Подаруй годину. Як підтримати дітей з інвалідністю в Щедрий Вівторок та Різдвяні свята

1 грудня Всеукраїнський благодійний фонд «Крона» запустив проєкт «Подаруй годину». Власним часом кожен може підтримати сім’ї, у яких є діти з інвалідністю.

Останній місяць року щедрий на добрі справи і на особливі дні. 1 грудня – Всесвітній день добра «Щедрий вівторок», 4 грудня Міжнародний день людей з інвалідністю. А далі – Святий Миколай, Новорічні та Різдвяні свята. Багато людей і компаній хочуть допомогти нужденним. Тепер пропонується ще один спосіб зробити наш світ більш інклюзивним.

Тепер всі небайдужі мають змогу подарувати одну годину свого часу і професійних навичок сім’ям, у яких є діти з інвалідністю або невиліковними хворобами. Наприклад, якщо ви кур’єр, ви можете допомогти безкоштовно доставити продукти з супермаркету. Якщо таксист чи просто водій з авто – підвезти маму і дітей на реабілітацію чи в музей.

Батьки таких дітей часто не можуть відвідати лікаря, піти в перукарню або зробити генеральне прибирання в домі. Адже догляд і турбота про дитину не припиняється ні вдень, ні вночі. Врешті-решт це підриває здоров’я матерів і батьків, стає причиною соціальної ізоляції.

Команда фонду «Крона» вважає, що виділити одну годину свого часу і допомогти своїми вміннями – не надто обтяжливо для однієї людини. А для таких сімей це значна допомога і такий необхідний перепочинок – час для відновлення ресурсу, який швидко закінчується.

Подаруй годину

На сайті фонду можна знайти інтерактивну сторінку, де кожен може пожертвувати не лише гроші, а одну годину послуг, що дуже потрібні таким родинам Кур’єр, няня, перукар, водій з авто, психолог, арт-терапевт, клінінг-сервіс, логопед, майстер, який зробить дрібний ремонт, – ось невеликий перелік послуг, які можна подарувати сім’ям.

Через цю ж сторінку родини можуть обрати й скористатись цими послугами.

Якщо людина хоче допомогти, але не може виділити час, то можна  зробити грошову пожертву в розмірі вартості години часу спеціалістів або години своєї роботи. А Фонд «Крона» організує необхідні послуги для сімей.

Такий подарунок буде доречним не лише в Щедрий Вівторок, а й до Новорічних і Різдвяних свят. Адже в Україні понад 60 тисяч дітей з тяжкими захворюваннями, їхні батьки конче потребують такої допомоги.

Ілюстрації надано фондом «Крона»


Читайте також: Благодійна організація Epilepsy Action Australia нещодавно запустила кампанію «Ведмедик на мільйон доларів» (The Million Dollar Teddy Bear). У такий спосіб вона сподівається знайти одного щедрого благодійника із золотим серцем (людину чи корпорацію), який купить його за цю немаленьку суму.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе –– международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Яким буде автомобіль, випущений Apple?

Спроби уявити автомобіль Apple зазвичай беруть до уваги лише схильність Apple до новаторства, але дуже рідко відтворюють дизайнерський дух компанії.