Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

Електронна система публічних закупівель оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду. Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.

Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.
Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

«Основна мета нової комунікації Prozorro — об’єднати всіх учасників екосистеми публічних закупівель. Завдяки ребрендингу айдентика Prozorro відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає легкою і світлою. Центральним елементом стає блакитне коло», — сказано у повідомленні.

«Назва Prozorro офіційно втрачає велику літеру Z та супергеройське смислове навантаження, від якого система відійшла вже деякий час тому. Відтепер бренд Prozorro гучно артикулює сутність, якої набув за останні роки: система публічних закупівель об’єднує державу та бізнес», — розповіла комунікаційна директорка Prozorro Олена Шкарпова.

Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

В рамках нової комунікаційної стратегії Prozorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників.

Ребрендинг стосувався виключно ДП «Прозорро», яке розробляє та підтримує однойменну електронну систему публічних закупівель. Логотип ДП «Прозорро. Продажі», що займається продажем та здачею в оренду державного майна, не зазнав змін.

Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

Ребрендинг проведено до чотириріччя реформи публічних закупівель в Україні, яка стартувала 1 серпня 2016 року. З того часу до системи приєднались 30 тис. державних і місцевих органів влади та підприємств, близько 300 тис. комерційних постачальників. Оборот системи становить 600 млрд грн публічних закупівель на рік.

Джерело


В тему:

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.

На початку серпня 2020 року Український культурний фонд планує оголосити нову конкурсну програму «Культура+», мета якої полягатиме у сприянні новим партнерствам та формуванні в Україні спільних цінностей громадянського суспільства. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.