Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати про це у новій рекламній кампанії.

Ідея нової стратегії полягає в тому, що Uklon за допомогою основного продукту та, зокрема, мікросервісів застосунку допомагає людям жити за власними правилами і кайфувати від цього. Тепер можна підлаштовувати обставини під себе, а не навпаки, розширювати зону комфорту, а не виходити з неї. Навіть коли розмова про поїздку, бо в Uklon можна налаштувати її як завгодно та як тобі хочеться.

Стратегічне повідомлення звучить просто і зрозуміло: «Твій рух — твої правила!».

Інсайтом нової кампанії стало те, що люди часто вигадують причини, аби поїхати на таксі: «Як купую щось по дорозі з роботи додому в супермаркеті, то беру побільше, аби не їхати на метро, бо тепер уже мені важко і я точно поїду на таксі».

«В роликах показали, що не обов’язково себе “мучити” і вигадувати якісь дурниці, аби дістатись кудись із комфортом і як тобі хочеться. Просто клац — і оп, і вжух, і ти на місці! У банерах зробили легенький твіст і розказали про всі, які є і яких немає, правила й ознаки того, що треба їхати на Uklon. Для тих, хто не знає, що б іще вигадати, аби все ж таки скористатись комфортними поїздками, ми лишили підказки та, щоб було зрозуміліше, прив’язали їх до контексту місць розташування або таргетингу на певні цільові групи», — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.

image1 - Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLONimage2 - Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLONimage3 - Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLONimage4 1 - Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON


І ще до новин про оновлення і перезапуски:

ДТЕК обновив свій фірмовий стиль. Вперше з 2013 року.

Електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію і представила оновлені логотип і айдентику.

Комунікаційного перезапуску зазнав і ПриватБанк.

А ще ребрендинг стався у ТРЦ Blockbuster Mall.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...