З’явилась інтерактивна мапа України про добрі вчинки у дорозі

В час, коли зі всіх інформаційних каналів та ресурсів лунають тривожні новини, мережа АЗК WOG запустила онлайн-проєкт «Карта добрих історій», аби показати українцям, що вони добрі, чуйні, людяні, і мотивувати їх на хороші вчинки. Це інтерактивна мапа України з локаціями добрих історій та пригод, що трапились під час поїздок на авто, у потягу або в аеропорту.

Кожен бажаючий може поділитись власною історією доброти на дорозі. Для цього потрібно надіслати розповідь на сайт people.wog.ua. Історію нанесуть на карту і створять до неї ілюстрацію. Інтерактивна мапа України про добрі вчинки в дорозі вже поповнилась історіями відомих особистостей та блогерів, серед яких Сергій Притула, Андрій Колмачевський, Макс Фрай, Діана Червинська, Дядя Жора, Аревiк Арзуманова, Андрій Трушковський, Таня Парфільєва, Дмитро Дір, Таня Пренткович та ін.

Так, Андрій Колмачевський під час поїздки трасою Київ-Одеса врятував пару їжачків, які займалася коханням прямісінько на шосе. Дядя Жора підібрав пораненого собаку і відвіз до ветеринара, Андрій Трушковський застряг з друзями у ретро автівці без ключа та мобільних телефонів — зачинились дверцята і всі пасажири дружньо шукали варіанти, як вибратись з полону, Дмитру Діру купила сендвіч у Інтерсіті прекрасна дівчина, якій він згодом повернув кошти з відсотками, Аревік Арзуманова побачила, що таке справжня автосолідарність, а Сергій Притула розповів, як уся Західна Україна допомагала йому добратися до мами з Микуличина в Збараж.

«Зараз ми всі знаходимося в незвичному становищі — недосліджений вірус, карантин, невизначеність завтрашнього дня… Все, що стосується правил безпеки та необхідної фінансової допомоги — зрозуміло. Але ж потрібно подбати і про психологічний та моральний стан людей, які щодня тонами отримують тривожні новини. Тому ми вирішили створити позитивний проєкт, який розбавить вир щоденного негативу та підніме настрій людям. Нашій компанії надзвичайно близька тема доріг. Тому виникла ідея зібрати хороші унікальні історії, які трапилися з людьми саме на дорогах України. Адже добрі історії на дорогах створюють не дороги, а люди! І про це варто розповідати. Так з’явилась “Карта добрих історій”, де головними героями є добро, взаємодопомога й людяність», — говорить Віталій Старомінський, директор з маркетингу WOG. 

Раніше команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу взяті реальні офіційні дорожні знаки, але креативно адаптовані під гостру тему карантину.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...