• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Знову дивує: WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей

22 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Знову дивує: WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей
Share on FacebookShare on Twitter

Мережа АЗК WOG другий рік поспіль випускає серію горняток до Дня св. Миколая.

До серії увійшли три паперові та два бамбукові багаторазові стаканчики. Кожен з унікальним дизайном, в основі якого — малюнки дітей, які перемогли у щорічному конкурсі WOG «Твори різдвяну дивокаву». Ця лімітована колекція буде продаватись тільки до кінця зими.

«Вже другий рік, як ми проводимо конкурс малюнку серед дітлахів на тему зимових свят, а потім створюємо святкові стаканчики з малюнками переможців. Дуже тішить популярність конкурсу: минулого разу роботи подали 800 учасників, цього разу — вже 1000. Звичайно, переможці отримують призи — вікенд у Карпатах, але діти насправді змагаються геть за інше. Кожна дитина хоче побачити саме свій малюнок на горнятку WOG, який продаватиметься на АЗК по всій країні. Це і є найкращий подарунок!», — говорить директор з комунікації WOG Олена Осипчук.

WOG продає напої у горнятах трьох різних розмірів. Тому, згідно умов конкурсу, тільки три малюнки, що набрали найбільшу кількість лайків, могли стати основою для їхнього дизайну. Це олень зі сніжинкою на носі — малюнок Моніки (3 р.) з Рівного, синя Снігуронька — Поліни (7 р.) з Павлограда та сім’я, яка прикрашає новорічну ялинку — малюнок Ганни (11 р.) із Луцька.

WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей

Ще дві роботи хлопчика Михайла з Києва та дівчинки Аделіни з Зіньківа, що посіли четверте та п’яте місця, компанія вирішила перетворити на багаторазові еко-стаканчики із бамбуку.

WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей

Цікаво, що WOG не забув і про решту 995 учасників. З їхніх малюнків створили електронні листівки, які можна скачати за посиланням https://cutt.ly/LhBpJkX і відправити рідним, друзям у месенджерах, опублікувати у соц.мережах чи навіть роздрукувати і надіслати традиційною поштою.

«Нашим клієнтам точно сподобається пити каву чи чай з цих святкових горнят. Вони  зігріють у найлютіший мороз і подарують тепло будь-якому серцю, адже наші зимові горнята наповнені таким добром і вірою в дива, на які здатні тільки діти», — каже Олена Осипчук.


А нещодавно французька телекомунікаційна компанія Bouygues та агенція BETC підготували для дітлахів особливий різдвяний подарунок – можливість зателефонувати Санта-Клаусу і почути його вітання в форматі відеодзвінка.

Теги: дизайнконкурскреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.