УКФ започатковує премію, що відзначатиме найкращі культурно-мистецькі проєкти

Український культурний фонд (УКФ) започаткував професійну премію у сфері культури. Вона визначатиме найкращі проєкти, що були підтримані УКФ попереднього року, й сприятиме їхній додатковій популяризації. 

26 березня, за підтримки Zagoriy Foundation, відбудеться церемонія онлайн-нагородження переможців — найкращих проєктів 2020 року у наступних номінаціях: 

  • Проєкт року в сфері інклюзивного мистецтва
  • Проєкт року в секторі візуального мистецтва
  • Проєкт року в секторі аудіального мистецтва
  • Проєкт року в секторі аудіовізуального мистецтва
  • Проєкт року в секторі дизайну та моди
  • Проєкт року в секторі перформативного та сценічного мистецтва
  • Проєкт року в секторі культурної спадщини
  • Проєкт року в секторі літератури та видавничої справи
  • Проєкт року в секторі культурних та креативних індустрій
  • Цифровий проєкт року 
  • Цифровий проєкт року (спеціальна номінація від Zagoriy Foundation)

Вибір переможців відбуватиметься у два етапи. Перший етап передбачає оцінювання всіх 277 проєктів, реалізованих за підтримки УКФ у 2020 році, на основі результатів їх реалізації, та формування коротких списків. Його здійснює комісія, сформована зі співробітників та експертів УКФ. Під час другого етапу спеціальне журі з коротких списків здійснює вибір одного переможця в кожній номінації за розробленою методикою оцінювання.

УКФ започатковує премію, що відзначатиме найкращі культурно-мистецькі проєкти

До складу спеціального журі Премії УКФ увійшли: 

  • Анна Бубнова, керівниця мистецьких програм Британської Ради в Україні;
  • Олеся Залуська, заступниця Керівника Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України»;
  • Світлана Фоменко, заступниця Міністра культури та інформаційної політики України з питань європейської інтеграції;
  • Зураб Аласанія, голова правління ПАТ «НСТУ»; 
  • Антон Дробович, голова Українського інституту національної пам’яті;
  • Тетяна Філевська, креативна директорка Українського інституту;
  • Тетяна Терен, віце-президентка українського ПЕН-центру;
  • Олександра Кольцова, співачка і авторка пісень групи «Крихітка», медіаменеджерка, редакторка;
  • Ірина Батуревич, начальниця аналітичного відділу Українського інституту книги;
  • Олег Вергеліс, театральний критик, редактор відділу культури тижневика «Дзеркало тижня». 

«У межах своєї діяльності ми хотіли би створити цикл ініціатив, що дадуть змогу не лише інвестувати у розвиток культури фінансово, але й освітньо та комунікаційно. Тому переконані, що Премія УКФ дасть можливість підсилити не лише підтримку створення якісного культурного продукту, але й промоцію найкращих проєктів в Україні, що вже були успішно реалізовані», — зазначає в.о. виконавчого директора УКФ Юлія Федів

«Ефективність — це вміння не здатися обставинам, а змінитися під їх тиском на краще. Приємно спостерігати, як чудові проєкти еволюціонували на вимогу часу, і тепер ефективно існують онлайн — це стосується і благодійних, і культурних ініціатив. У сучасному світі цифрова інформація має більше шансів не загубитися у часі. Тому раді вручити премію саме у номінації «Цифровий проєкт року», — коментує Директорка Zagoriy Foundation Євгенія Мазуренко.

Більше інформації про Премію УКФ можна дізнатись на сайті

Джерело


Пропонуємо вам також прочитати інтерв’ю з в.о. виконавчого директора УКФ Юлією Федів про те, як культурні та креативні індустрії країни пережили кризу та рухаються далі. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...