• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

3 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль
Share on FacebookShare on Twitter

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У центрі уваги — люди, яких компанія забезпечує енергією для зростання, масштабних перетворень і змін.

Завдання:

2020 cтав для компанії роком початку реалізації нової довгострокової стратегії, що заснована на Цілях сталого розвитку ООН і співвідноситься з принципами ESG. Існуючий фірмовий стиль не відображав прагнення компанії зберегти лідерство на конкурентних ринках за рахунок впровадження інновацій, інвестицій в цифрову трансформацію і нових, клієнтоорієнтованих сервісів і послуг.

Рішення:

За 15 років з моменту створення ДТЕК виріс з регіональної компанії в національного лідера енергетичної галузі. Компанія інвестувала в економіку України 23 млрд доларів, розвивала і модернізувала виробничі підприємства, створювала нові бізнеси, впроваджувала сучасні технології та інновації, ставала цифровою та клієнтоорієнтованою.

При цьому фірмовий стиль компанії з 2013 року залишався незмінним.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

«Нова бізнес-стратегія компанії, ціннісні орієнтири бізнесу, представлені в ESG-стратегії ДТЕК, вимагали нового підходу до візуальної комунікації нашого бренду. Лібералізація енергетичного ринку України змусила нас по-новому подивитися на ДТЕК і внести зміни не тільки в елементи дизайну, але і в нашу комунікаційну платформу», — розповіла Ольга Захарова, директорка з комунікацій ДТЕК.

Для цього спільно з агентством SHOTS оновлена ​​айдентика бренду ДТЕК і розроблена рекламна кампанія. Сам логотип і слоган ДТЕК «Енергія в дії» залишаються незмінними. Зміни торкнулися використання слогана в композиції з логотипом ДТЕК і основного шрифту, щоб більше  відповідати образу сучасної динамічної компанії, яка активно працює в цифровому середовищі.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Замість індустріального шрифту Bandera Pro компанія почне використовувати Pragmatica Bold — більш простий і зрозумілий, постіндустріальний шрифт. За цим принципом також оновлена ​​інфографіка — вона стала більш лаконічною.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Також змінився основний елемент ідентифікації — D-бокс. Саме він допомагає висловити відкритість і розвиток, рух вперед до нових цілей.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

 

Сьогодні ДТЕК управляє шістьма енергетичними бізнесами, підприємства компанії працюють в 11 регіонах України. Також в структурі компанії — Academy DTEK, яка пройшла шлях від внутрішньої освітньої платформи до кращого корпоративного університету в світі за версією Global CCU 2019. Для додаткової ідентифікації бізнесів ДТЕК була розроблена система D-боксів і унікальних для кожного бізнесу текстур.

«При оновленні фірмового стилю ДТЕК ми спирались на вже існуючі візуальні елементи. Необхідно було зберегти спадкоємність образів і не зламати існуючі візуальні якорі, зробивши стиль більш легким і зрозумілим. Нам це вдалось. Він став також більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів», — розповідає Михайло Поліванов, керівник дизайн-студії агентства SHOTS.

Також ДТЕК оновив не лише фірмовий стиль, а й комунікаційну платформу. Компанія уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще. Тому головна ідея нової комунікаційної платформи — енергія змін. Цю ідею бренд представив у рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року.

слоган ДТЕК

«ДТЕК завжди був і залишається амбітною компанією. Сьогодні це не просто відповідальний національний інвестор і роботодавець, партнер міжнародних корпорацій в Україні. Сьогодні ДТЕК — центр експертизи в цифровізації української енергетики, впровадженні інновацій, центр бізнес-освіти, сертифікації нових професій, освіти і партнерства. Наша головна цінність — це люди. Про них наша рекламна кампанія, присвячена 15-річчю ДТЕК», — розповідає Ольга Захарова.

«Ми дуже віримо в потенціал України і зокрема в потенціал національних креативних індустрій. Для вирішення поставлених завдань зі зміни сприйняття ДТЕК ми вибрали українське агентство SHOTS і продакшн компанію ESSE. Системний підхід, висока фахова експертиза творчих команд дозволили реалізувати проект на вищому рівні», — коментує Олександра Орда, керівник відділу маркетингових комунікацій ДТЕК.

На думку Стаса Качановського, креативного директора агентства SHOTS, робота з великими брендами — це завжди відповідальність і виклик для будь-якого агентства. «Ми дуже раді, що нам довірили роботу над фірмовим стилем і комунікаційною платформою ДТЕК. По-перше, це дозволило мислити глобально і чітко пройти весь шлях — від великої ідеї до її втілення в деталях. По-друге, це чудова можливість продемонструвати професіоналізм і експертизу нашої команди в стратегічному плануванні та роботі з дизайном», — зазначив він.


А нещодавно електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду

Теги: брендингдизайнкреативмаркетинг і комунікаціїребрендингредизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.