X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.

X-RAY Marketing Awards — премія, яка оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, співтовариство онлайн і експертне журі. Такий підхід виключає суб’єктивізм або будь-які інші маніпуляції навколо вибору кращих з кращих. Підсумкові результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — оцінка онлайн, 30% — оцінка оргкомітету.

Голосування онлайн триває до 28 лютого включно. Проголосувати за обраний проєкт можна за посиланням.

Пропонуємо перелік-огляд проєктів, які потрапили до шорт-листа номінації «Соціальний проєкт року».

Епіцентр — «Мільйони добрих справ»

Епіцентр — «Мільйони добрих справ»

Реаліті-проєкт «Мільйони добрих справ», мета якого — надати до 20 грантів підприємцям на загальну суму до 10 млн грн. Подано втричі більше заявок, ніж було заплановано. 1,1 млн переглядів чотирьох епізодів реаліті-шоу.


АТБ — «Мене це стосується!»

АТБ — «Мене це стосується!»

АТБ спільно з фондом «Таблеточки» запропонували придбати благодійні товари і допомогти онкохворим дітям. Обгортку шоколадки прикрасила співачка Оля Полякова, а пакетики чаю — музикант DZIDZIO. Було зібрано 11 млн грн і передано БФ «Таблеточки».


Sayenko Kharenko — «Сила підпису»

Sayenko Kharenko — «Сила підпису»

На честь свого 15-річчя компанія створила перший в Україні квест-музей «Сила підпису», після виставка переформатувалася в інтерактивний формат.


Фармак — «Екошкола»

Фармак — «Екошкола»

Мета створення школи — об’єднання і створення екологічного активу молодіжної спільноти, популяризація екологічного способу життя серед молоді та підвищення культури ресурсо- та енергозбереження. З 1 вересня «Екошкола» стала національним проєктом і охопила всю Україну. Відбувся перший онлайн-екомарафон «Екошкола», де пройшов захист робіт та розіграш грантів на реалізацію проєктів-переможців.


Київстар — «Смартфон для батьків»

Київстар — «Смартфон для батьків»

Мета проєкту «Смартфон для батьків» — поширення цифрової грамотності серед старшого покоління. У 2020 році проєкт вийшов за межі популяризації цифрової грамотності і показав, що смартфон — це інструмент, який допомагає стати ближче до своїх дітей та онуків, краще їх зрозуміти.


Мамахохотала — «Країна Сонячних зайчиків»

Мамахохотала — «Країна Сонячних зайчиків»

«Країна Сонячних зайчиків» — це проєкт, мета якого висвітлити 12 гострих тем: насильство в сім’ї, фейки, толерантність, захист тварин, Кібербулінг і т.д. У головних ролях знялися зірки кіно, ТБ і шоу-бізнесу. Загальна кількість переглядів — 440 тис.


WOG — «Дорога добра»

WOG — «Дорога добра»

Проєкт «Дорога добра» створений спільно з БФ «Твоя опора». Амбасадор проєкту — Маша Єфросиніна. Зібрано майже 3,27 млн грн для переобладнання дитячої операційної Інституту Амосова. Необхідно було придбати в кав’ярнях на заправках WOG кавовий напій в благодійному стаканчику, або зробити внесок онлайн або за допомогою SMS.


Pavlenko Legal Group — Like camp

Табори психологічної підтримки для підлітків дитячих будинків Like Camp. Основна мета проєкту — допомогти підліткам вирівняти свій психологічний стан, знайти внутрішні ресурси, прийняти себе і свої життєві сценарії такими, якими вони є.


MEGOGO — «Всеукраїнська школа онлайн»

MEGOGO — «Всеукраїнська школа онлайн»

«Всеукраїнська школа онлайн» працює на всіх пристроях медіасервісу: Smart TV, смартфони на базі iOS і Android, веб-версія. З ініціативи ЮНІСЕФ та MEGOGO проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» розширив пул уроків для школярів 1-4 класів і став інклюзивним.


Oriflame — «Відчуваючи красу»

Oriflame — «Відчуваючи красу»

«Відчуваючи красу» — проєкт для незрячих клієнтів компанії. Сервіс для вибору і покупки косметики на спеціальному розділі сайту за допомогою голосових підказок.


Біосфера — «Дзвінок Святому Миколаю»

Біосфера — «Дзвінок Святому Миколаю»

«Дзвінок Святому Миколаю» — проєкт, який подарував дітям відчуття спілкування зі справжнім Святим Миколаєм. За перші хвилини було прийнято 7 тис. дзвінків. 2,5 тис. дітей «вживу» поспілкувалися зі Святим Миколаєм


UNIT.City — NEST Bootсamp

UNIT.City — NEST Bootсamp

NEST Bootсamp (Network Education Startup Technology) — інтенсивний 3-місячний курс для перспективних стартапів. Програма безкоштовна і надає місця в офісі на території UNIT.City на весь період акселерації. Одним з наочних результатів проєкту стало залучення стартапом Watched $450 тис. від венчурного фонду QPDigital.


K.Fund — European Design Upgrade

K.Fund — European Design Upgrade

European Design Upgrade: Transnational Capacity Building (EDU) — це міждисциплінарна програма з підвищення професійного рівня молодих дизайнерів і розвитку креативних команд, розроблена спільно з провідними викладачами-експертами з трьох країн: Бельгії, України та Фінляндії. Три фіналісти з України представлять свої роботи на міжнародній онлайн виставці Dutch Design Week 2020.


Eldorado — техніка лікарням

Eldorado — техніка лікарням

Eldorado надала 100 комплектів техніки лікарням, які займаються лікуванням хворих COVID-19, з різних регіонів України. Кожен комплект складався з холодильника, пральної машини, мікрохвильової печі, ноутбука і чайників.


Сільпо — #ГероїМогоДня

Сільпо — #ГероїМогоДня

#ГероїМогоДня — проєкт про тих, хто в період пандемії продовжував виконувати свою роботу на місцях, а це 99,8% співробітників мережі супермаркетів «Сільпо». Було записано понад 3 тис. роликів подяк від клієнтів мережі. Після цього до проєкту приєдналися компанії, які працюють в сегменті В2С.


L’Oréal Україна — План солідарності

L'Oréal Україна — План солідарності

План солідарності спрямований на підтримку місцевих громад в умовах поширення коронавірусу COVID-19. В межах проєкту компанія передала 250 тис. продуктів, включаючи санітайзер, в аптеки, лікарні, школи та інші заклади.


ОККО — «Благаю, живи! Безпека на дорозі»

ОККО — «Благаю, живи! Безпека на дорозі»

«Благаю, живи! Безпека на дорозі» — соціальна ініціатива ОККО, яка працює над підвищенням рівня безпеки на дорогах України. Компанія використовує різні комунікаційні інструменти для донесення важливості проєкту. Порядку 10 млн аудиторії сумарно проконтактували з інформацією.


Датагруп — RAZOM

Датагруп — RAZOM

Онлайн-платформа RAZOM створена з метою підтримки бізнес-клієнтів компанії і локального бізнесу, який працює в умовах карантину. Проєкт дозволяє реєструвати свій бізнес, продавати і купувати товари у своїх. Проєкт охоплює 15 міст, зареєстровано 1347 пропозицій.


Окрім номінації «Соціальний проєкт року» свій голос можна віддати за номінантів ще в 12-ти номінаціях.

Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-RAY Marketing Conference, на якій маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — «Нова пошта».

Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися можна за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.