10 ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання

Як, де та що ми їмо, може надовго змінитися через пандемію. І в той час, як ряд країн світу вже починає послаблювати правила карантину, люди шукають можливості знову насолоджуватися соціальними моментами, яких їм так не вистачало. І один з таких моментів – обід в ресторані. Тому власники ресторанів та шеф-кухарі зараз завзято шукають креативні рішення для соціального дистанціювання, щоб убезпечити своїх відвідувачів.

Австралійський ресторан Five Dock Dining для душевного спокою своїх гостей посадив за пусті столики картонні фігури.

Щоб відвідувачам, яких одночасно в залі може бути не більше десяти, не відчували себе ніяково у майже пустому приміщенні. Для повноти ефекту в ресторані вмикатимуть запис розмов, наче картонний натовп балакає між собою.

Ляльки та манекени, схоже стануть частими «відвідувачами» у ресторанах.

Зокрема, у ресторані німецького готеля Haase, що у Ганновері, частину столиків зайняли ляльки у людський зріст, щоб він не здавався надто пустим.

А в американському ресторані Inn at Little Washington манекенів навіть вбрали за модою 1940-х років.

Шеф-кухар скооперувався з місцевою театральною групою, щоб знайти та стильно вдягти манекенів. Коли ресторан незабаром відчиниться, офіціанти та офіціантки будуть однаково обслуговувати як живих, так і пластикових гостей.

Ресторан в’єтнамської кухні у Таїланді знайшов свій варіант такого рішення та посадив поряд з людьми м’які іграшки.

Спочатку ресторан Maison Saigon просто поставив по одному стільцю біля кожного столика, але так зала виглядала пустою, а відвідувачі почувалися самотньо. Тому власник ресторану посадив на деякі стільці плюшевих панд, тактовно показавши людям, куди можна сідати, а куди – ні.

Ще один таїландський ресторан Penguin Eat Shabu розділив усі столики пластиковими перегородками.

Таким чином відвідувачі можуть спокійно насолоджуватися фірмовими стравами у горщиках.

Аналогічні щити ділять столики у ресторанах міста Акіта, що в Японії.

Цокнутися кухлями можна, але… без власне цокання.

А в Амстердамі ресторан Mediamatic Eten поставив на терасі п’ять невеличких теплиць.

Окрім того, всі офіціанти носять захисні щитки для обличчя і передають страви на дерев’яних дощечках, щоб запобігти прямому контакту з клієнтами.

Шапки з поролоновими трубками стали виходом із ситуації для німецького Café & Konditorei Rothe.

Його власниця зазначила, що у ці складні часи приємно знайти такі креативні рішення для соціального дистанціювання, які розвеселять людей.

Ще одне німецьке кафе, у місті Кіль, здійснює передачу кави, страв та грошей дистанційно, за допомогою саморобного підіймача.

Такий пристрій дозволяє клієнтам та персоналу взагалі не наближатися один до одного.

І нарешті у Швеції є ресторан, який просто обслуговує одну особу на день.

Він так і називається: «Bord för En», тобто «столик на одного». Стоїть він посеред чистого поля, а замовлення транспортується у кошику до столика за допомогою системи блоків та канатів.

Втім, схожа ідея спала на думку мережі датських супермаркетів задовго до пандемії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...