Канадські креатори створили запаморочливий сайт на підтримку людей з дислексією

Щоб привернути увагу до дислексії, агенція Dentsumcgarrybowen створила веб-сайт та серію несправжніх дитячих книг, мета яких — дати людям відчуття того, як це — жити з дислексією.

Канадські креатори створили запаморочливий сайт на підтримку людей с дислексією

Мета кампанії, створеної для громадської організації Dyslexia Canada, — розповісти про те, що відчувають діти, які щодня живуть з дислексією. За даними International Dyslexia Association, дислексія буває у приблизно 15-20% людей у ​​всьому світі.

Картинки на веб-сайті містять запаморочливий набір слів, доступний англійською та французькою мовами. Слова стають зрозумілішими, коли користувач прокручує сторінку вниз. З них відвідувач дізнається, що дислексія — це не просто перемішані букви чи слова, що стрибають по сторінці, це неврологічний стан. Це також один із найпоширеніших видів інвалідності у навчанні, що ускладнює точне та вільне читання.

На сайті також перелічено факти про дислексію, наприклад, той факт, що вона успадковується. Також на сайті можна знайти інформацію про знаменитостей, які живуть з дислексією, зокрема Річард Бренсон, Кіра Найтлі, Джеймі Олівер та Кіану Рівз.

Крім того, кампанія також перейменовує заголовки відомих дитячих казок, щоб продемонструвати розгубленість, яку іноді відчувають люди з дислексією під час читання. Наприклад, Червона Шапочка стає «Зменшувальною багряною дівчиною».

Канадські креатори створили запаморочливий сайт на підтримку людей з дислексією

Джерело


Читайте також:

  • Оптична ілюзія британського прапору «Юніон Джек» показує, як люди з колірною сліпотою сприймають світ.
  • Шрифт як втілення проблеми: літери, що тануть та затинаються.
  • Британська компанія Moodbeam розробила браслет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників.
  • Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...