Переможці X-RAY Marketing Awards

11 березня були оголошені переможці премії X-RAY Marketing Awards та вручені нагороди.

В межах X-RAY Marketing Awards всі проєкти, які потрапили в шорт-листи, проходили тристоронню оцінку: експертним журі, шляхом онлайн-голосування та членами організаційного комітету. Такий підхід є об’єктивним і виключає будь-які маніпуляції.

У деяких номінаціях було вручено кілька статуеток, оскільки номінанти набрали рівну кількість голосів. Також оргкомітет премії прийняв рішення не вручати номінацію «Провал року».

Названі переможці X-RAY Marketing Awards

Переможці X-RAY Marketing Awards у номінаціях:

  • Ребрендинг року: Nemiroff
  • PR-кампанія року: «Нова пошта»
  • Діджитал-кампанія року: 1+1
  • Офлайн-кампанія року: «Київстар»
  • Об’єднання брендів року: Mary Kay & Marie Claire
  • Продакт-плейсмент року: 1+1
  • Зіркова кампанія року: METRO; WOG
  • Колаборації року: MEGOGO
  • Внутрішні комунікації року: Kernel; Eldorado
  • Дизайн року: UNIT.City; Sense it

Номінантів «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» формувала редакція MMR, а переможців визначали члени журі.

  • Маркетинг-директор року: Валерій Бондар, АТБ
  • PR-директор року: Олена Плахова, «Нова пошта»

ГРАН-ПРІ отримав номінант, який максимально вразив креативом і підходом до реалізації проєкту. Цього року ГРАН-ПРІ отримала мережа супермаркетів АТБ.

Джерело


А ми нагадуємо, що Український культурний фонд започаткував професійну премію у сфері культури. Вона визначатиме найкращі проєкти, що були підтримані УКФ попереднього року, й сприятиме їхній додатковій популяризації. Більше інформації про це — за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.