Навіть маски заговорили. Forward Media пропонує нову інтеграцію для брендів під час карантину

Сьогодні все — медіа. Речі, предмети, які нас оточують всюди, сторінки в соціальних мережах, події і навіть люди. Ясна річ, багато що залежить від контексту. Здавалося б, в умовах режиму самоізоляції пересування людей обмежилося побутовою необхідністю, а їх очі прикуті до екранів. Але якщо придивитися, ми побачимо величезну кількість  ̶м̶о̶ж̶л̶и̶в̶о̶с̶т̶е̶й̶ масок.

Forward Media пропонує компаніям не втрачати час і використовувати нові можливості. Прикасові зони завжди були місцем прийняття імпульсивних рішень і «полем останньої битви» за увагу споживача між брендами. З огляду на контекст, а також класичні звернення касирів, подібний проект за допомогою масок працюватиме на активацію бренд-повідомлень під час покупок. Завдяки поєднанню контексту і носія — це ефективний спосіб нагадати про продукт або послугу вашої цільової аудиторії.

cash desk

«За статистикою*, 94% українців ходять у супермаркети 1 раз на місяць. Це місця, які ми продовжуємо регулярно відвідувати, і бренди можуть цим скористатися. Йдеться про креативні іміджеві проекти, які дозволять компанії виділитися на ринку та нагадати про свій продукт споживачам. Якщо ж говорити про приблизні числа, то потенціал українського ринку продуктових магазинів з точки зору OTS може досягати 11,7 млн контактів на місяць. Ми готові реалізовувати подібні проєкти та зараз ведемо активні переговори з потенційними клієнтами», — коментує Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

* Джерело — TNS Kantar MMI Urkaine 2019/3 + 2019/4; TA — P 18-65 50+.

guard ad
mobile ad
online ad
paypass ad
sexshop ad
tea ad

Тим часом в Україні для медпрацівників створили чат-бот, який систематизує боротьбу з COVID-19.

Щоб показати відстань, яка зближує, агенція MOZGI Ideas придумала «КартинаКарантина» — свідчення того, що командам вдається створювати класні речі, просто будучи командами.

А мережа АЗК WOG запустила онлайн-проєкт «Карта добрих історій» — інтерактивну мапу України з локаціями добрих історій та пригод, що трапились під час поїздок на авто, у потягу або в аеропорту. Кожен бажаючий може поділитись власною історією доброти на дорозі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...