Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Сайт об’єднання британських музеїв Science Museum Group запропонував своїм відвідувачам відкрити для себе досі небачені фото експонатів. Тобто ті фото з музейної колекції, у яких нуль переглядів.

У час, коли кількості переглядів та перепостів приділяється аж надто велике значення, люди поступово починають прагнути чогось прямо протилежного – азарту відкриття, коли ти першим знаходиш щось загадкове і досі ніким не бачене. Такі сайти як Astronaut.io та Petit tube це вже усвідомили, витягаючи для своїх відвідувачів ті відео з YouTube, які досі лишалися ніким не переглянуті. Аналогічно діє і найновіший вебінструмент Never Been Seen від Science Museum Group. Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду. А відтак глядач стає першою людиною у світі, яка бачить цей експонат онлайн.

Зараз, коли ми не маємо можливості так просто відвідувати художні галереї, цей новий інструмент пропонує всім відчути радість відкриття. До того ж, він може бути нескінченним джерелом натхнення. Клацніть на розмиту картинку і хтозна, що ви побачите. Може, це буде звичайнісіньке фото вогнегасника, а може – карта польоту на Місяць «Аполона-11», геологічний розріз Землі або касета з однією з перших відеоігор за «Зоряними війнами». На фото, у яких нуль переглядів, може бути щось непоказне, а може бути й щось, що стане іскрою, від якої у вас спалахне нова ідея. Але в будь-якому разі це – можливість побачити дещо нове, з власною історією та розташоване поза межами мейнстріму. Більшість цих фото можна скачувати та використовувати згідно з ліцензіями Creative Commons.

Знаковий момент для музею

Випустивши цифровий інструмент Never Been Seen, сайт музейного об’єднання Science Museum Group відзначив важливу для себе віху – тепер його онлайн-колекція містить інформацію про сто тисяч експонатів. І це лише 24,9% від усіх фото, що зберігаються в архівах Science Museum Group. Щомісяця сайт публікує онлайн сотні нових фотографій, а співробітники музеїв продовжують вивчати експонати, фотографувати та оцифровувати їх. А ми тепер маємо можливість зазирнути у цю дещо хаотичну скарбницю знань.

Окрім Never Been Seen є у Science Museum Group і інші цікаві інструменти: перегляд слайдів Random Object Generator, розширення для Google Chrome Museum in a Tab, експеримент з машинного бачення What the machine saw і навіть інструмент, що дозволяє переносити музейні експонати у відеогру Animal Crossing.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.