Стали відомі головні претенденти на перемогу X-RAY Marketing Awards

Організатори X-RAY Marketing Awards назвали всі проєкти, які потрапили в шорт-листи премії.

Проєкти були оцінені шляхом онлайн-голосування, експертної аналітики членів журі та організаційного комітету. Навіть ті номінації, де претендентів на перемогу було всього 2 чи 3, викликали багато дискусій.

Організатори премії розкривають один із секретів церемонії: в деяких номінаціях переможців буде кілька, оскільки вибрати одного було неможливо.

Імена переможців ми дізнаємося 11 березня на церемонії нагородження X-RAY Marketing Awards, а поки назвемо кращих у всіх номінаціях рейтингу.

Ребрендинг року

Оцінювалися компанії, які зважилися на глобальні візуальні і смислові трансформації минулого року. Найефективнішими були:

Ребрендинг року

PR-кампанія року

Зуміти не лише донести ідею проєкту, а й зацікавити аудиторію, залучити і зробити її причетною — головні досягнення PR-кампаній. Серед усіх претендентів найкращими виявилися кейси:

PR-кампанія року

Діджитал-кампанія року

Всі, хто міг і як умів, подалися в діджитал. Змагалися креативами, героями, конверсіями та кількістю лідів. 2020 рік змусив усіх трансформуватися, і найуспішнішими в цьому процесі стали:

Діджитал-кампанія року

Офлайн-кампанія року

Традиційні способи комунікації не втрачають своєї актуальності і смислового навантаження. Це довели компанії, які потрапили в шорт-лист цієї номінації, а претендуватимуть на перемогу наступні бренди:

Офлайн-кампанія року

Онлайн-івент року

Коли душа і корпоративні завдання вимагають свята, віддалена робота та інші обмеження не стануть на заваді. У минулому році трапився бум онлайн-заходів, як внутрішньокорпоративних, так і масових. Найкраще з новими викликами впоралися:

Онлайн-івент року

Соціальний проєкт року

Наймасовіша номінація X-RAY Marketing Awards. Кількість благодійних проєктів, які реалізував бізнес у складному 2020 році, вражає і в той же час формує нову реальність. Соціальний маркетинг перестав бути просто іміджевою активністю. Претендуватимуть на перемогу:

Соціальний проєкт року

Об’єднання брендів року

Проєкти в цій номінації ще раз підтверджують, що досягти мети можна тільки спільними зусиллями. Компанії об’єднувалися, а вигравали від цього їхні клієнти. Хто краще впорався із завданням, дізнаємося скоро:

Об'єднання брендів року

Продакт-плейсмент року

Шорт-лист цієї номінації складається всього з двох кейсів. Це не означає, що продакт-плейсменту в минулому році було мало. Просто цей інструмент маркетингу складний і специфічний, але повністю себе окупає за умови грамотного підходу. Що і довели:

Продакт-плейсмент року

Зіркова кампанія року

Чи достатньо просто запросити в рекламну кампанію «зірку», чи привабить це споживача і чи надасть бізнес профіт? Відповіді на ці питання точно знають маркетинг-команди брендів, які претендують на перемогу в номінації:

Зіркова кампанія року

Колаборація року

Чи такий вже простий інфлюенсер, як прийнято вважати? Новий вид комунікацій для українського бізнесу, який активно використовувався в минулому році. Створити таку колаборацію та монетизувати її — завдання не з легких, але з нею успішно впоралися:

Колаборація року

Внутрішні комунікації року

У сегменті внутрішніх комунікацій відбулася справжня революція: фабрики внутрішніх амбасадорів, інтеграція цифрових рішень, внутрішні соціальні мережі. Ці та інші інструменти в роботі з персоналом — довгострокова інвестиція, яка виправдовує себе вже зараз. У цьому впевнені претенденти на перемогу:

Внутрішні комунікації року

Дизайн року

Не просто красиво, а змістовно та ефективно для бізнесу. Дизайн розширює свої кордони і сфери впливу. Компанії, які розраховують на перемогу в цій номінації, якісно змінилися:

Дизайн року

Джерело

А ми нагадуємо, що 11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021. Детальніше про програму читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...