Щоб привернути увагу до дислексії, агенція Dentsumcgarrybowen створила веб-сайт та серію несправжніх дитячих книг, мета яких — дати людям відчуття того, як це — жити з дислексією.
Мета кампанії, створеної для громадської організації Dyslexia Canada, — розповісти про те, що відчувають діти, які щодня живуть з дислексією. За даними International Dyslexia Association, дислексія буває у приблизно 15-20% людей у всьому світі.
Картинки на веб-сайті містять запаморочливий набір слів, доступний англійською та французькою мовами. Слова стають зрозумілішими, коли користувач прокручує сторінку вниз. З них відвідувач дізнається, що дислексія — це не просто перемішані букви чи слова, що стрибають по сторінці, це неврологічний стан. Це також один із найпоширеніших видів інвалідності у навчанні, що ускладнює точне та вільне читання.
На сайті також перелічено факти про дислексію, наприклад, той факт, що вона успадковується. Також на сайті можна знайти інформацію про знаменитостей, які живуть з дислексією, зокрема Річард Бренсон, Кіра Найтлі, Джеймі Олівер та Кіану Рівз.
Крім того, кампанія також перейменовує заголовки відомих дитячих казок, щоб продемонструвати розгубленість, яку іноді відчувають люди з дислексією під час читання. Наприклад, Червона Шапочка стає «Зменшувальною багряною дівчиною».
Читайте також:
- Оптична ілюзія британського прапору «Юніон Джек» показує, як люди з колірною сліпотою сприймають світ.
- Шрифт як втілення проблеми: літери, що тануть та затинаються.
- Британська компанія Moodbeam розробила браслет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників.
- Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів.