Creative Digest CIAU. Випуск #024

Оновлення Instagram. Інтеграція брендів у відеоігри. Як ставити цілі на рік. Та нова рубрика у нашому подкасті. Чао, креатори! З вами 24-й випуск Creative Digest! 

Послухати новини креативу можна на:

Instagram запускає нову професійну панель інструментів — місце для відстеження ефективності публікацій і доступу до «професійних інструментів». Соцмережа стверджує, що запропоновані інструменти допоможуть авторам розвивати свій бізнес. Так, Professional Dashboard допомагатиме авторам у відстеженні ефективності постів і профілю, з використанням аналітичних даних і тенденцій. А також Instagram пропонує освітні ресурси в межах платформи, які допоможуть ефективніше просувати свої продукти та краще розуміти, що подобається аудиторії. Більше деталей про оновлення розповідають Say-hi медіа.


На «Інтерньюз.Україна» з’явилась добірка безкоштовних ресурсів для журналістів, які зроблять дистанційну роботу більш ефективною. Тут представлені аудіо- та відеоредактори, організований календар і навіть ресурс для перевірки достовірності даних про коронавірус. Посилання на добірку залишаємо на creativity.ua.


А тим часом телеграм-канал «Happy Monday» поділявся порадами Тані Пилипчук, засновниці платформи саморозвитку «Пошуршимо?», щодо того, як ставити цілі на рік, щоб потім не розчаруватись. Авторка радить:

  • уявити себе наприкінці року;
  • подумати про своє слово року;
  • визначити 3 найголовніші цілі;
  • а також скласти план дій на найближчі 3 місяці. 

Детальніше по кожній з порад читайте на Happy Monday.


Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Проте, не всім владося продати свій продукт геймерам. Копірайтер креативного агентства TABASCO Антон Черевашко підготував чотири поради, які допоможуть вашому бренду вдало інтегруватись у відеогру. А також наводить вдалі і не дуже приклади таких інтеграцій. Статтю читайте на creativity.ua.


Розпочався прийом заявок на участь у «Книжковому Арсеналі». Цьогорічний фестиваль проходитиме з 26 по 30 травня, а його фокус-темою обрано «оптимісти скептики». З огляду на карантинні обмеження, фестиваль відбудеться в гібридному форматі. Проте в «Мистецькому арсеналі» не відмовляються від подієвої частини в просторі Арсеналу, повідомляє Cases.Media.


Тим часом редакція creativity.ua продовжує ділитись вижимкою інсайтів із доповідей спікерів онлайн-конференції «Інформоперація Різдво». У крайній добірці інсайтів Віктор Штонда, співзасновник і генеральний директор видавництва «Діалектика», підсумував стан книжкового ринку України у 2020 році та озвучив власне бачення його перспектив. Серед тез:

  • одна книга погоди не робить;
  • спад, але не провал;
  • технології як шлях до оптимізації.

Повний матеріал читайте на creativity.ua.


Українські ілюстраторки Альона Шостко та Анна Іваненко перемогли на європейському конкурсі iJungle 2020 Illustration Awards. Альона Шостко отримала золото в номінації «Книжкова ілюстрація» за видавничий проєкт «Ці дивовижні українці». Анна Іваненко отримала золоту медаль у категорії Commercial за віжуали для онлайн-школи Projector. Переглянути роботи Альони й Анни можна на сайті creativity.ua.


Американський пивний бренд Natural Light встановив інсталяцію Da Vinci of Debt (Да Вінчі в борг) у залі центрального вокзалу в Нью-Йорку. Об’єкт складається з 2600 університетських дипломів. За словами дизайнерів, композиція має привернути увагу до високої вартості навчання у США, що змушує батьків студентів брати кредити. Більш детально про інсталяцію читайте на Bazilik.media.


І про новини від наших партнерів!

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards. Прийом анкет від компаній та агенцій триває до 5-го лютого. А голосування триватиме з 8 по 26 лютого. Перелік цьогорічних номінацій і посилання на подання анкет шукайте на creativity.ua.  


А також нагадуємо, що один з найбільших європейських фестивалів реклами «Белый Квадрат» продовжує приймати конкурсні роботи, і до 28 лютого діють пільгові умови для учасників. Щорічно у Фестивалі бере участь понад 1000 реалізованих конкурсних проєктів з 30-ти країн світу. Роботи можна подати онлайн, завантаживши їх на офіційний сайт Фестивалю, посилання шукайте на creativity.ua.


Ми підходимо до завершення нашого дайджесту, і ви, ймовірно, подумали про рубрику «Телеграм-канал тижня». Проте ми прагнемо урізноманітнювати наш формат, тому створили нову, не менш цікаву та корисну рубрику. Нещодавно стартувала акція з популяризації читання #Читай_досягай від Українського інституту книги і Міністерства культури та інформаційної політики України. Її автори запрошують усіх долучитися і поділитися книгами, які сформували вашу свідомість та вплинули на ваше життя. Команда Асоціації Креативних Індустрій України радо приєднується до цієї акції.

І розпочне нову рубрику, присвячену флешмобу #Читай_досягай, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації Креативних Індустрій України, а також Офіційного представництва Cannes Lions в Україні Карина Борзаківська

Карина радить книгу Вільяма Зінсера «Текст-пекс-шмекс. Магія переконливих текстів» (On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction): «„Ніколи не пишіть нічого, що не сказали б під час звичайної розмови“. Ця та інші влучні поради описані у книзі Вільяма Зінсера. У книзі магія текстів розписана так: відмітаємо словесний мотлох, спрощуємо складні конструкції, думаємо про свою аудиторію та пишемо просто і зрозуміло. Крім цього, автор дає влучні рекомендації для створення інтерв’ю, мемуарів, ділових листів, текстів критики і навіть постів для соціальних мереж. Раджу всім: від комунікаційників до власників бізнесу!».

Creative Digest CIAU. Випуск #024

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.