Іконічні обкладинки музичних альбомів були «оновлені» з дотриманням соціального дистанціювання

Однією з найвпізнаваніших обкладинок музичного альбому є «Abbey Road» The Beatles. Майстерна лаконічність фото, де музичний гурт переходить дорогу (повз неправильно припаркований Фольксваген), відома багатьом. І крокує цей легендарний квартет доволі близько один від одного, що у наш час соціального дистанціювання абсолютно не рекомендовано через ризик поширення COVID-19. Тому, щоб донести до широкого загалу важливість дотримання дистанції, агенція Activista з Лос-Анджелесу створила серію «6 Feet Covers». До неї входять обкладинки музичних альбомів, яким було зроблено редизайн, щоб показати, як має виглядати соціальне дистанціювання.

Застосувавши хитрощі графічного дизайну, креатори зробили так, що тепер «Бітлз» переходять Еббі-роуд доволі далеко один від одного (і в неналежному місці, чесно кажучи).

Одне з цікавих дизайнерських рішень можна побачити на обкладинці альбому «Straight Outta Compton» гурту N.W.A., коли замість того, щоб скупчитися тісним колом, всі музиканти, окрім лідера гурту Eazy-E, визирають з вікон будинку на задньому плані.

«Спочатку ми думали взятися за постери до фільмів», – пояснив Пако Конде (Paco Conde), співзасновник агенції, який родом з Іспанії, що зараз сильно потерпає від пандемії коронавірусу. «Але потім ми вирішили, що обкладинки музичних альбомів є простішим і наочнішим рішенням. Головним критерієм відбору стало те, що обкладинка мала бути достатньо іконічною. Тобто людям з усього світу достатньо було б лише глянути на неї, щоб одразу впізнати. У мене була книжка «1000 обкладинок музичних платівок» (1000 Record Covers), тож мені було з чого вибирати».

Культурний контекст – головне

Щоб послання прозвучало вагоміше, агенція налагоджує зв’язки з індустрією музики та розваг. Вона навіть звертається безпосередньо до музикантів, оскільки для проєкту, який модифікує обкладинки музичних альбомів, права інтелектуальної власності є досить дражливим питанням. Але, як не дивно, тут креатори здобули несподівану підтримку. Лінда Рамон, вдова Джонні Рамона та співвласниця лейблу Ramones Productions, схвалила їх редизайн обкладинки альбому Ramones. Тож креатори сподіваються, що й з іншими митцями їм вдасться дійти згоди, адже культурний контекст проєкту дуже сприяє тому, щоб послання було сприйняте аудиторією.

Конде зазначив: «Пандемія коронавірусу – то жахливо. Але ці обкладинки принаймні змусять людей посміхнутися. І водночас ми чітко доносимо своє послання: витримувати дистанцію вкрай важливо. Як говорить мій друг, «краще за два метри один від одного, ніж на два метри під землею».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...