Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про предметний дизайн. 

Чао, креатори! З вами 23-й випуск Creative Digest. Вітаємо всіх із Днем Соборності України і розпочинаємо наш дайджест новин!

Послухати новини креативу можна на:

16 січня набрали чинності зміни до Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Згідно з ними, у всіх закладах, організаціях та інших підприємствах обслуговування та надання інформації про товари чи послуги має здійснюватись українською мовою. Компанії, зареєстровані в Україні, або ті, що провадять тут діяльність, повинні використовувати українську мову на своїх вебсайтах та сторінках у соціальних мережах. Вебсайти для українських користувачів мають за замовчуванням завантажуватися українською мовою. І, відповідно, комунікація також має бути українською мовою. Детальніше на Bazilik.media.


А 20 січня стартувала всеукраїнська акція з популяризації читання #Читай_досягай від Українського інституту книги і Міністерства культури та інформаційної політики України. Автори акції запрошують усіх долучитися і поділитися книгами, які сформували вашу свідомість та вплинули на ваше життя, розповісти про книги, які плануєте читати своїм дітям. Акція #Читай_досягай має продемонструвати українцям взаємозв’язок між читанням та життєвими здобутками і заохотити читати більше книг, щоб досягти нових звершень. Більше деталей про акцію читайте на creativity.ua.


Тим часом в Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». Це вже друге видання із серії, присвяченої українським дизайнерам, архітекторам та їхнім проєктам. Книга слугує довідником про розвиток галузі в нашій країні та призначена для фахівців і широкої аудиторії — людей, які цікавляться дизайном та інтер’єрами. Книга охоплює більш ніж 70 професійних і оригінальних предметів меблів, освітлення, декору від понад 30 українських дизайнерів, архітекторів і студій. Посилання на видання шукайте на creativity.ua.


Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соцмережах. Для цього креативникам пропонують надати 30-денну pro bono-підтримку зі створення та просування digital-контенту медичного або наукового працівника у Facebook, Instagram або TikTok. Подібна digital-підтримка лікаря або науковця може полягати в окремих послугах — наприклад, допомозі з дизайном або текстами, але комплексна робота зі створення, планування та аналізу контенту буде особливо цінною. Лист із заявкою на участь або питаннями можна відправити за посиланням, яке ви знайдете на creativity.ua, до 1 лютого. У ньому необхідно вказати, який формат підтримки ви готові надати.


А тепер поговоримо про діджитал-новини!

Одним з Instagram-оновлень 2020 року стала опція Instagram Guides. Але оскільки за минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів. Що ж це таке? Instagram Guides — це гібридний формат, щось посередині між звичайним постом у блозі та постом-каруселлю. Кожен такий «путівник» має обкладинку, заголовок, вступ та, опціонально, анотацію зібраних у ньому дописів. Використовувати в них можна різні типи контенту: «Місця», «Товари» або «Публікації». У такий спосіб можна знайти нове застосування кращому контенту з опублікованого вами. На creativity.ua ви можете ознайомитись із десятьма прикладами, як можна використовувати Instagram Guides для розбудови свого бренду.


TikTok запровадив низку обмежень для користувачів-підлітків. Мережа зробить акаунти 13-15-річних користувачів приватними. Їхній контент переглядатимуть лише фоловери. Серед обмежень також є такі:

  • дуети доступні лише для контенту, створеного користувачами віком від 16 років. У 16-17-річних ці функції доступні для друзів;
  • завантажувати ролики можна буде лише якщо вони створені користувачами старшими за 16 років. Інші повинні самі вирішити, чи хочуть вони дозволити завантаження своїх відео.

Більше деталей — на Bazilik.media.


Shutterstock назвав креативні тренди 2021 року. Фотобанк прогнозує, що графічне та дизайнерське середовище буде наповнене плавністю і недосконалістю. Графічні тренди включать в себе Inkscapes, унікальні візерунки Tie Dye і сюрреалістичних осіб. У фотографії основною темою стане «Ідентичність без фільтрів», яка означає зростаючу увагу до інклюзії і вираження. Також відзначають найпопулярніші запити в 26-ти країнах світу. У США користувачів особливо цікавили «векторні шрифти». А ще більш детально прочитати про майбутні тренди від Shutterstock можна на Marketing Media Review.


«Уявіть “стрічку” картин на домашньому екрані, де можна побачити найновіші зразки, що з’являються у додатку. Як Instagram, але для картин». Так про мобільний додаток для пошуку, купівлі та продажу мистецтва Cittart говорить його засновниця Дарина Мо Мот. Реліз додатку планується незабаром. Наразі триває попередня реєстрація для всіх, хто хоче першими дізнатися про реліз додатку, а також для художників, які хочуть розміститися на платформі. Про історію створення, функціонал та особливості додатку Дарина Мо Мот розповіла ексклюзивно для creativity.ua.


У 2020 році мав відбутись 28-й спортивно-благодійний «Пробіг під каштанами». Але через відомі всім нам події його довелося перенести в онлайн-формат. Про новий досвід проведення найвідомішої спортивно-благодійної акції, яка щороку збирала в центрі Києва десятки тисяч людей, і вічні цінності, які втілює ця подія з 1993 року, на конференції «Інформоперація Різдво» розповіла Президентка «Благодійного фонду «Пробіг під Каштанами» Ірина Кузнєцова. Про висновки, відчуття та досвід, отриманий після першого онлайн-пробігу читайте на creativity.ua.


А зараз про новини від наших партнерів!

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards. Перша в Україні премія для інхаус-маркетологів і маркетинг-команд вручається з 2010 року. Переможців обирають читачі MMR онлайн-голосуванням, при цьому також враховується оцінка професійного журі та редакції MMR. Прийом анкет від компаній та агенцій триває з 12 січня по 5 лютого. А голосування триватиме з 8 по 26 лютого. Перелік цьогорічних номінацій і посилання на подання анкет шукайте на creativity.ua.


Один з найбільших креативних фестивалів в Європі — міжнародний фестиваль маркетингу і реклами White Square, який у 2021 році відбуватиметься з 9 по 11 червня — вже відкрив основний етап прийому конкурсних робіт. Щорічно у Фестивалі бере участь понад 1000 реалізованих конкурсних проєктів з 30-ти країн світу. Роботи можна подати онлайн, завантаживши їх на офіційний сайт adfest.by, посилання на який доступне на creativity.ua.


І про телеграм-канал тижня! У 23-й випуск Creative Digest ми обрали «Про Мандри на дивані». Це канал про самостійні подорожі, візи, лайфхаки, а також про найкращі стажування, проєкти і навчання закордоном.

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канал можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.