Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

Електронна система публічних закупівель оновила комунікаційну стратегію та представила оновлені логотип та айдентику бренду. Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.

Ребрендинг був проведений у тісній співпраці з агентством plusonе, повідомили у Prozorro.
Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

«Основна мета нової комунікації Prozorro — об’єднати всіх учасників екосистеми публічних закупівель. Завдяки ребрендингу айдентика Prozorro відходить від жорстких ліній та темних кольорів, стає легкою і світлою. Центральним елементом стає блакитне коло», — сказано у повідомленні.

«Назва Prozorro офіційно втрачає велику літеру Z та супергеройське смислове навантаження, від якого система відійшла вже деякий час тому. Відтепер бренд Prozorro гучно артикулює сутність, якої набув за останні роки: система публічних закупівель об’єднує державу та бізнес», — розповіла комунікаційна директорка Prozorro Олена Шкарпова.

Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

В рамках нової комунікаційної стратегії Prozorro, зокрема, планує стати головною платформою для спілкування та обміну досвідом державних закупівельників та постачальників.

Ребрендинг стосувався виключно ДП «Прозорро», яке розробляє та підтримує однойменну електронну систему публічних закупівель. Логотип ДП «Прозорро. Продажі», що займається продажем та здачею в оренду державного майна, не зазнав змін.

Система публічних закупівель Prozorro провела ребрендинг

Ребрендинг проведено до чотириріччя реформи публічних закупівель в Україні, яка стартувала 1 серпня 2016 року. З того часу до системи приєднались 30 тис. державних і місцевих органів влади та підприємств, близько 300 тис. комерційних постачальників. Оборот системи становить 600 млрд грн публічних закупівель на рік.

Джерело


В тему:

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика.

На початку серпня 2020 року Український культурний фонд планує оголосити нову конкурсну програму «Культура+», мета якої полягатиме у сприянні новим партнерствам та формуванні в Україні спільних цінностей громадянського суспільства. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.