Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, пожежі, шість затемнень і нові правила «Оскара». 

Більшість брендів обходять тему жахів, які ми пережили, і часто продовжують робити вигляд, що нічого не сталося. Але не Альфа-Банк. І недарма: британські вчені говорять, що гумор — відмінний спосіб пережити травматичні події.

Отже, Альфа-Банк разом з Bickerstaff.497 запустив рекламну кампанію про кредит готівкою.

Поки працювали над стратегією, з’ясували таке: кредити найчастіше беруть під кінець року і для того, щоб швидше закрити невирішені питання з ремонтами і бізнесом, іноді ще й купити подаруночки та завершити рік без зайвих хвостів. Та в 2020 році життя трохи змінилось. І навіть просто новий кухонний куточок може стати головною радісною подією року на фоні всього, що відбувалося останні 365 днів.

Так з’явилося ключове стратегічне повідомлення —  встигни врятувати 2020 рік.

Події, що відбулися цього року, нагадують тривалий голлівудський блокбастер, сценарій якого написав Нолан під чуйним керівництвом Тарантіно. Та Альфа-Банк і команда Bickerstaff.210 сміливо вирішили закінчити це вже надто розтягнене кіно.

І поки в ролику йде боротьба за виживання — на білбордах з’явилися рімейки обкладинок культових фільмів про кінець світу.

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік
Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік
Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Мораль: дивитись на армагедон набагато приємніше з віконечка відремонтованої кухні, а Альфа-Банк, раптом шо, на той ремонт позичить.

«Така ідея для банку була дійсно ризикованою, але ми точно не боїмося ризику! Нам захотілося по-чесному, з іронією провести цей тяжкий рік, який, хоч і (поки що) без зомбі, проходив на підвищеному рівні складності. Що допомогло нам занепасти духом? Доля іронії, самоіронії, підтримка і бажання підтримати і допомогти нашим клієнтам. Бо, яким би не був 2020-й, навіть йому потрібен справжній хепі-енд. До речі, малювати віжуали нам допомагала польська дизайн-студія feel factory, що спеціалізується на кіноафішах, аби підтримати стилістику серйозного кіно, — коментує керівниця напрямку маркетингу мобільного банку «Альфа-Банк Україна» Аліна Оніщенко.

«Мені здається, є дві людські якості, які можуть хакнути цей “чудовий” рік: сміливість і самоіронія. А краще їх комбінація: мати сміливість бути іронічним, коли навколо несеться лють. Думаю, саме ця здатність дає нам змогу залишатися інтелігентними й світлими особистостями за будь-яких обставин. А ось зайва драматизація, навпаки, робить з нас загнаних у кут тварин з тунельним зором. Я радий можливості попрацювати із цією темою і контртемою у межах одного проєкту. Вдячний кожному учаснику проєкту за те, що на всіх етапах було все гаразд з усім: як зі сміливістю, так і з іронією», — зазначив режисер проєкту Євген Красуля.


А ми нагадуємо, що нещодавно агенція Bickerstaff офіційно оголосила про початок своєї роботи.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на престижному європейському конкурсі (оновлено)

Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на європейському конкурсі iJungle 2020 Illustration Awards. Альона Шостко отримала золото в номінації ...

Український сервіс Reface, на думку Google, може покращити світ у 2021 році

Google склав список програм, які можуть поліпшити 2021 рік. Одним із рекомендованих компанією сервісів став український Reface. Всього у списку рекомендацій 21 ...

AFI Awards. Названо найкращі фільми та серіали 2020 року

Щорічно Американський інститут кіномистецтва, розташований в Лос-Анджелесі і заснований у 1967 році, називає найкращі фільми і серіали, що вийшли протягом ...

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Avangarden cultural agency оголошує OPEN CALL на участь в онлайн-виставці цифрового мистецтва

Avangarden cultural agency оголошує OPEN CALL на участь в онлайн-виставці цифрового мистецтва під назвою «Forever is our today». Організатори виставки ...

Сінгапурська студія розробила безконтактні кнопки для ліфтів

Достатньо зімітувати натискання на кнопку, не торкаючись її, і Kinetic Touchless дійсно втопиться в панель, наче під дією телекінезу.