X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро еkonomika+. Усі охочі можуть віддати голос за агенцію чи компанію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року та вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією та ребрендингом.

Нагадуємо: X-RAY Marketing Awards — премія, яка оцінює номінантів у шорт-листах на 360°: оргкомітет, співтовариство онлайн і експертне журі. Підсумкові результати розраховуються за формулою: 40% — оцінка журі, 30% — оцінка онлайн, 30% — оцінка оргкомітету.

Голосування онлайн триває до 28 лютого включно. Проголосувати за обраний проєкт можна за посиланням.

Пропонуємо перелік-огляд проєктів, які потрапили до шорт-листа номінації «Онлайн-івент року». А за цим посиланням ви можете переглянути номінантів категорії «Соціальний проєкт року».

Регіональна газова компанія (РГК) і FILM.UA Entertainment — Телемарафон для співробітників та партнерів

Телемарафон для співробітників та партнерів

На честь 10-річчя компанія РГК організувала телемарафон для співробітників і ключових партнерів. За 3 місяці створили онлайн ТБ-платформу. Прямий ефір тривав 4 години. Дивилося 7390 унікальних користувачів з 10 країн світу замість очікуваних 5000.


Jazz on the Dnieper

Jazz on the Dnieper

Ще один номінант категорії «Онлайн-івент року» — найбільший джазовий фестиваль Центральної та Східної України відбувся 8-9 серпня 2020 року, в прямому ефірі його подивилися близько 4000 чоловік.


Eldorado — Kick-Off 2020: Fresh up your season

Eldorado — Kick-Off 2020: Fresh up your season

Kick-Off 2020: Fresh up your season! — дводенний командоутворюючий захід для 200+ учасників з усієї України. Було залучено 25 спікерів, які забезпечували 15 годин прямої трансляції.


Intertop — Concert Shopping Fest

Intertop - Concert Shopping Fest

Concert Shopping Fest — симбіоз онлайн-концерту і шопінгу в магазинах INTERTOP. Охоплено 1 млн унікальних глядачів, що складає + 31% до показників аналогічної події минулого року


WOG — Телеграм-марафон до 20-річчя компанії

WOG — Телеграм-марафон до 20-річчя компанії

Корпоративний захід з приводу 20-річчя компанії: 3-денний святковий телеграм-марафон, розіграш призів, фотоконкурс, відеопривітання від зіркових друзів компанії. На завершення було організовано святковий телеміст, який об’єднав понад 300 співробітників компанії.


Parimatch Tech — PM GO 6.0 Join the Fight

Parimatch Tech — PM GO 6.0 Join the Fight

Безкоштовна міжнародна онлайн-конференція PM GO 6.0 Join the Fight. Спікерами були підприємці та маркетологи, які ділилися досвідом роботи в період пандемії. Кількість реєстрацій — 6 тис осіб, сумарне охоплення промокампанії — 2млн.


WePlay Esports — WePlay Dragon Temple

WePlay Esports — WePlay Dragon Temple

Перший турнір з файтингу WePlay Dragon Temple, в якому взяло участь 14 команд з 10 країн світу. Загальна кількість переглядів турніру на всіх майданчиках склало 489 тис.


Visa Cashless Forum

Visa Cashless Forum

Реалізація проекту PBN Hill + Knowlton Strategies Україна. Visa Cashless Forum є флагманською подією для країн, де працює Visa. Захід провадився для 5 країн на 4-ма мовами синхронно. 30 спікерів з 12-ти країн. 6 тис. глядачів у прямому ефірі. 400 передплатників Телеграм-бота, які ставили питання спікерам.


MEGOGO LIVE & Atlas Weekend — Atlas Memories 

MEGOGO LIVE & Atlas Weekend — Atlas Memories

Atlas Memories — онлайн-шоу з виступами відомих українських артистів в режимі онлайн і кращі моменти минулих років з щоденників Atlas Weekend в запису. Аудиторія понад 100 тис. глядачів.


ДТЕК — Нова стратегія 2030

ДТЕК — Нова стратегія 2030

Реалізація агентства ТОВ Ай Коммс. Публічна презентація Нової стратегії ДТЕК 2030, яка включала саму презентацію, круглий стіл та публічну лекцію економіста, футуролога, трансгуманістів, автора теорії «енергетичної сингулярності» Хосе Кордейро.


Sportbank Dream Running Series Online

Sportbank Dream Running Series Online

Онлайн-забіг, учасником якого міг стати кожен, необхідний був тільки телефон для трекінгу і підтвердження дистанції. Взяло участь 5734 бігуни з 37 країн світу.

Окрім номінації «Онлайн-івент року», свій голос можна віддати за проєкти ще в 12-ти номінаціях.

Церемонія нагородження X-RAY Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-RAY Marketing Conference, на якій маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями та трендами креативної індустрії 2021 року. Генеральний партнер конференції — «Нова пошта».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...