• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Creative Digest CIAU. Випуск #022

15 Січня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Creative Digest CIAU. Випуск #022
Share on FacebookShare on Twitter

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися на досягнення нових цілей. І аби ще більше підсилити ваше натхнення та зарядити вас гарним настроєм, ми сформували добірку цікавих матеріалів. 

Послухати новини креативу можна на:

  • Soundcloud
  • Castbox
  • Google Podcasts
  • Apple Podcasts
  • «Подкастер»
  • Listen Notes 
Creative Digest · Creative Digest CIAU #022

Facebook видалив кнопку Like з публічних сторінок популярних особистостей та брендів. Тепер соціальна мережа фокусуватиме увагу користувачів на стрічці новин для спілкування, а не на виділенні лайків на Facebook-сторінках. Компанія зазначила у своєму блозі, що відтепер на публічних сторінках будуть відображатися тільки підписники, а на спеціальній стрічці новин користувачі зможуть приєднуватися до спілкування, взаємодіяти з колегами і спілкуватися з фанатами. Новий редизайн був представлений 6 січня. Більше інформації про оновлення читайте на creativity.ua.


Команда Blog2Social нещодавно оцінила оптимальний середній час для публікацій в соцмережах, грунтуючись на соціальних оновленнях більш ніж 60 000 компаній і блогерів з усього світу. Висновки, представлені в інфографіці, можна використовувати в якості основного керівництва для планування публікацій на кожній з основних соціальних платформ. Перегляньте інфографіку на Marketing Media Review.


А тим часом Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентувала основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року. В минулому році вплив COVID-19 відчула майже кожна індустрія в світі. Українська реклама не стала виключенням і в зв’язку з ситуацією в країні та світі була змушена вносити корективи в свої плани, але в цілому, як повідомляє Sostav.ua, з ситуацією можна вважати, що впоралась. Команда ВРК намагалась зберегти всі заплановані події, перенісши конкурси та фестивалі у новий формат. Окрім цього, у 2020 році ВРК презентувала свої нові довгострокові проєкти. Більш детально прочитати звіт можна на Sostav.ua.


А для команди Google минулий рік виявився надзвичайно плідним у плані UX-дизайну: від віртуального Версалю до краудсорсингу попереджень про землетруси. І в той час, як всі з надією дивляться у 2021 рік, команда Google називає свої кращі проєкти, які трохи «підсолодили» минулий рік. Наприклад, для тих, хто звик бути частим гостем у художніх галереях, команда Google Arts & Culture принесла музей прямо додому. Тепер ви можете віртуально прогулятися залами Версалю. Або ж побачити музей Забороненого міста в Пекіні. Або ознайомитися з мистецтвом Індії, переглянувши понад 1000 картин, які виставлено у Національному музеї в Нью-Делі —  відвідати кращі культурні заклади світу. Про інші інноваційні проєкти від Google розповідає creativity.ua.


Яким би не був минулий 2020-й рік, у ньому все-одно було багато хороших подій. Хтось почав займатись саморозвитком, хтось спортом, хтось відкрив у собі нові таланти або ж нарешті знайшов час для сім’ї. Медіа Platfor.ma підготували добірку з того, цитуємо: «за що цей рік точно можна ненавидіти менше, або навіть спробувати полюбити». Тут читайте і про Папу Римського; і про хлопчика, який зібрав $240 000 на допомогу тваринам Австралії; і про перший врожай редиски на космічній станції та багато іншого. Завітайте на Platfor.ma, аби надихнутися добіркою хороших новин.


Деякі всесвітньо відомі бренди також не зупинили свій розвиток у минулому році, а, навпаки, зрозуміли, що треба оновлюватись. Редакція creativity.ua знайшла 5 найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021-го і заглянула в закулісся їхнього створення. Тут читайте про General Motors, KIA, Baskin-Robbins, а також Pfizer і Burger King. Ця серія масштабних ребрендингів визначає головну тенденцію: на сцену виходять нові генерації споживачів, з якими треба по-новому вибудовувати комунікацію. І ребрендинг — один з найпомітніших кроків на цьому шляху. Читайте, як саме змінились компанії, на creativity.ua.


До речі, про вищезгаданий Burger King. Зміни, які чекають на велетенську мережу фастфуду у 2021 році, не обмежуються одним ребрендингом. Коли ресторанам Burger King довелося, як і всім іншим, зачинити свої двері з початком карантину  по всьому світу, цей бренд не вдався до короткострокового мислення. Натомість він провів більшу частину неспокійного 2020 року в пошуку ідей, як покращити якість своєї продукції та взаємодію зі споживачами. Так, Фернандо Мачадо, директор з маркетингу Restaurant Brands International (материнської компанії Burger King) поділився уроками, винесеними з 12-ти місяців кризи, та розповів, чого він очікує у 2021 році. Читайте матеріал на creativity.ua.  


Volkswagen запустив в Америці свій перший ролик, присвячений бюджетному електромобілю ID.4. Мета цього відео — донести до людей ту ідею, що ці електричні автомобілі призначені для мільйонів, а не для мільйонерів. Форми це послання набуло доволі поетичної — дещо абстрактний фільм показує історію колісного транспорту, використовуючи для цього зоотропи. Пристрої, винайдені у 19 столітті, які крутять зображення, створюючи картинку, що рухається, послідовно показують винахід колеса, бричку з кіньми, велосипед, паровий потяг і так аж до електромобіля. Переглянути історію колеса можна на creativity.ua.


А тим часом компанія FitTrack, що випускає смартваги та спортивні годинники, презентувала відео, у якому спортсмени різної ваги і статури демонструють свої фізичні можливості. Мета цієї кампанії — зруйнувати стереотип щодо вигляду ідеального здорового тіла. Переглянути відео можна на Bazilik.media.


Оптична ілюзія прапора Великобританії в альтернативних кольорах дала користувачам інтернету привід багато над чим замислитися. Коротке відео, яке показує «Юніон Джек» з жовтим фоном і зеленим хрестом, спочатку транслювалося у 1985 році в науково-популярному документальному телесеріалі на BBC. Але його загадка заінтригувала нове покоління глядачів після того, як Архів BBC поділився цим відео на своїй сторінці у Twitter. Так що ж там на відео? Глядачів просять 20 секунд дивитись на чорну крапку посередині прапора. Потім йде білий екран, на якому глядачі починають бачити обриси прапора у його оригінальних кольорах. Хоча на самому екрані немає ніякої картинки. Метою ілюзії було розповісти глядачам з 1980-х років народження і молодше про те, що таке дальтонізм або колірна сліпота. Відео можна переглянути на creativity.ua.


І завершуємо 22-й випуск Creative Digest телеграм-каналом тижня! Цього разу ми радимо вам канал «Крезюме Вакансії». Тут часто публікуються актуальні можливості роботи в креативних індустріях. Гадаємо, тут кожен зможе знайти, або, принаймні, просто розглянути для себе варіанти професійного розвитку. 

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канал можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги: creative digestдайджесткреативний дайджестподкасти

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.