• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

17 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Німецький гурт металістів Risen from Shadows вирішив відзначити Всесвітній день боротьби з діабетом (14 листопада), випустивши свій перший музичний кліп. Цей кліп та інші їхні кавери на пісні про солодощі разом становлять проєкт The Dark Side of Sugar, який є доволі оригінальною засторогою в стилі хеві-метал про небезпеку прихованого в їжі цукру.

Так, The Dark Side of Sugar – це не просто добірка римейків. Це – музика з місією. Послання її просте: зараз все більше людей страждає на такі хвороби як цукровий діабет 2-го типу, але харчова індустрія продовжує приховувати реальний вміст глюкози в продуктах.

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Чи не занадто це – робити метал-версії іконічних поп-пісень? Аж ніяк, вважають засновники гурту Марсель Нойманн та Стефан Моріц: «У цукру є абсолютно небезпечний темний бік. Неправильне харчування – головна причина серйозних та потенційно смертельних захворювань. Про це ми й хочемо попередити своєю музикою».

Темний бік цукру набуває у кліпі вельми зловісного вигляду, перетворюючи солодощі й взагалі будь-яку їжу, багату на глюкозу, на моторошні артефакти. Глазуровані черепи, пентаграми на фастфуді, маршмелоу та пластівці, охоплені пекельним полум’ям, тощо.

Гурт Risen from Shadows працював над своїм дебютом впродовж всього карантину 2020 в студіях у Берліні та Дортмунді. Результатом цієї праці й стали кавери на пісні про солодощі – добірка всім відомих хітів, виконаних у такому жанрі, у якому їх ще не чули.

Метал vs. цукор

Майлз Лорд, креативний директор Serviceplan Berlin, так прокоментував цю ініціативу: «Музика завжди була чудовим способом досягти якомога більшого кола людей. Музика мандрує швидше та проникає глибше, ніж це під силу будь-якій рекламній кампанії, і кінець-кінцем вона стає частиною культури. А такі сучасні платформи як Spotify та Apple Music ще й дають фанатам можливість стати частиною ініціативи. Проєкт The Dark Side of Sugar має на меті інформування людей. Також він є закликом до змін, щоб зменшити ту шкоду, якої завдає цукор. А зробити пожертву благодійній організації, яка бореться за права споживачів, можна просто натиснувши кнопку Play на стрімінговій платформі».

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Такою організацією є, зокрема, заснована у Великобританії Action on Sugar. Окрім гурту Risen from Shadows до цієї ініціативи також приєдналися лейбл Mokoh Music Berlin, продакшн-компанія Simon&Paul та агенції Serviceplan Berlin і Mediaplus.

Як пояснює Холлі Гебріел, дипломований дієтолог Action on Sugar: «Ми були раді підтримати інноваційну кампанію The Dark Side of Sugar, яка привертає увагу до недоречно великого вмісту цукру в їжі та напоях, які ми споживаємо щодня, часто цього навіть не усвідомлюючи. Action on Sugar вдалося привернути увагу міжнародної спільноти до того, які наслідки для здоров’я має надмірне споживання цукру. Як наслідок, деякі виробники та ритейлери почали зменшувати вміст цукру в своїй продукції або пропонувати менш шкідливі варіанти. Але все ж харчова індустрія наразі потребує більшої прозорості, чіткішого маркування та кращих продуктів, щоб всі ми могли зробити свій свідомий вибір».

До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі

Джерело


Оригінальне використання жанру хеві-метал також можна було побачити в інструктажі Samsung про характеристики нового телефона та в рекламному джинглі компанії з переробки металобрухту. Це вже не кажучи про абсолютно кожну кампанію бренда Liquid Death.

Теги: здоров'ямузыкатворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.