Christmas stories від барахолки Кураж

Що об’єднує продюсерку Куражу, фотографа-ретушера, українку, що живе за кордоном та власницю салону краси?

Всі вони — герої Різдвяних історій Куражу, успішні та комунікабельні люди, а також — всі в якийсь час росли без батьків.

4 герої — 4 сироти — 4 історії.

Система дитячих будинків лише на шляху розвитку в Україні. Однак, все більше з’являється дитячих будинків сімейного типу. Вони відрізняються від більш знайомих нам тим, що в таких будинках пара (зазвичай, подружня) виховує невелику кількість дітей. Це створює можливість жити справжньою сім’єю: дітям легше соціалізуватися, адже вони беруть участь у побуті, ходять у звичайні школи та спілкуються між собою.

Проєкт «Різдвяні історії» від Куражу націлений на те, щоб зруйнувати стереотип про те, що сирітство — перепона на шляху до успішного дорослого життя, а також зібрати гроші для допомоги дитячим будинкам сімейного типу, які лише продовжують розвиватися в Україні. На зібрані кошти Кураж планує придбати коштовне обладнання, необхідне у побуті для таких будинків, що значно підвищить якість життя вихованців.

Благодійний збір проходитиме на незалежній платформі dobro.ua. Долучитися до збору та дізнатися, якій сім’ї ви зробили подарунок до Нового року можна за посиланням.

В рамках самого проєкту Кураж поділиться історіями людей, які не в теорії знайомі з життям у дитячих будинках. Це історії успіху та натхнення. Вони можуть допомогти повірити у себе тим, хто проходить через такі життєві обставини, а також змінити ставлення сторонніх людей. Цього разу Кураж і сам став безпосереднім учасником: першою, хто розкаже свою історію, стане продюсерка Куражу.

Альона Гудкова, засновниця Куражу: «Якби мені хтось колись взагалі сказав, що допомагати буде так просто і весело, а сума зібраних коштів буде вираховуватись у мільйонах гривень та мільйонах людей, які хоч щось чули про нашу діяльність — я б не повірила. А тепер я вірю в усе…».

Christmas stories від барахолки Кураж

1 грудня Всеукраїнський благодійний фонд «Крона» запустив проєкт «Подаруй годину». Як кожен з нас може підтримати сім’ї, у яких є діти з обмеженими можливостями читайте у матеріалі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.