X-Ray Marketing Awards 

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик креативної індустрії — адаптуйся або помри.

Як ринок змінив критерії якісної та успішної рекламної кампанії: голосно і яскраво тепер не означає ефективно? Що робили маркетинг- та PR-директори в умовах обмежених бюджетів? Як період самоізоляції вплинув на канали комунікації брендів, коли всі сиділи вдома? Як рекламні кампанії адаптували свої меседжі під реалії 2020 року? Чому на перший план вийшли соціальні комунікації і як бренди вчилися їх монетизувати? Які нестандартні інструменти використовували?

X-Ray визначає найкращих серед тих, хто зумів знайти відповіді на ці питання та протистояти викликам 2020 року.

Прийом анкет від компаній та агенцій триває з 12 січня по 5 лютого.

MMR анонсує старт приймання анкет для участі у рейтингу X-Ray Marketing Awards

НОМІНАЦІЇ

Ребрендинг року

Компанії, які, попри зовнішні виклики, зважилися на внутрішні трансформації і зміни візуального стилю.

PR-кампанія року

Найкращі комунікаційні та іміджеві кампанії року.

Діджитал-кампанія року

Бренди, які підкорили діджитал-простір своїм креативом.

Офлайн-кампанія року

Використання комплексу офлайн-інструментів для досягнення бізнес-цілей.

Онлайн-івент року

Івент у діджиталі, який підкорив аудиторію не лише спікерами та контентом, але й нестандартною реалізацією під час пандемійних обмежень.

Соціальний проєкт року

Гучні соціальні ініціативи, які запам’ятаються надовго.

Об’єднання брендів року

Бренди, які вирішили стати сильнішими завдяки колабораціям або спільним спонсорським проєктам.

Продакт-плейсмент року

Найоригінальніший прояв брендів у кліпах / фільмах / серіалах / ТВ-шоу.

Зіркова кампанія року

Успішна інтеграція образу та імені зіркового амбасадора у кампанію бренда.

Колаборація року з інфлюенсером

Досвід ефективної співпраці брендів з інфлюенсерами.

Внутрішні комунікації року

Використання актуальних маркетингових інструментів у формуванні бренда роботодавця.

Компанія-прорив року

Компанія, яка голосно заявила про себе 2020 року.

Дизайн року

Візуальне рішення, яке вразило своїм стилем та узгодженістю філософії бренда і/або бізнес-завдань.

Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:

  • Гран-прі
  • Провал року
  • Маркетинг-директор року
  • PR-директор року

Гран-прі X-Ray Marketing Awards отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проєкту. У номінації «Провал року» оберуть компанію, яка зробила найбільшу комунікаційну помилку в 2020 році.

Оргкомітет не омине і професіоналів, які стояли за найяскравішими комунікаційними проєктами 2020 року. Шорт-лист у номінаціях «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» сформує редакція MMR, переможців визначать члени журі.

Звертаємо увагу, що організаційний комітет може висувати у номінації кейси на власний розсуд. Редакція MMR обере тих, хто найбільш сміливо і креативно впорався з викликами 2020 року.

Перед стартом голосування редакція MMR формує шорт-лист кожної з номінацій. Подання анкети номінантом не гарантує потрапляння у шорт-лист рейтингу X-Ray.

Оцінювати номінантів будуть члени журі, редакція MMR та експертна спільнота через онлайн-голосування.

Голосування триватиме з 8 по 26 лютого.

Переможця у кожній номінації обиратимуть за найвищими балом, який складатиметься з: оцінки журі — 40%, оцінки редакції — 30%, онлайн-голосування — 30%.

Переможців оголосять на офіційній церемонії X-Ray Marketing Awards, яка відбудеться у березні. Дата і час будуть анонсовані пізніше.

Завантажити анкету учасника можна за цим посиланням.

Оргкомітет рейтингу: [email protected]


А ми нагадуємо, що сьогодні — останній день, коли можна зареєструватись на участь у Форумі з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...