що сирітство – перепона на шляху до успішного дорослого життя. Всі герої «Різдвяних історій» Куражу, успішні та комунікабельні люди, а також – всі в якийсь час росли без батьків.

Джерело 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Фото в заголовку: Rodion Kutsaev / Unsplash

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.