Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. Після ретельного аналізу сучасних тенденцій та поглибленого дослідження аудиторії, команда фахівців Canyon із дизайну та маркетингу відкрила цілковито нову сторінку в 17-річній історії бренда. Зміни, що покликані привернути увагу молоді, узагальнені чітким, простим та актуальним девізом: «Ти можеш»!

Створений для покращення настрою, новий бренд вирізняється яскравою модною колірною гамою та дещо провокаційним творчим підходом до реклами. Зміни вже торкнулися Instagram-сторінки Canyon Accessories, ключового каналу зв’язку з основною аудиторією бренда.

«За останні декілька років Canyon Accessories значно поповнив асортимент та присутність в усьому світі. Нова ідентичність бренда вдало відображає наш характер та прицільніше звертається до молодої аудиторії», — коментує новий імідж Максим Набок, директор із розвитку бізнесу Canyon.

Цільова аудиторія бренду — це люди, що прагнуть до всього нового та унікального, люблять дивуватися та радіти життю. Водночас вони тяжіють до свідомого вибору, розумного споживання та екоактивізму. Новий фірмовий стиль бренду втілює цей настрій та світогляд: поєднує безтурботність молодості з незалежним способом мислення. Ключові меседжі, які доносить Canyon до споживача, це важливість завжди залишатися собою попри думку інших, уникати нав’язуваних стереотипів щодо зовнішності, піклуватися про довкілля та жити повним гармонічним життям.

«Завдяки комунікаційній платформі нашого бренда ми б хотіли мотивувати тих, хто належить до покоління Z. Ці люди — крутіші, ніж пристрої, якими вони користуються, адже саме вони роблять ці бренди кращими, а не навпаки. Прихильники Canyon — творчі, уважні, турботливі, ввічливі та веселі. Тож ми переконані, що саме вони можуть змінити цей світ на краще», — зазначила Наталія Гришина, директорка із глобального маркетингу Canyon.

Canyon Accessories — стильні, високоякісні та доступні за ціною мобільні аксесуари, комп’ютерні та носимі пристрої, а також різноманітні ігрові рішення. Заснований у Нідерландах 2003 року, бренд наразі має 16 офісів у різних куточках світу, а його продукція продається у понад 26 країнах.

Canyon

Офіційним дистриб’ютором ТМ Canyon в Україні є компанія АСБІС-Україна.


І ще до новин про оновлення і ребрендинги:

ДТЕК обновив свій фірмовий стиль. Вперше з 2013 року.

Prozorro оновила комунікаційну стратегію і представила оновлені логотип і айдентику.

Комунікаційного перезапуску зазнав ПриватБанк і Uklon.

А ще ребрендинг стався у ТРЦ Blockbuster Mall.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Raketa заохочує «Шукати свого в притулках». І подає приклад

Кур’єрська служба Raketa приєдналася до проєкту «Шукай свого в притулках». До Всесвітнього дня домашніх тварин компанія нагадує про можливість знайти ...

Подаруй годину. Як підтримати дітей з інвалідністю в Щедрий Вівторок та Різдвяні свята

1 грудня Всеукраїнський благодійний фонд «Крона» запустив проєкт «Подаруй годину». Власним часом кожен може підтримати сім’ї, у яких є діти ...

DEV Challenge

Найкращі українські розробники технологій для онлайн-кінотеатру поїдуть до Кремнієвої долини

29 листопада судді найбільшого в Європі IT-чемпіонату DEV Challenge визначили переможців у напрямі Cinema Tech, які поїдуть на навчання до ...

Гостра тема святкового сезону 2020: п’ять кампаній до Дня усунення насильства проти жінок

Іноді необхідність лишатися вдома обертається суцільним жахом. Саме цю тему й піднімає ряд кампаній до Дня усунення насильства проти жінок.

Укрпошта випустила поштові марки з героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня»

Укрпошта спільно зі студією Animagrad (FILM.UA Group) 30 листопада представили поштовий випуск із героями мультфільму «Мавка. Лісова пісня», присвячений 150-річчю ...

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...