Бренд Oakley представляє  маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри.

Бренд Oakley

Багаторазова маска для обличчя MSK3 має гладке затемнене покриття та канал для окулярів, який запобігає запотіванню. Вона також має міцну силіконову прокладку по периметру та регульовані ремінці, щоби щільно та зручно сидіти на вашому обличчі.

Маска для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Маска також захищає користувача від «ситуацій з підвищеною небезпекою зараження», завдяки одноразовому фільтру, який має більш ніж 95-відсоткову ефективність.

За бажанням, маску для обличчя MSK3 можна оснастити додатковим багаторазовим фільтром, який захищає користувача від забруднювачів повітря та частинок пилу. Однак маска не є медичним обладнанням і не призначена для фільтрації частинок коронавірусу.

На даний момент маска MSK3 пропонується за ціною $60.

Джерело


Читайте також: Як пандемія надихнула на креативне застосування технологій в 2020 році.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...