Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати про це у новій рекламній кампанії.

Ідея нової стратегії полягає в тому, що Uklon за допомогою основного продукту та, зокрема, мікросервісів застосунку допомагає людям жити за власними правилами і кайфувати від цього. Тепер можна підлаштовувати обставини під себе, а не навпаки, розширювати зону комфорту, а не виходити з неї. Навіть коли розмова про поїздку, бо в Uklon можна налаштувати її як завгодно та як тобі хочеться.

Стратегічне повідомлення звучить просто і зрозуміло: «Твій рух — твої правила!».

Інсайтом нової кампанії стало те, що люди часто вигадують причини, аби поїхати на таксі: «Як купую щось по дорозі з роботи додому в супермаркеті, то беру побільше, аби не їхати на метро, бо тепер уже мені важко і я точно поїду на таксі».

«В роликах показали, що не обов’язково себе “мучити” і вигадувати якісь дурниці, аби дістатись кудись із комфортом і як тобі хочеться. Просто клац — і оп, і вжух, і ти на місці! У банерах зробили легенький твіст і розказали про всі, які є і яких немає, правила й ознаки того, що треба їхати на Uklon. Для тих, хто не знає, що б іще вигадати, аби все ж таки скористатись комфортними поїздками, ми лишили підказки та, щоб було зрозуміліше, прив’язали їх до контексту місць розташування або таргетингу на певні цільові групи», — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON Нова рекламна кампанія для Uklon Нова рекламна кампанія для Uklon


І ще до новин про оновлення і перезапуски:

ДТЕК обновив свій фірмовий стиль. Вперше з 2013 року.

Електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію і представила оновлені логотип і айдентику.

Комунікаційного перезапуску зазнав і ПриватБанк.

А ще ребрендинг стався у ТРЦ Blockbuster Mall.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.