Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній рекламній кампанії під слоганом «Світ заслуговує на свідків».

Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Завдяки цій кампанії бренд висловлює повагу всім, хто використовує свою камеру Leica для відтворення краси та поезії світу. Він відзначає тих, хто фіксує ключові моменти історії або крихкість нашого людського стану завдяки своїй чутливості та унікальному погляду.

Кампанія Leica від TBWA\ Paris
Кампанія Leica від TBWA\ Paris

У той час, коли акт фотографування став простішим, ніж будь-коли, і, як наслідок, занадто часто необережним і поверхневим, ця кампанія має на меті підкреслити цінність осмисленого погляду на світ. Побачити дорогоцінні фрагменти часу, коли елементи всеосяжного життя проникають крізь об’єктив, а око фотографа є в цьому процесі головним, унікальним і неповторним.

Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Для збереження цілісності та щирості цих візуальних свідчень рекламна кампанія, створена агентством TBWA\Paris, була розроблена з використанням фотографій, реально зроблених за всю історію бренду. Жодна фотографія не була створена або змонтована спеціально для кампанії, нічого в фото, використаних у рекламному ролику, не ретушовано і не змінено.


Читайте також:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.