Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У центрі уваги — люди, яких компанія забезпечує енергією для зростання, масштабних перетворень і змін.

Завдання:

2020 cтав для компанії роком початку реалізації нової довгострокової стратегії, що заснована на Цілях сталого розвитку ООН і співвідноситься з принципами ESG. Існуючий фірмовий стиль не відображав прагнення компанії зберегти лідерство на конкурентних ринках за рахунок впровадження інновацій, інвестицій в цифрову трансформацію і нових, клієнтоорієнтованих сервісів і послуг.

Рішення:

За 15 років з моменту створення ДТЕК виріс з регіональної компанії в національного лідера енергетичної галузі. Компанія інвестувала в економіку України 23 млрд доларів, розвивала і модернізувала виробничі підприємства, створювала нові бізнеси, впроваджувала сучасні технології та інновації, ставала цифровою та клієнтоорієнтованою.

При цьому фірмовий стиль компанії з 2013 року залишався незмінним.

Dtek 2 - Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

«Нова бізнес-стратегія компанії, ціннісні орієнтири бізнесу, представлені в ESG-стратегії ДТЕК, вимагали нового підходу до візуальної комунікації нашого бренду. Лібералізація енергетичного ринку України змусила нас по-новому подивитися на ДТЕК і внести зміни не тільки в елементи дизайну, але і в нашу комунікаційну платформу», — розповіла Ольга Захарова, директорка з комунікацій ДТЕК.

Для цього спільно з агентством SHOTS оновлена ​​айдентика бренду ДТЕК і розроблена рекламна кампанія. Сам логотип і слоган ДТЕК «Енергія в дії» залишаються незмінними. Зміни торкнулися використання слогана в композиції з логотипом ДТЕК і основного шрифту, щоб більше  відповідати образу сучасної динамічної компанії, яка активно працює в цифровому середовищі.

image6 - Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Замість індустріального шрифту Bandera Pro компанія почне використовувати Pragmatica Bold — більш простий і зрозумілий, постіндустріальний шрифт. За цим принципом також оновлена ​​інфографіка — вона стала більш лаконічною.

image4 - Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Також змінився основний елемент ідентифікації — D-бокс. Саме він допомагає висловити відкритість і розвиток, рух вперед до нових цілей.

Dtek 5 - Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

 

Сьогодні ДТЕК управляє шістьма енергетичними бізнесами, підприємства компанії працюють в 11 регіонах України. Також в структурі компанії — Academy DTEK, яка пройшла шлях від внутрішньої освітньої платформи до кращого корпоративного університету в світі за версією Global CCU 2019. Для додаткової ідентифікації бізнесів ДТЕК була розроблена система D-боксів і унікальних для кожного бізнесу текстур.

Dtek 6 - Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

«При оновленні фірмового стилю ДТЕК ми спирались на вже існуючі візуальні елементи. Необхідно було зберегти спадкоємність образів і не зламати існуючі візуальні якорі, зробивши стиль більш легким і зрозумілим. Нам це вдалось. Він став також більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів», — розповідає Михайло Поліванов, керівник дизайн-студії агентства SHOTS.

Також ДТЕК оновив не лише фірмовий стиль, а й комунікаційну платформу. Компанія уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще. Тому головна ідея нової комунікаційної платформи — енергія змін. Цю ідею бренд представив у рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року.

Dtek 7 - Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

«ДТЕК завжди був і залишається амбітною компанією. Сьогодні це не просто відповідальний національний інвестор і роботодавець, партнер міжнародних корпорацій в Україні. Сьогодні ДТЕК — центр експертизи в цифровізації української енергетики, впровадженні інновацій, центр бізнес-освіти, сертифікації нових професій, освіти і партнерства. Наша головна цінність — це люди. Про них наша рекламна кампанія, присвячена 15-річчю ДТЕК», — розповідає Ольга Захарова.

«Ми дуже віримо в потенціал України і зокрема в потенціал національних креативних індустрій. Для вирішення поставлених завдань зі зміни сприйняття ДТЕК ми вибрали українське агентство SHOTS і продакшн компанію ESSE. Системний підхід, висока фахова експертиза творчих команд дозволили реалізувати проект на вищому рівні», — коментує Олександра Орда, керівник відділу маркетингових комунікацій ДТЕК.

На думку Стаса Качановського, креативного директора агентства SHOTS, робота з великими брендами — це завжди відповідальність і виклик для будь-якого агентства. «Ми дуже раді, що нам довірили роботу над фірмовим стилем і комунікаційною платформою ДТЕК. По-перше, це дозволило мислити глобально і чітко пройти весь шлях — від великої ідеї до її втілення в деталях. По-друге, це чудова можливість продемонструвати професіоналізм і експертизу нашої команди в стратегічному плануванні та роботі з дизайном», — зазначив він.


А нещодавно електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...