Стріт-арт від Stella Artois допомагає людям дотримуватися дистанції

Знаменитий пивний бренд Stella Artois створив величезний яскравий стріт-арт розміром 28х14 метрів прямо в самому центрі відомого лондонського району Brick Lane. Але його геометричні форми та контрастні кольори не просто виглядають красиво — вони вміло і дотепно вказують людям, де саме їм сидіти, щоб дотримуватись соціального дистанціювання.

В ці вихідні англійським пабам вперше з середини березня — початку карантину — було дозволено відкрити свої двері. Це одразу викликало бум відвідуваності — тисячі людей залюбки їдять улюблені страви і запивають їх улюбленими напоями.

Стріт-арт від Stella Artois, який з’явилася прямо на тротуарі біля знаменитої пивоварні Трумена, являє собою зображення жінки, яка смакує пиво.

Стріт-арт від Stella Artois допомагає людям дотримуватися дистанції
Стріт-арт від Stella Artois

Ця інсталяція водночас є свого роду схемою розташування клієнтів з дотриманням правил соціального дистанціювання без застосування фізичних бар’єрів або огорож. Люди можуть сидіти в накреслених колах і таким чином триматися на відстані один від одного.

Інсталяцію створила Studio Number One — студія, заснована відомим вуличним художником Шепардом Фейрі.

«Коли галереї та виставки закривають свої двері під час карантину, люди не мають змоги насолоджуватись мистецтвом у звичайний спосіб, — говорить Шепард Фейрі. — Моя команда в співпраці зі Stella Artois спеціально розробила цей витвір мистецтва, який, з одного боку, мав би бути загальнодоступним, а з іншого — сприяв безпеці в ситуації, коли люди знову зустрічаються та спілкуються».

Алі Хамфрі, директор з маркетингу Stella Artois Europe, додає: «Соціальна дистанція має бути безпечною, але при цьому не повинна бути антисоціальною. Ми використовуємо мистецтво з метою безпечного об’єднання людей. Використовуючи вуличне мистецтво, ми можемо переконатися, що момент, коли ми нарешті знову збираємось, дарує нам насолоду, не загрожуючи нашій безпеці».

Джерело


Пропонуємо вам також переглянути добірку з десяти ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...