LIONS Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу

Багато хто зазначав, що в той час, як діджитал-реклама переживає злет, креативний сторітелінг відступає на другий план. Але директор з інновацій в Unity Technologies та першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі (Tony Parisi) переконаний: імерсивні технології — ось що приведе сторітелінг до відродження. І все це відкриває перед маркетологами неймовірні перспективи в найближчі роки. Ці тренди обіцяють у довгостроковій перспективі разючі зміни та справжній переворот у тому, як рекламісти розповідають свої історії.

Соціальні платформи, такі як TikTok та Snapchat, переосмислили сам підхід до комунікації, зробивши акцент на користувачах та їх самовираженню в ігровій формі. Зокрема, в Snapchat користувачі щодня 100 мільйонів раз звертаються до AR-технологій. А, наприклад, ігри типу Fortnite перестали бути просто іграми і перетворилися на розважальну платформу, куди приходять мільйони людей заради таких нових видів розваг, як, скажімо, віртуальні концерти.

Тепер у креаторів з’явилася можливість розповідати свої історії так, як це ще кілька років тому було взагалі неможливо.

А це означає, що принципи взаємодії зі споживачами стрімко еволюціонують і для маркетологів настав час оновити свій репертуар, щоб задовольнити нові потреби аудиторії. Бренди, які задіють у своєму сторітелінгу VR та AR, мають усі шанси випередити конкурентів впродовж наступного десятиліття.

Ось три прогнози на найближче майбутнє, які Тоні Парізі зробив, спираючись на свій досвід у сфері VR та AR.

Бренди, які опанують імерсивні технології протягом наступних 5-ти років, до кінця десятиліття за прибутковістю опиняться у верхніх 25% своєї категорії

Не за горами той день, коли абсолютно всі товари матимуть свою 3D-модель, тобто у них будуть цифрові двійники і споживачі взаємодіятимуть із точною віртуальною копією товару, який вони хотіли б придбати. Бренди не повинні впустити цей момент. Уявіть, що в наш час e-commerce-сайт містить лише текст без 2D-зображень продукції. Це ж нонсенс! Але мине років 5 і те саме стосуватиметься вже 3D.

До речі, за даними, зібраними Shopify, споживачі, які взаємодіють з тривимірними моделями товарів, у 2,5 рази частіше дійсно купують те, що вони роздивлялися.

Величезні торгові центри у 2030 році перестануть бути магазинами. Натомість вони перетворяться на демонстраційні зали, покликані показати та прорекламувати продукцію

Вони стануть центрами не торгівлі, а маркетингу, і міститимуть велетенські каталоги товарів у 3D. Звісно, там залишатимуться деякі продукти, які можна помацати. Та й працівники залу нікуди не щезнуть і будуть і надалі готові відповісти на запитання споживачів. Але сам мерчандайзинг буде практично повністю віртуальним: екрани на всю стіну, планшети, VR та AR.

Ми вже зараз можемо спостерігати такі тенденції у продажу меблів чи одягу. А згодом це стане нормою для всіх.

Під час різноманітних заходів до 50% аудиторії будуть присутніми віртуально

Спорт, шоу-бізнес, конференції та концерти переїдуть на імерсивні онлайн-платформи. А віртуальні майданчики, в свою чергу, зможуть запропонувати маркетологам набагато більше можливостей для стратегічно продуманого розміщення реклами товарів.

Тут слід зазначити, що після пандемії щонайменше 52% запланованих публічних заходів пропонуватимуть принаймні частину свого контенту в цифровому вигляді.

Деякі ентузіасти навіть стверджують, що VR та AR вже через 3 роки стануть такими ж широковживаними, як зараз інтернет. Втім, оце твердження Тоні Парізі називає дещо поквапливим, адже у багатьох куточках світу знадобиться певний час, на те, щоб такі технології почали застосовуватися широким загалом.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...

Організатори Cannes Lions поділились планами щодо безпечного проведення фестивалю офлайн

Вперше Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» відбудеться у гібридному форматі: як онлайн-фестиваль із часткою «живих» подій та обміну досвідом. Деталі ...

КМФР 2021: команда суддів конкурсу Digital & Mobile Craft

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами представляє команду журі Digital & Mobile Craft, що буде оцінювати техніку та майстерність, що використовуються при виконанні та реалізації діджитал-контенту. ...

Гостре питання про заокруглену лінію, або Що не так із логотипом Paramount+

Працюючи над логотипом Paramount+, креативники будували його у зворотному порядку: спочатку окресливши контур, а потім додавши світло і тінь.