• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Share on FacebookShare on Twitter

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже в умовах економічної та воєнної нестабільності ефективність кожного працівника напряму впливає не лише на успіх компанії, а й на продовольчу безпеку країни.  

Задача з «зірочкою» була перетворити цю трансформацію на змістовну, надихаючу й масштабну внутрішню комунікацію, яка об’єднає всіх — від агрономів у полі до керівників департаментів у офісах. Рішення мало відгукуватись кожному з 3 600 людей, які працюють в компанії.  

Щоб донести нову систему цінностей у простій і зрозумілій формі, MAKE SENSE розробили комунікаційну кампанію з великою ідеєю «Спільний успіх — справа кожного». Це головний слоган кампанії, який транслює ключову ідею: сила українського бізнесу — в об’єднанні та особистій відповідальності кожного. 

Для ефективнішої взаємодії з різними групами працівників, загальний меседж трансформувався у «Спільний успіх — це моя справа», який доповнювався реальною цитатою від працівника: конкретною дією або досягненням, що розкриває його особистий внесок у спільний результат. Таке персоналізоване подання підкреслює, що кожен працівник — невід’ємна частина загального успіху.  

У рамках проєкту було створено комунікаційну платформу та ключові повідомлення, ключові зображення, серію інформаційних матеріалів, цифрові розсилки і ряд промо матеріалів для зон з максимальною присутністю працівників. 

Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: «Ми — агентство сенсів, і допомагаємо створювати глибокі, влучні, потужні повідомлення, які об’єднують всі цільові аудиторії, викликають відчуття гордості та залученості. Стратегія для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО — це більше ніж стратегія. Це комунікація тих цінностей, які ми хочемо бачити в нашій країні! Це про віру в людей, віру в спільну силу та відповідальність, яка перетворює кожну дію на крок до перемоги». 

Вікторія Андрієнко, директорка з комунікацій Групи УКРПРОМІНВЕСТ: «Для нас було важливо розробити кампанію, яка відгукується з тим, у що ми віримо, як бізнес. До формування цінностей холдингу були залучені співробітники всіх рівнів, ми провели безліч фокус-груп, проаналізували багато кейсів і визначили те, що нас по-справжньому об’єднує. Все це стало фундаментом для кампанії “Спільний успіх — справа кожного”, яка наразі є орієнтиром для щоденної роботи всієї команди УПІ-АГРО. Ми вже довели, що здатні працювати на рівні європейських стандартів, і тепер саме завдяки відповідальності кожного працівника продовжуємо підвищувати цей рівень у всьому, що робимо». 

Теги: кейсикорпоративна культура

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Instagram-канали — функція, яка з’явилась у соцмережі ще у 2023-му. Тоді більшість брендів зробили з ним одне з двох: або проігнорували, або зайшли разок і закинули після пари дописів. У...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.