Бренд Oakley представляє  маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри.

Бренд Oakley

Багаторазова маска для обличчя MSK3 має гладке затемнене покриття та канал для окулярів, який запобігає запотіванню. Вона також має міцну силіконову прокладку по периметру та регульовані ремінці, щоби щільно та зручно сидіти на вашому обличчі.

Маска для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Маска також захищає користувача від «ситуацій з підвищеною небезпекою зараження», завдяки одноразовому фільтру, який має більш ніж 95-відсоткову ефективність.

За бажанням, маску для обличчя MSK3 можна оснастити додатковим багаторазовим фільтром, який захищає користувача від забруднювачів повітря та частинок пилу. Однак маска не є медичним обладнанням і не призначена для фільтрації частинок коронавірусу.

На даний момент маска MSK3 пропонується за ціною $60.

Джерело


Читайте також: Як пандемія надихнула на креативне застосування технологій в 2020 році.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...