Lions Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу

Багато хто зазначав, що в той час, як діджитал-реклама переживає злет, креативний сторітелінг відступає на другий план. Але директор з інновацій в Unity Technologies та першопроходець у сфері VR та AR Тоні Парізі (Tony Parisi) переконаний: імерсивні технології — ось що приведе сторітелінг до відродження. І все це відкриває перед маркетологами неймовірні перспективи в найближчі роки. Ці тренди обіцяють у довгостроковій перспективі разючі зміни та справжній переворот у тому, як рекламісти розповідають свої історії.

Соціальні платформи, такі як TikTok та Snapchat, переосмислили сам підхід до комунікації, зробивши акцент на користувачах та їх самовираженню в ігровій формі. Зокрема, в Snapchat користувачі щодня 100 мільйонів раз звертаються до AR-технологій. А, наприклад, ігри типу Fortnite перестали бути просто іграми і перетворилися на розважальну платформу, куди приходять мільйони людей заради таких нових видів розваг, як, скажімо, віртуальні концерти.

Тепер у креаторів з’явилася можливість розповідати свої історії так, як це ще кілька років тому було взагалі неможливо.

А це означає, що принципи взаємодії зі споживачами стрімко еволюціонують і для маркетологів настав час оновити свій репертуар, щоб задовольнити нові потреби аудиторії. Бренди, які задіють у своєму сторітелінгу VR та AR, мають усі шанси випередити конкурентів впродовж наступного десятиліття.

Ось три прогнози на найближче майбутнє, які Тоні Парізі зробив, спираючись на свій досвід у сфері VR та AR.

Бренди, які опанують імерсивні технології протягом наступних 5-ти років, до кінця десятиліття за прибутковістю опиняться у верхніх 25% своєї категорії

Не за горами той день, коли абсолютно всі товари матимуть свою 3D-модель, тобто у них будуть цифрові двійники і споживачі взаємодіятимуть із точною віртуальною копією товару, який вони хотіли б придбати. Бренди не повинні впустити цей момент. Уявіть, що в наш час e-commerce-сайт містить лише текст без 2D-зображень продукції. Це ж нонсенс! Але мине років 5 і те саме стосуватиметься вже 3D.

До речі, за даними, зібраними Shopify, споживачі, які взаємодіють з тривимірними моделями товарів, у 2,5 рази частіше дійсно купують те, що вони роздивлялися.

Величезні торгові центри у 2030 році перестануть бути магазинами. Натомість вони перетворяться на демонстраційні зали, покликані показати та прорекламувати продукцію

Вони стануть центрами не торгівлі, а маркетингу, і міститимуть велетенські каталоги товарів у 3D. Звісно, там залишатимуться деякі продукти, які можна помацати. Та й працівники залу нікуди не щезнуть і будуть і надалі готові відповісти на запитання споживачів. Але сам мерчандайзинг буде практично повністю віртуальним: екрани на всю стіну, планшети, VR та AR.

Ми вже зараз можемо спостерігати такі тенденції у продажу меблів чи одягу. А згодом це стане нормою для всіх.

Під час різноманітних заходів до 50% аудиторії будуть присутніми віртуально

Спорт, шоу-бізнес, конференції та концерти переїдуть на імерсивні онлайн-платформи. А віртуальні майданчики, в свою чергу, зможуть запропонувати маркетологам набагато більше можливостей для стратегічно продуманого розміщення реклами товарів.

Тут слід зазначити, що після пандемії щонайменше 52% запланованих публічних заходів пропонуватимуть принаймні частину свого контенту в цифровому вигляді.

Деякі ентузіасти навіть стверджують, що VR та AR вже через 3 роки стануть такими ж широковживаними, як зараз інтернет. Втім, оце твердження Тоні Парізі називає дещо поквапливим, адже у багатьох куточках світу знадобиться певний час, на те, щоб такі технології почали застосовуватися широким загалом.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Підсумки YO! Directors Awards: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та ...

Корабель рабів, всюдисущий Че та прапор убивць: постери, які змінили світ

Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — ...

Налаштовуємо внутрішній ідейо-генератор: інсайти з лекції Дмитра Мамонтова, Havas Ukraine

Налаштовуємо внутрішній ідейо-генератор: інсайти з лекції Дмитра Мамонтова, Havas Ukraine

Senior copywriter в Havas Ukraine Дмитро Мамонтов провів онлайн-лекцію, на якій розказав про роль творчості в рекламі, детально розібрав креативні ...