Навіть маски заговорили. Forward Media пропонує нову інтеграцію для брендів під час карантину

Сьогодні все — медіа. Речі, предмети, які нас оточують всюди, сторінки в соціальних мережах, події і навіть люди. Ясна річ, багато що залежить від контексту. Здавалося б, в умовах режиму самоізоляції пересування людей обмежилося побутовою необхідністю, а їх очі прикуті до екранів. Але якщо придивитися, ми побачимо величезну кількість  ̶м̶о̶ж̶л̶и̶в̶о̶с̶т̶е̶й̶ масок.

Forward Media пропонує компаніям не втрачати час і використовувати нові можливості. Прикасові зони завжди були місцем прийняття імпульсивних рішень і «полем останньої битви» за увагу споживача між брендами. З огляду на контекст, а також класичні звернення касирів, подібний проект за допомогою масок працюватиме на активацію бренд-повідомлень під час покупок. Завдяки поєднанню контексту і носія — це ефективний спосіб нагадати про продукт або послугу вашої цільової аудиторії.

cash desk

«За статистикою*, 94% українців ходять у супермаркети 1 раз на місяць. Це місця, які ми продовжуємо регулярно відвідувати, і бренди можуть цим скористатися. Йдеться про креативні іміджеві проекти, які дозволять компанії виділитися на ринку та нагадати про свій продукт споживачам. Якщо ж говорити про приблизні числа, то потенціал українського ринку продуктових магазинів з точки зору OTS може досягати 11,7 млн контактів на місяць. Ми готові реалізовувати подібні проєкти та зараз ведемо активні переговори з потенційними клієнтами», — коментує Андрій Кроленко, Managing Partner Forward Media.

* Джерело — TNS Kantar MMI Urkaine 2019/3 + 2019/4; TA — P 18-65 50+.

guard ad
mobile ad
online ad
paypass ad
sexshop ad
tea ad

Тим часом в Україні для медпрацівників створили чат-бот, який систематизує боротьбу з COVID-19.

Щоб показати відстань, яка зближує, агенція MOZGI Ideas придумала «КартинаКарантина» — свідчення того, що командам вдається створювати класні речі, просто будучи командами.

А мережа АЗК WOG запустила онлайн-проєкт «Карта добрих історій» — інтерактивну мапу України з локаціями добрих історій та пригод, що трапились під час поїздок на авто, у потягу або в аеропорту. Кожен бажаючий може поділитись власною історією доброти на дорозі.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

«Креативна Практика» запустила подкаст про залаштунки креативних індустрій

Онлайн-платформа для освіти та кар’єри в креативних індустріях «Креативна Практика» запустила подкаст «Креативна Практика про креативні практики». Ведучим став автор ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...