Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати про це у новій рекламній кампанії.

Ідея нової стратегії полягає в тому, що Uklon за допомогою основного продукту та, зокрема, мікросервісів застосунку допомагає людям жити за власними правилами і кайфувати від цього. Тепер можна підлаштовувати обставини під себе, а не навпаки, розширювати зону комфорту, а не виходити з неї. Навіть коли розмова про поїздку, бо в Uklon можна налаштувати її як завгодно та як тобі хочеться.

Стратегічне повідомлення звучить просто і зрозуміло: «Твій рух — твої правила!».

Інсайтом нової кампанії стало те, що люди часто вигадують причини, аби поїхати на таксі: «Як купую щось по дорозі з роботи додому в супермаркеті, то беру побільше, аби не їхати на метро, бо тепер уже мені важко і я точно поїду на таксі».

«В роликах показали, що не обов’язково себе “мучити” і вигадувати якісь дурниці, аби дістатись кудись із комфортом і як тобі хочеться. Просто клац — і оп, і вжух, і ти на місці! У банерах зробили легенький твіст і розказали про всі, які є і яких немає, правила й ознаки того, що треба їхати на Uklon. Для тих, хто не знає, що б іще вигадати, аби все ж таки скористатись комфортними поїздками, ми лишили підказки та, щоб було зрозуміліше, прив’язали їх до контексту місць розташування або таргетингу на певні цільові групи», — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON Нова рекламна кампанія для Uklon Нова рекламна кампанія для Uklon


І ще до новин про оновлення і перезапуски:

ДТЕК обновив свій фірмовий стиль. Вперше з 2013 року.

Електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію і представила оновлені логотип і айдентику.

Комунікаційного перезапуску зазнав і ПриватБанк.

А ще ребрендинг стався у ТРЦ Blockbuster Mall.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...