Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

Британська компанія Moodbeam розробила гаджет, який допоможе керівникам контролювати емоційний стан співробітників. Щоб передати дані, користувачу гаджету потрібно натиснути одну з двох кнопок: жовту, коли у нього гарний настрій; синю — коли поганий, інформує портал «24.інновації» з посиланням на сайт ВВС.

Браслет для визначення емоцій призначений для компаній, співробітники яких працюють з дому. Розробка допоможе керівникам більш якісно забезпечувати та контролювати добробут співробітників, пише BBC.

Як це працює

Браслет синхронізується з мобільним додатком і веб-сайтом. Співробітникам пропонують натискати кнопки, які відповідають їхньому настрою, протягом робочого тижня. Менеджери, в свою чергу, зможуть відстежувати емоційний стан співробітників на онлайн-панелі.

«Компанії намагаються постійно залишатися на зв’язку з персоналом, який працює з дому. Тут вони можуть запитати у 500 співробітників “Ви в порядку?”, не зв’язуючись з ними телефоном», — коментує винахід співзасновниця Moodbeam Христина МакХью.

Вона також додала, що користувачі, які вже випробували браслет для визначення емоцій, задоволені результатом. Таким чином, компанії можуть перейти від анонімних даних до персональних, адже співробітники дійсно хочуть, щоб їх ідентифікували.

Чому це важливо

Всесвітня організація охорони здоров’я встановила, що депресія і тривожність коштували світовій економіці 1 трильйон доларів на рік. Причина — втрата продуктивності. Пандемія СOVID-19 і масовий перехід на віддалений режим роботи лише посилили проблему психічного здоров’я співробітників. Крім того, за даними британської благодійної організації Mind, 60% людей віком понад 18 років заявили, що їх психічне здоров’я погіршилося під час першої хвилі пандемії.

«Роботодавці, які піклуються про віддалених співробітників, повинні також зменшити їх почуття ізольованості шляхом формування відчуття приналежності до колективу», — підкреслює почесний професор Бізнес-школи імені Джона Каса при Лондонському університеті Кріс Роулі.

Британська компанія Moodbeam розробила браслет для визначення емоцій співробітників

А тим часом нідерландський дизайнер створив «світлові рецепти» для сільського господарства. Вони не лише підкреслюють красу сільського господарства, але й покращують ріст польових культур.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...