11 березня були оголошені переможці премії X-RAY Marketing Awards та вручені нагороди.
В межах X-RAY Marketing Awards всі проєкти, які потрапили в шорт-листи, проходили тристоронню оцінку: експертним журі, шляхом онлайн-голосування та членами організаційного комітету. Такий підхід є об’єктивним і виключає будь-які маніпуляції.
У деяких номінаціях було вручено кілька статуеток, оскільки номінанти набрали рівну кількість голосів. Також оргкомітет премії прийняв рішення не вручати номінацію «Провал року».
Переможці X-RAY Marketing Awards у номінаціях:
- Ребрендинг року: Nemiroff
- PR-кампанія року: «Нова пошта»
- Діджитал-кампанія року: 1+1
- Офлайн-кампанія року: «Київстар»
- Онлайн-івент року: РГК + Film.ua; WePlay Esports
- Соціальний проєкт року: ОККО; «Епіцентр»; «Фармак»; «Київстар»
- Об’єднання брендів року: Mary Kay & Marie Claire
- Продакт-плейсмент року: 1+1
- Зіркова кампанія року: METRO; WOG
- Колаборації року: MEGOGO
- Внутрішні комунікації року: Kernel; Eldorado
- Дизайн року: UNIT.City; Sense it
Номінантів «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» формувала редакція MMR, а переможців визначали члени журі.
- Маркетинг-директор року: Валерій Бондар, АТБ
- PR-директор року: Олена Плахова, «Нова пошта»
ГРАН-ПРІ отримав номінант, який максимально вразив креативом і підходом до реалізації проєкту. Цього року ГРАН-ПРІ отримала мережа супермаркетів АТБ.
А ми нагадуємо, що Український культурний фонд започаткував професійну премію у сфері культури. Вона визначатиме найкращі проєкти, що були підтримані УКФ попереднього року, й сприятиме їхній додатковій популяризації. Більше інформації про це — за цим посиланням.