Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

Електронна система публічних закупівель оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду. Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.

Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.
Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

«Основна мета нової комунікації Prozorro — об’єднати всіх учасників екосистеми публічних закупівель. Завдяки ребрендингу айдентика Prozorro відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає легкою і світлою. Центральним елементом стає блакитне коло», — сказано у повідомленні.

«Назва Prozorro офіційно втрачає велику літеру Z та супергеройське смислове навантаження, від якого система відійшла вже деякий час тому. Відтепер бренд Prozorro гучно артикулює сутність, якої набув за останні роки: система публічних закупівель об’єднує державу та бізнес», — розповіла комунікаційна директорка Prozorro Олена Шкарпова.

Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

В рамках нової комунікаційної стратегії Prozorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників.

Ребрендинг стосувався виключно ДП «Прозорро», яке розробляє та підтримує однойменну електронну систему публічних закупівель. Логотип ДП «Прозорро. Продажі», що займається продажем та здачею в оренду державного майна, не зазнав змін.

Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

Ребрендинг проведено до чотириріччя реформи публічних закупівель в Україні, яка стартувала 1 серпня 2016 року. З того часу до системи приєднались 30 тис. державних і місцевих органів влади та підприємств, близько 300 тис. комерційних постачальників. Оборот системи становить 600 млрд грн публічних закупівель на рік.

Джерело


В тему:

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.

На початку серпня 2020 року Український культурний фонд планує оголосити нову конкурсну програму «Культура+», мета якої полягатиме у сприянні новим партнерствам та формуванні в Україні спільних цінностей громадянського суспільства. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...