Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися на досягнення нових цілей. І аби ще більше підсилити ваше натхнення та зарядити вас гарним настроєм, ми сформували добірку цікавих матеріалів. 

Послухати новини креативу можна на:

Facebook видалив кнопку Like з публічних сторінок популярних особистостей та брендів. Тепер соціальна мережа фокусуватиме увагу користувачів на стрічці новин для спілкування, а не на виділенні лайків на Facebook-сторінках. Компанія зазначила у своєму блозі, що відтепер на публічних сторінках будуть відображатися тільки підписники, а на спеціальній стрічці новин користувачі зможуть приєднуватися до спілкування, взаємодіяти з колегами і спілкуватися з фанатами. Новий редизайн був представлений 6 січня. Більше інформації про оновлення читайте на creativity.ua.


Команда Blog2Social нещодавно оцінила оптимальний середній час для публікацій в соцмережах, грунтуючись на соціальних оновленнях більш ніж 60 000 компаній і блогерів з усього світу. Висновки, представлені в інфографіці, можна використовувати в якості основного керівництва для планування публікацій на кожній з основних соціальних платформ. Перегляньте інфографіку на Marketing Media Review.


А тим часом Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентувала основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року. В минулому році вплив COVID-19 відчула майже кожна індустрія в світі. Українська реклама не стала виключенням і в зв’язку з ситуацією в країні та світі була змушена вносити корективи в свої плани, але в цілому, як повідомляє Sostav.ua, з ситуацією можна вважати, що впоралась. Команда ВРК намагалась зберегти всі заплановані події, перенісши конкурси та фестивалі у новий формат. Окрім цього, у 2020 році ВРК презентувала свої нові довгострокові проєкти. Більш детально прочитати звіт можна на Sostav.ua.


А для команди Google минулий рік виявився надзвичайно плідним у плані UX-дизайну: від віртуального Версалю до краудсорсингу попереджень про землетруси. І в той час, як всі з надією дивляться у 2021 рік, команда Google називає свої кращі проєкти, які трохи «підсолодили» минулий рік. Наприклад, для тих, хто звик бути частим гостем у художніх галереях, команда Google Arts & Culture принесла музей прямо додому. Тепер ви можете віртуально прогулятися залами Версалю. Або ж побачити музей Забороненого міста в Пекіні. Або ознайомитися з мистецтвом Індії, переглянувши понад 1000 картин, які виставлено у Національному музеї в Нью-Делі —  відвідати кращі культурні заклади світу. Про інші інноваційні проєкти від Google розповідає creativity.ua.


Яким би не був минулий 2020-й рік, у ньому все-одно було багато хороших подій. Хтось почав займатись саморозвитком, хтось спортом, хтось відкрив у собі нові таланти або ж нарешті знайшов час для сім’ї. Медіа Platfor.ma підготували добірку з того, цитуємо: «за що цей рік точно можна ненавидіти менше, або навіть спробувати полюбити». Тут читайте і про Папу Римського; і про хлопчика, який зібрав $240 000 на допомогу тваринам Австралії; і про перший врожай редиски на космічній станції та багато іншого. Завітайте на Platfor.ma, аби надихнутися добіркою хороших новин.


Деякі всесвітньо відомі бренди також не зупинили свій розвиток у минулому році, а, навпаки, зрозуміли, що треба оновлюватись. Редакція creativity.ua знайшла 5 найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021-го і заглянула в закулісся їхнього створення. Тут читайте про General Motors, KIA, Baskin-Robbins, а також Pfizer і Burger King. Ця серія масштабних ребрендингів визначає головну тенденцію: на сцену виходять нові генерації споживачів, з якими треба по-новому вибудовувати комунікацію. І ребрендинг — один з найпомітніших кроків на цьому шляху. Читайте, як саме змінились компанії, на creativity.ua.


До речі, про вищезгаданий Burger King. Зміни, які чекають на велетенську мережу фастфуду у 2021 році, не обмежуються одним ребрендингом. Коли ресторанам Burger King довелося, як і всім іншим, зачинити свої двері з початком карантину  по всьому світу, цей бренд не вдався до короткострокового мислення. Натомість він провів більшу частину неспокійного 2020 року в пошуку ідей, як покращити якість своєї продукції та взаємодію зі споживачами. Так, Фернандо Мачадо, директор з маркетингу Restaurant Brands International (материнської компанії Burger King) поділився уроками, винесеними з 12-ти місяців кризи, та розповів, чого він очікує у 2021 році. Читайте матеріал на creativity.ua.  


Volkswagen запустив в Америці свій перший ролик, присвячений бюджетному електромобілю ID.4. Мета цього відео — донести до людей ту ідею, що ці електричні автомобілі призначені для мільйонів, а не для мільйонерів. Форми це послання набуло доволі поетичної — дещо абстрактний фільм показує історію колісного транспорту, використовуючи для цього зоотропи. Пристрої, винайдені у 19 столітті, які крутять зображення, створюючи картинку, що рухається, послідовно показують винахід колеса, бричку з кіньми, велосипед, паровий потяг і так аж до електромобіля. Переглянути історію колеса можна на creativity.ua.


А тим часом компанія FitTrack, що випускає смартваги та спортивні годинники, презентувала відео, у якому спортсмени різної ваги і статури демонструють свої фізичні можливості. Мета цієї кампанії — зруйнувати стереотип щодо вигляду ідеального здорового тіла. Переглянути відео можна на Bazilik.media.


Оптична ілюзія прапора Великобританії в альтернативних кольорах дала користувачам інтернету привід багато над чим замислитися. Коротке відео, яке показує «Юніон Джек» з жовтим фоном і зеленим хрестом, спочатку транслювалося у 1985 році в науково-популярному документальному телесеріалі на BBC. Але його загадка заінтригувала нове покоління глядачів після того, як Архів BBC поділився цим відео на своїй сторінці у Twitter. Так що ж там на відео? Глядачів просять 20 секунд дивитись на чорну крапку посередині прапора. Потім йде білий екран, на якому глядачі починають бачити обриси прапора у його оригінальних кольорах. Хоча на самому екрані немає ніякої картинки. Метою ілюзії було розповісти глядачам з 1980-х років народження і молодше про те, що таке дальтонізм або колірна сліпота. Відео можна переглянути на creativity.ua.


І завершуємо 22-й випуск Creative Digest телеграм-каналом тижня! Цього разу ми радимо вам канал «Крезюме Вакансії». Тут часто публікуються актуальні можливості роботи в креативних індустріях. Гадаємо, тут кожен зможе знайти, або, принаймні, просто розглянути для себе варіанти професійного розвитку. 

Creative Digest

Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канал можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао!

Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.