Навіть маски заговорили. Forward Media пропонує нову інтеграцію для брендів під час карантину

Сьогодні все — медіа. Речі, предмети, які нас оточують всюди, сторінки в соціальних мережах, події і навіть люди. Ясна річ, багато що залежить від контексту. Здавалося б, в умовах режиму самоізоляції пересування людей обмежилося побутовою необхідністю, а їх очі прикуті до екранів. Але якщо придивитися, ми побачимо величезну кількість  ̶м̶о̶ж̶л̶и̶в̶о̶с̶т̶е̶й̶ масок.

Forward Media пропонує компаніям не втрачати час і використовувати нові можливості. Прикасові зони завжди були місцем прийняття імпульсивних рішень і «полем останньої битви» за увагу споживача між брендами. З огляду на контекст, а також класичні звернення касирів, подібний проект за допомогою масок працюватиме на активацію бренд-повідомлень під час покупок. Завдяки поєднанню контексту і носія — це ефективний спосіб нагадати про продукт або послугу вашої цільової аудиторії.

cash desk

«За статистикою*, 94% українців ходять у супермаркети 1 раз на місяць. Це місця, які ми продовжуємо регулярно відвідувати, і бренди можуть цим скористатися. Йдеться про креативні іміджеві проекти, які дозволять компанії виділитися на ринку та нагадати про свій продукт споживачам. Якщо ж говорити про приблизні числа, то потенціал українського ринку продуктових магазинів з точки зору OTS може досягати 11,7 млн контактів на місяць. Ми готові реалізовувати подібні проєкти та зараз ведемо активні переговори з потенційними клієнтами», — коментує Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

* Джерело — TNS Kantar MMI Urkaine 2019/3 + 2019/4; TA — P 18-65 50+.

guard ad
mobile ad
online ad
paypass ad
sexshop ad
tea ad

Тим часом в Україні для медпрацівників створили чат-бот, який систематизує боротьбу з COVID-19.

Щоб показати відстань, яка зближує, агенція MOZGI Ideas придумала «КартинаКарантина» — свідчення того, що командам вдається створювати класні речі, просто будучи командами.

А мережа АЗК WOG запустила онлайн-проєкт «Карта добрих історій» — інтерактивну мапу України з локаціями добрих історій та пригод, що трапились під час поїздок на авто, у потягу або в аеропорту. Кожен бажаючий може поділитись власною історією доброти на дорозі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.