Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. Після ретельного аналізу сучасних тенденцій та поглибленого дослідження аудиторії, команда фахівців Canyon із дизайну та маркетингу відкрила цілковито нову сторінку в 17-річній історії бренда. Зміни, що покликані привернути увагу молоді, узагальнені чітким, простим та актуальним девізом: «Ти можеш»!

Створений для покращення настрою, новий бренд вирізняється яскравою модною колірною гамою та дещо провокаційним творчим підходом до реклами. Зміни вже торкнулися Instagram-сторінки Canyon Accessories, ключового каналу зв’язку з основною аудиторією бренда.

«За останні декілька років Canyon Accessories значно поповнив асортимент та присутність в усьому світі. Нова ідентичність бренда вдало відображає наш характер та прицільніше звертається до молодої аудиторії», — коментує новий імідж Максим Набок, директор із розвитку бізнесу Canyon.

Цільова аудиторія бренду — це люди, що прагнуть до всього нового та унікального, люблять дивуватися та радіти життю. Водночас вони тяжіють до свідомого вибору, розумного споживання та екоактивізму. Новий фірмовий стиль бренду втілює цей настрій та світогляд: поєднує безтурботність молодості з незалежним способом мислення. Ключові меседжі, які доносить Canyon до споживача, це важливість завжди залишатися собою попри думку інших, уникати нав’язуваних стереотипів щодо зовнішності, піклуватися про довкілля та жити повним гармонічним життям.

«Завдяки комунікаційній платформі нашого бренда ми б хотіли мотивувати тих, хто належить до покоління Z. Ці люди — крутіші, ніж пристрої, якими вони користуються, адже саме вони роблять ці бренди кращими, а не навпаки. Прихильники Canyon — творчі, уважні, турботливі, ввічливі та веселі. Тож ми переконані, що саме вони можуть змінити цей світ на краще», — зазначила Наталія Гришина, директорка із глобального маркетингу Canyon.

Canyon Accessories — стильні, високоякісні та доступні за ціною мобільні аксесуари, комп’ютерні та носимі пристрої, а також різноманітні ігрові рішення. Заснований у Нідерландах 2003 року, бренд наразі має 16 офісів у різних куточках світу, а його продукція продається у понад 26 країнах.

Canyon

Офіційним дистриб’ютором ТМ Canyon в Україні є компанія АСБІС-Україна.


І ще до новин про оновлення і ребрендинги:

ДТЕК обновив свій фірмовий стиль. Вперше з 2013 року.

Prozorro оновила комунікаційну стратегію і представила оновлені логотип і айдентику.

Комунікаційного перезапуску зазнав ПриватБанк і Uklon.

А ще ребрендинг стався у ТРЦ Blockbuster Mall.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...