Знову дивує: WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей

Мережа АЗК WOG другий рік поспіль випускає серію горняток до Дня св. Миколая.

До серії увійшли три паперові та два бамбукові багаторазові стаканчики. Кожен з унікальним дизайном, в основі якого — малюнки дітей, які перемогли у щорічному конкурсі WOG «Твори різдвяну дивокаву». Ця лімітована колекція буде продаватись тільки до кінця зими.

«Вже другий рік, як ми проводимо конкурс малюнку серед дітлахів на тему зимових свят, а потім створюємо святкові стаканчики з малюнками переможців. Дуже тішить популярність конкурсу: минулого разу роботи подали 800 учасників, цього разу — вже 1000. Звичайно, переможці отримують призи — вікенд у Карпатах, але діти насправді змагаються геть за інше. Кожна дитина хоче побачити саме свій малюнок на горнятку WOG, який продаватиметься на АЗК по всій країні. Це і є найкращий подарунок!», — говорить директор з комунікації WOG Олена Осипчук.

WOG продає напої у горнятах трьох різних розмірів. Тому, згідно умов конкурсу, тільки три малюнки, що набрали найбільшу кількість лайків, могли стати основою для їхнього дизайну. Це олень зі сніжинкою на носі — малюнок Моніки (3 р.) з Рівного, синя Снігуронька — Поліни (7 р.) з Павлограда та сім’я, яка прикрашає новорічну ялинку — малюнок Ганни (11 р.) із Луцька.

WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей

Ще дві роботи хлопчика Михайла з Києва та дівчинки Аделіни з Зіньківа, що посіли четверте та п’яте місця, компанія вирішила перетворити на багаторазові еко-стаканчики із бамбуку.

WOG випустила другу зимову колекцію горнят з малюнками дітей

Цікаво, що WOG не забув і про решту 995 учасників. З їхніх малюнків створили електронні листівки, які можна скачати за посиланням https://cutt.ly/LhBpJkX і відправити рідним, друзям у месенджерах, опублікувати у соц.мережах чи навіть роздрукувати і надіслати традиційною поштою.

«Нашим клієнтам точно сподобається пити каву чи чай з цих святкових горнят. Вони  зігріють у найлютіший мороз і подарують тепло будь-якому серцю, адже наші зимові горнята наповнені таким добром і вірою в дива, на які здатні тільки діти», — каже Олена Осипчук.


А нещодавно французька телекомунікаційна компанія Bouygues та агенція BETC підготували для дітлахів особливий різдвяний подарунок – можливість зателефонувати Санта-Клаусу і почути його вітання в форматі відеодзвінка.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...