Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У центрі уваги — люди, яких компанія забезпечує енергією для зростання, масштабних перетворень і змін.

Завдання:

2020 cтав для компанії роком початку реалізації нової довгострокової стратегії, що заснована на Цілях сталого розвитку ООН і співвідноситься з принципами ESG. Існуючий фірмовий стиль не відображав прагнення компанії зберегти лідерство на конкурентних ринках за рахунок впровадження інновацій, інвестицій в цифрову трансформацію і нових, клієнтоорієнтованих сервісів і послуг.

Рішення:

За 15 років з моменту створення ДТЕК виріс з регіональної компанії в національного лідера енергетичної галузі. Компанія інвестувала в економіку України 23 млрд доларів, розвивала і модернізувала виробничі підприємства, створювала нові бізнеси, впроваджувала сучасні технології та інновації, ставала цифровою та клієнтоорієнтованою.

При цьому фірмовий стиль компанії з 2013 року залишався незмінним.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

«Нова бізнес-стратегія компанії, ціннісні орієнтири бізнесу, представлені в ESG-стратегії ДТЕК, вимагали нового підходу до візуальної комунікації нашого бренду. Лібералізація енергетичного ринку України змусила нас по-новому подивитися на ДТЕК і внести зміни не тільки в елементи дизайну, але і в нашу комунікаційну платформу», — розповіла Ольга Захарова, директорка з комунікацій ДТЕК.

Для цього спільно з агентством SHOTS оновлена ​​айдентика бренду ДТЕК і розроблена рекламна кампанія. Сам логотип і слоган ДТЕК «Енергія в дії» залишаються незмінними. Зміни торкнулися використання слогана в композиції з логотипом ДТЕК і основного шрифту, щоб більше  відповідати образу сучасної динамічної компанії, яка активно працює в цифровому середовищі.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Замість індустріального шрифту Bandera Pro компанія почне використовувати Pragmatica Bold — більш простий і зрозумілий, постіндустріальний шрифт. За цим принципом також оновлена ​​інфографіка — вона стала більш лаконічною.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

Також змінився основний елемент ідентифікації — D-бокс. Саме він допомагає висловити відкритість і розвиток, рух вперед до нових цілей.

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

 

Сьогодні ДТЕК управляє шістьма енергетичними бізнесами, підприємства компанії працюють в 11 регіонах України. Також в структурі компанії — Academy DTEK, яка пройшла шлях від внутрішньої освітньої платформи до кращого корпоративного університету в світі за версією Global CCU 2019. Для додаткової ідентифікації бізнесів ДТЕК була розроблена система D-боксів і унікальних для кожного бізнесу текстур.

«При оновленні фірмового стилю ДТЕК ми спирались на вже існуючі візуальні елементи. Необхідно було зберегти спадкоємність образів і не зламати існуючі візуальні якорі, зробивши стиль більш легким і зрозумілим. Нам це вдалось. Він став також більш сучасним і гнучким за рахунок динамічності й адаптивності нових елементів», — розповідає Михайло Поліванов, керівник дизайн-студії агентства SHOTS.

Також ДТЕК оновив не лише фірмовий стиль, а й комунікаційну платформу. Компанія уже 15 років дає енергію людям, які працюють на благо країни та змінюють Україну на краще. Тому головна ідея нової комунікаційної платформи — енергія змін. Цю ідею бренд представив у рекламній кампанії, яка стартувала 6 липня 2020 року.

слоган ДТЕК

«ДТЕК завжди був і залишається амбітною компанією. Сьогодні це не просто відповідальний національний інвестор і роботодавець, партнер міжнародних корпорацій в Україні. Сьогодні ДТЕК — центр експертизи в цифровізації української енергетики, впровадженні інновацій, центр бізнес-освіти, сертифікації нових професій, освіти і партнерства. Наша головна цінність — це люди. Про них наша рекламна кампанія, присвячена 15-річчю ДТЕК», — розповідає Ольга Захарова.

«Ми дуже віримо в потенціал України і зокрема в потенціал національних креативних індустрій. Для вирішення поставлених завдань зі зміни сприйняття ДТЕК ми вибрали українське агентство SHOTS і продакшн компанію ESSE. Системний підхід, висока фахова експертиза творчих команд дозволили реалізувати проект на вищому рівні», — коментує Олександра Орда, керівник відділу маркетингових комунікацій ДТЕК.

На думку Стаса Качановського, креативного директора агентства SHOTS, робота з великими брендами — це завжди відповідальність і виклик для будь-якого агентства. «Ми дуже раді, що нам довірили роботу над фірмовим стилем і комунікаційною платформою ДТЕК. По-перше, це дозволило мислити глобально і чітко пройти весь шлях — від великої ідеї до її втілення в деталях. По-друге, це чудова можливість продемонструвати професіоналізм і експертизу нашої команди в стратегічному плануванні та роботі з дизайном», — зазначив він.


А нещодавно електронна система публічних закупівель Prozorro оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.