10 ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання

Як, де та що ми їмо, може надовго змінитися через пандемію. І в той час, як ряд країн світу вже починає послаблювати правила карантину, люди шукають можливості знову насолоджуватися соціальними моментами, яких їм так не вистачало. І один з таких моментів – обід в ресторані. Тому власники ресторанів та шеф-кухарі зараз завзято шукають креативні рішення для соціального дистанціювання, щоб убезпечити своїх відвідувачів.

Австралійський ресторан Five Dock Dining для душевного спокою своїх гостей посадив за пусті столики картонні фігури.

Щоб відвідувачам, яких одночасно в залі може бути не більше десяти, не відчували себе ніяково у майже пустому приміщенні. Для повноти ефекту в ресторані вмикатимуть запис розмов, наче картонний натовп балакає між собою.

Ляльки та манекени, схоже стануть частими «відвідувачами» у ресторанах.

Зокрема, у ресторані німецького готеля Haase, що у Ганновері, частину столиків зайняли ляльки у людський зріст, щоб він не здавався надто пустим.

А в американському ресторані Inn at Little Washington манекенів навіть вбрали за модою 1940-х років.

Шеф-кухар скооперувався з місцевою театральною групою, щоб знайти та стильно вдягти манекенів. Коли ресторан незабаром відчиниться, офіціанти та офіціантки будуть однаково обслуговувати як живих, так і пластикових гостей.

Ресторан в’єтнамської кухні у Таїланді знайшов свій варіант такого рішення та посадив поряд з людьми м’які іграшки.

Спочатку ресторан Maison Saigon просто поставив по одному стільцю біля кожного столика, але так зала виглядала пустою, а відвідувачі почувалися самотньо. Тому власник ресторану посадив на деякі стільці плюшевих панд, тактовно показавши людям, куди можна сідати, а куди – ні.

Ще один таїландський ресторан Penguin Eat Shabu розділив усі столики пластиковими перегородками.

Таким чином відвідувачі можуть спокійно насолоджуватися фірмовими стравами у горщиках.

Аналогічні щити ділять столики у ресторанах міста Акіта, що в Японії.

Цокнутися кухлями можна, але… без власне цокання.

А в Амстердамі ресторан Mediamatic Eten поставив на терасі п’ять невеличких теплиць.

Окрім того, всі офіціанти носять захисні щитки для обличчя і передають страви на дерев’яних дощечках, щоб запобігти прямому контакту з клієнтами.

Шапки з поролоновими трубками стали виходом із ситуації для німецького Café & Konditorei Rothe.

Його власниця зазначила, що у ці складні часи приємно знайти такі креативні рішення для соціального дистанціювання, які розвеселять людей.

Ще одне німецьке кафе, у місті Кіль, здійснює передачу кави, страв та грошей дистанційно, за допомогою саморобного підіймача.

Такий пристрій дозволяє клієнтам та персоналу взагалі не наближатися один до одного.

І нарешті у Швеції є ресторан, який просто обслуговує одну особу на день.

Він так і називається: «Bord för En», тобто «столик на одного». Стоїть він посеред чистого поля, а замовлення транспортується у кошику до столика за допомогою системи блоків та канатів.

Втім, схожа ідея спала на думку мережі датських супермаркетів задовго до пандемії.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.