Стріт-арт від Stella Artois допомагає людям дотримуватися дистанції

Знаменитий пивний бренд Stella Artois створив величезний яскравий стріт-арт розміром 28х14 метрів прямо в самому центрі відомого лондонського району Brick Lane. Але його геометричні форми та контрастні кольори не просто виглядають красиво — вони вміло і дотепно вказують людям, де саме їм сидіти, щоб дотримуватись соціального дистанціювання.

В ці вихідні англійським пабам вперше з середини березня — початку карантину — було дозволено відкрити свої двері. Це одразу викликало бум відвідуваності — тисячі людей залюбки їдять улюблені страви і запивають їх улюбленими напоями.

Стріт-арт від Stella Artois, який з’явилася прямо на тротуарі біля знаменитої пивоварні Трумена, являє собою зображення жінки, яка смакує пиво.

Стріт-арт від Stella Artois допомагає людям дотримуватися дистанції
Стріт-арт від Stella Artois

Ця інсталяція водночас є свого роду схемою розташування клієнтів з дотриманням правил соціального дистанціювання без застосування фізичних бар’єрів або огорож. Люди можуть сидіти в накреслених колах і таким чином триматися на відстані один від одного.

Інсталяцію створила Studio Number One — студія, заснована відомим вуличним художником Шепардом Фейрі.

«Коли галереї та виставки закривають свої двері під час карантину, люди не мають змоги насолоджуватись мистецтвом у звичайний спосіб, — говорить Шепард Фейрі. — Моя команда в співпраці зі Stella Artois спеціально розробила цей витвір мистецтва, який, з одного боку, мав би бути загальнодоступним, а з іншого — сприяв безпеці в ситуації, коли люди знову зустрічаються та спілкуються».

Алі Хамфрі, директор з маркетингу Stella Artois Europe, додає: «Соціальна дистанція має бути безпечною, але при цьому не повинна бути антисоціальною. Ми використовуємо мистецтво з метою безпечного об’єднання людей. Використовуючи вуличне мистецтво, ми можемо переконатися, що момент, коли ми нарешті знову збираємось, дарує нам насолоду, не загрожуючи нашій безпеці».

Джерело


Пропонуємо вам також переглянути добірку з десяти ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

Kyiv Art Fair онлайн відкрився для відвідувачів

Цього року фестиваль сучасного мистецтва Kyiv Art Week проходить онлайн. Традиційний ярмарок трансформувався в єдину діджитал-платформу для експонування та продажу ...

Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з ...