• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Стали відомі головні претенденти на перемогу X-RAY Marketing Awards

9 Березня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Стали відомі головні претенденти на перемогу X-RAY Marketing Awards
Share on FacebookShare on Twitter

Організатори X-RAY Marketing Awards назвали всі проєкти, які потрапили в шорт-листи премії.

Проєкти були оцінені шляхом онлайн-голосування, експертної аналітики членів журі та організаційного комітету. Навіть ті номінації, де претендентів на перемогу було всього 2 чи 3, викликали багато дискусій.

Організатори премії розкривають один із секретів церемонії: в деяких номінаціях переможців буде кілька, оскільки вибрати одного було неможливо.

Імена переможців ми дізнаємося 11 березня на церемонії нагородження X-RAY Marketing Awards, а поки назвемо кращих у всіх номінаціях рейтингу.

Ребрендинг року

Оцінювалися компанії, які зважилися на глобальні візуальні і смислові трансформації минулого року. Найефективнішими були:

Ребрендинг року

PR-кампанія року

Зуміти не лише донести ідею проєкту, а й зацікавити аудиторію, залучити і зробити її причетною — головні досягнення PR-кампаній. Серед усіх претендентів найкращими виявилися кейси:

PR-кампанія року

Діджитал-кампанія року

Всі, хто міг і як умів, подалися в діджитал. Змагалися креативами, героями, конверсіями та кількістю лідів. 2020 рік змусив усіх трансформуватися, і найуспішнішими в цьому процесі стали:

Діджитал-кампанія року

Офлайн-кампанія року

Традиційні способи комунікації не втрачають своєї актуальності і смислового навантаження. Це довели компанії, які потрапили в шорт-лист цієї номінації, а претендуватимуть на перемогу наступні бренди:

Офлайн-кампанія року

Онлайн-івент року

Коли душа і корпоративні завдання вимагають свята, віддалена робота та інші обмеження не стануть на заваді. У минулому році трапився бум онлайн-заходів, як внутрішньокорпоративних, так і масових. Найкраще з новими викликами впоралися:

Онлайн-івент року

Соціальний проєкт року

Наймасовіша номінація X-RAY Marketing Awards. Кількість благодійних проєктів, які реалізував бізнес у складному 2020 році, вражає і в той же час формує нову реальність. Соціальний маркетинг перестав бути просто іміджевою активністю. Претендуватимуть на перемогу:

Соціальний проєкт року

Об’єднання брендів року

Проєкти в цій номінації ще раз підтверджують, що досягти мети можна тільки спільними зусиллями. Компанії об’єднувалися, а вигравали від цього їхні клієнти. Хто краще впорався із завданням, дізнаємося скоро:

Об'єднання брендів року

Продакт-плейсмент року

Шорт-лист цієї номінації складається всього з двох кейсів. Це не означає, що продакт-плейсменту в минулому році було мало. Просто цей інструмент маркетингу складний і специфічний, але повністю себе окупає за умови грамотного підходу. Що і довели:

Продакт-плейсмент року

Зіркова кампанія року

Чи достатньо просто запросити в рекламну кампанію «зірку», чи привабить це споживача і чи надасть бізнес профіт? Відповіді на ці питання точно знають маркетинг-команди брендів, які претендують на перемогу в номінації:

Зіркова кампанія року

Колаборація року

Чи такий вже простий інфлюенсер, як прийнято вважати? Новий вид комунікацій для українського бізнесу, який активно використовувався в минулому році. Створити таку колаборацію та монетизувати її — завдання не з легких, але з нею успішно впоралися:

Колаборація року

Внутрішні комунікації року

У сегменті внутрішніх комунікацій відбулася справжня революція: фабрики внутрішніх амбасадорів, інтеграція цифрових рішень, внутрішні соціальні мережі. Ці та інші інструменти в роботі з персоналом — довгострокова інвестиція, яка виправдовує себе вже зараз. У цьому впевнені претенденти на перемогу:

Внутрішні комунікації року

Дизайн року

Не просто красиво, а змістовно та ефективно для бізнесу. Дизайн розширює свої кордони і сфери впливу. Компанії, які розраховують на перемогу в цій номінації, якісно змінилися:

Дизайн року

Джерело

А ми нагадуємо, що 11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021. Детальніше про програму читайте тут.

Теги: X-Rayконкурскреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.