«Зимові дива»: справжня музична магія від дітей-віртуозів у День святого Миколая

19 грудня біля головної ялинки на Софійській площі та на онлайн-платформах країни презентують дійсно казковий і по-святковому добрий концерт класичної музики, що змусить вас повірити у дива.

Дехто вважає «тіктокерів» героями нашого часу, але в Україні є безліч обдарованих хлопців та дівчат, які в офлайні доводять своїм талантом, що варті визнання. Ба більше, саме вони створюють музичне майбутнє країни. Юні музиканти і вокалісти, які чи не з пелюшок підкорюють головні класичні сцени світу, поділяться з вами своєю магією в найдобріше свято року – День святого Миколая.

«Зимові дива»

Упродовж кількох місяців Благодійний фонд «Відкрита музика міста» спільно зі світським порталом JetSetter.ua та за підтримки Українського культурного фонду працювали над масштабним музичним концертом «Зимові дива» за участю найталановитіших дітей України із 4-х видатних спеціалізованих шкіл, де виховують справжніх віртуозів:

– Київська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені Миколи Лисенка;

– Одеська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені професора Петра Столярського;

– Харківська середня спеціалізована музична школа-інтернат;

– Львівська середня спеціалізована музична школа-інтернат імені Соломії Крушельницької.

Зокрема, серед учасників концерту «Зимові дива» – хор хлопчиків та юнаків, солісти-віртуози, що грають на скрипці, фортепіано, саксофоні, ксилофоні, гобої, віолончелі, а також ансамблі бандуристів та арфістів.

Трансляція концерту класичної музики у виконанні юних музикантів відбудеться 19 грудня о 19:00 біля головної ялинки країни на Софійській площі, на Youtube-каналі Фонду «Відкрита музика міста» та на сайті JetSetter.ua. Ви почуєте найзворушливіші мелодії – від легендарного «Щедрика» Леонтовича та Ave Maria Шуберта до танго, музики Вівальді, Венявського та інших композиторів.

Ініціативу вже підтримали зіркові друзі Фонду, зокрема, Аліна Паш, Дмитро Шуров, ONUKA та інші артисти.

«Зимові дива»

Організатори: Благодійний фонд «Відкрита музика міста» та світський портал JetSetter.ua за підтримки Українського культурного фонду.

Парнери проєкту: Украфлора (декор), Alight (світло) та METRO cash & carry Ukraine (подарунки для дітей).


Пропонуємо вам також дізнатись, які подарунки вибирають до свят українці згідно з дослідженням OLX.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.