Ноти на підлозі: як додати трохи музики до соціального дистанціювання

Відстань у два метри від інших людей, схоже, лишатиметься реалією нашого життя і в 2021 році. Але люди по всьому світу вже втомилися від карантину і, як показують опитування, ризик того, що вони не дадуть собі клопоту дотримуватися соціального дистанціювання росте. Тому японський дизайнер Ейске Татікава (Eisuke Tachikawa) вирішив боротися з цією тотальною втомою від пандемії та карантину, зробивши соціальне дистанціювання цікавішим, більш схожим на гру та сприятливішим для самовираження.

Він зобразив ноти на підлозі концертної зали Мінато-Мірай, що в Йокогамі. Розділені ці ноти відстанню у два метри. А в той момент, коли людина йде по них, вони грають Гімнопедію №1 французького композитора Еріка Саті. Втім, йти по нотах в тому самому порядку, в якому вони записані, не обов’язково. Людина може обрати власний маршрут і у такий спосіб створити власну мелодію.

Загалом це нагадує відому сцену з фільму «Великий», де персонаж Тома Генкса грає на піаніно на підлозі нью-йоркської іграшкової крамниці.

Питання візуалізації відстані

Татікава є провідним дизайнером фірми Nosigner, яка нещодавно запустила платформу Pandaid. Цей схожий на Вікіпедію сайт допомагає людям поширювати інформацію про коронавірус. Опубліковані на сайті кумедні постери, які візуалізують безпечну дистанцію, стали дуже популярними в Японії. (Серед них є навіть зображення Бітлз, що переходять вулицю Еббі-Роуд. Мовляв, тримайте дистанцію завдовжки з одного «бітла».)

Всі ці зусилля і спонукали Татікаву запустити власний проєкт, де ноти на підлозі покликані привнести трохи гумору та креативності в соціальне дистанціювання.

Загалом, ми вже бачили чимало креативних рішень з усього світу для підтримання безпечної відстані. Наприклад, в бруклінському Domino Park на траві намалювали кола, показавши, де можна безпечно відпочивати.

До такої розмітки доклав руку і бренд Stella Artois. Переносний варіант кола на землі пропонує кругла ковдра для пікніку. Ресторани, в свою чергу, задіяли манекенів та поролонові трубки, а стадіони – цифрових та аналогових (картонних) фанатів. Тепер до всього цього додався ще й музичний варіант.

Fish Tales Bar

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.