X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.

X-RAY Marketing Awards — премія, яка оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, співтовариство онлайн і експертне журі. Такий підхід виключає суб’єктивізм або будь-які інші маніпуляції навколо вибору кращих з кращих. Підсумкові результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — оцінка онлайн, 30% — оцінка оргкомітету.

Голосування онлайн триває до 28 лютого включно. Проголосувати за обраний проєкт можна за посиланням.

Пропонуємо перелік-огляд проєктів, які потрапили до шорт-листа номінації «Соціальний проєкт року».

Епіцентр — «Мільйони добрих справ»

Епіцентр — «Мільйони добрих справ»

Реаліті-проєкт «Мільйони добрих справ», мета якого — надати до 20 грантів підприємцям на загальну суму до 10 млн грн. Подано втричі більше заявок, ніж було заплановано. 1,1 млн переглядів чотирьох епізодів реаліті-шоу.


АТБ — «Мене це стосується!»

АТБ — «Мене це стосується!»

АТБ спільно з фондом «Таблеточки» запропонували придбати благодійні товари і допомогти онкохворим дітям. Обгортку шоколадки прикрасила співачка Оля Полякова, а пакетики чаю — музикант DZIDZIO. Було зібрано 11 млн грн і передано БФ «Таблеточки».


Sayenko Kharenko — «Сила підпису»

Sayenko Kharenko — «Сила підпису»

На честь свого 15-річчя компанія створила перший в Україні квест-музей «Сила підпису», після виставка переформатувалася в інтерактивний формат.


Фармак — «Екошкола»

Фармак — «Екошкола»

Мета створення школи — об’єднання і створення екологічного активу молодіжної спільноти, популяризація екологічного способу життя серед молоді та підвищення культури ресурсо- та енергозбереження. З 1 вересня «Екошкола» стала національним проєктом і охопила всю Україну. Відбувся перший онлайн-екомарафон «Екошкола», де пройшов захист робіт та розіграш грантів на реалізацію проєктів-переможців.


Київстар — «Смартфон для батьків»

Київстар — «Смартфон для батьків»

Мета проєкту «Смартфон для батьків» — поширення цифрової грамотності серед старшого покоління. У 2020 році проєкт вийшов за межі популяризації цифрової грамотності і показав, що смартфон — це інструмент, який допомагає стати ближче до своїх дітей та онуків, краще їх зрозуміти.


Мамахохотала — «Країна Сонячних зайчиків»

Мамахохотала — «Країна Сонячних зайчиків»

«Країна Сонячних зайчиків» — це проєкт, мета якого висвітлити 12 гострих тем: насильство в сім’ї, фейки, толерантність, захист тварин, Кібербулінг і т.д. У головних ролях знялися зірки кіно, ТБ і шоу-бізнесу. Загальна кількість переглядів — 440 тис.


WOG — «Дорога добра»

WOG — «Дорога добра»

Проєкт «Дорога добра» створений спільно з БФ «Твоя опора». Амбасадор проєкту — Маша Єфросиніна. Зібрано майже 3,27 млн грн для переобладнання дитячої операційної Інституту Амосова. Необхідно було придбати в кав’ярнях на заправках WOG кавовий напій в благодійному стаканчику, або зробити внесок онлайн або за допомогою SMS.


Pavlenko Legal Group — Like camp

Табори психологічної підтримки для підлітків дитячих будинків Like Camp. Основна мета проєкту — допомогти підліткам вирівняти свій психологічний стан, знайти внутрішні ресурси, прийняти себе і свої життєві сценарії такими, якими вони є.


MEGOGO — «Всеукраїнська школа онлайн»

MEGOGO — «Всеукраїнська школа онлайн»

«Всеукраїнська школа онлайн» працює на всіх пристроях медіасервісу: Smart TV, смартфони на базі iOS і Android, веб-версія. З ініціативи ЮНІСЕФ та MEGOGO проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» розширив пул уроків для школярів 1-4 класів і став інклюзивним.


Oriflame — «Відчуваючи красу»

Oriflame — «Відчуваючи красу»

«Відчуваючи красу» — проєкт для незрячих клієнтів компанії. Сервіс для вибору і покупки косметики на спеціальному розділі сайту за допомогою голосових підказок.


Біосфера — «Дзвінок Святому Миколаю»

Біосфера — «Дзвінок Святому Миколаю»

«Дзвінок Святому Миколаю» — проєкт, який подарував дітям відчуття спілкування зі справжнім Святим Миколаєм. За перші хвилини було прийнято 7 тис. дзвінків. 2,5 тис. дітей «вживу» поспілкувалися зі Святим Миколаєм


UNIT.City — NEST Bootсamp

UNIT.City — NEST Bootсamp

NEST Bootсamp (Network Education Startup Technology) — інтенсивний 3-місячний курс для перспективних стартапів. Програма безкоштовна і надає місця в офісі на території UNIT.City на весь період акселерації. Одним з наочних результатів проєкту стало залучення стартапом Watched $450 тис. від венчурного фонду QPDigital.


K.Fund — European Design Upgrade

K.Fund — European Design Upgrade

European Design Upgrade: Transnational Capacity Building (EDU) — це міждисциплінарна програма з підвищення професійного рівня молодих дизайнерів і розвитку креативних команд, розроблена спільно з провідними викладачами-експертами з трьох країн: Бельгії, України та Фінляндії. Три фіналісти з України представлять свої роботи на міжнародній онлайн виставці Dutch Design Week 2020.


Eldorado — техніка лікарням

Eldorado — техніка лікарням

Eldorado надала 100 комплектів техніки лікарням, які займаються лікуванням хворих COVID-19, з різних регіонів України. Кожен комплект складався з холодильника, пральної машини, мікрохвильової печі, ноутбука і чайників.


Сільпо — #ГероїМогоДня

Сільпо — #ГероїМогоДня

#ГероїМогоДня — проєкт про тих, хто в період пандемії продовжував виконувати свою роботу на місцях, а це 99,8% співробітників мережі супермаркетів «Сільпо». Було записано понад 3 тис. роликів подяк від клієнтів мережі. Після цього до проєкту приєдналися компанії, які працюють в сегменті В2С.


L’Oréal Україна — План солідарності

L'Oréal Україна — План солідарності

План солідарності спрямований на підтримку місцевих громад в умовах поширення коронавірусу COVID-19. В межах проєкту компанія передала 250 тис. продуктів, включаючи санітайзер, в аптеки, лікарні, школи та інші заклади.


ОККО — «Благаю, живи! Безпека на дорозі»

ОККО — «Благаю, живи! Безпека на дорозі»

«Благаю, живи! Безпека на дорозі» — соціальна ініціатива ОККО, яка працює над підвищенням рівня безпеки на дорогах України. Компанія використовує різні комунікаційні інструменти для донесення важливості проєкту. Порядку 10 млн аудиторії сумарно проконтактували з інформацією.


Датагруп — RAZOM

Датагруп — RAZOM

Онлайн-платформа RAZOM створена з метою підтримки бізнес-клієнтів компанії і локального бізнесу, який працює в умовах карантину. Проєкт дозволяє реєструвати свій бізнес, продавати і купувати товари у своїх. Проєкт охоплює 15 міст, зареєстровано 1347 пропозицій.


Окрім номінації «Соціальний проєкт року» свій голос можна віддати за номінантів ще в 12-ти номінаціях.

Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-RAY Marketing Conference, на якій маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — «Нова пошта».

Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися можна за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Nebo на культурній орбіті: новини про соцмережі, трохи про музику і діамант у лобі

Привіт, земляни! Поки ви відкопували машини зі снігу, знімали TikTok’и і шукали інвайти в ClubHouse, ми зібрали для вас добірку ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

ng","site_url":"https:\/\/creativity.ua","isMobile":"no","isStickyHeader":"yes","isStickyShare":"yes","isFeatureImageLightbox":"no","isEnableSideArea":"no"}; /* ]]> */