Штучний інтелект Sony FlavorGraph прогнозує, які інгредієнти смакують разом

Штучний інтелект багато які сфери зараз намагається опанувати. І не всі з них успішно. Дійшла черга й до кулінарного мистецтва. Після того як штучний інтелект Google кинув виклик переможцеві Великого пекарського турніру, який проводять у Великобританії, компанія Sony розробила власну систему глибинного навчання під назвою FlavorGraph. Її призначення – підшукувати пари інгредієнтів, які добре смакують разом. Наприклад часник із молоком…

Дослідники Sony та Університету Корьо зазначили, що шеф-кухарі, комбінуючи інгредієнти, часто послуговуються інтуїцією, поступово створюючи такі гастрономічні пари як сир та томати, свинина та яблука або часник з імбиром. Багато з цих класичних комбінацій знайшли згодом своє пояснення в науці, коли дослідники з’ясували, що інгредієнти зі схожими основними смаковими молекулами часто добре пасують одне до одного. Проте деякі інші вдалі комбінації мають абсолютно різний хімічний склад.

Науковий підхід

Щоб з’ясувати, чому це так, команда науковців дослідила молекулярний склад різноманітних продуктів і те, як вони історично використовувалися в рецептах. Після чого науковці створили базу даних FlavorGraph з такими категоріями, як гірке, солодке, фруктове тощо на основі 1561 смакової молекули. Водночас вони дослідили майже мільйон рецептів, щоб дізнатися, як же в минулому все це комбінувалося.

Отримані дані показали, які хімічні сполуки є спільними для різних категорій продуктів, наприклад для вин та цитрусів, та як вони впливають на смак загалом. Це дозволяє прогнозувати, що може добре смакувати з конкретним сортом вина чи фруктів. Деякі з гастрономічних пар, які штучний інтелект Sony FlavorGraph запропонував на основі цих даних, є більш очевидними (печиво та морозиво), а деякі – менш (біле вино та грибний суп). Щоправда, нічого екстраординарного (як це було свого часу з білим шоколадом та рибною ікрою) FlavorGraph поки що не знайшов. Втім, FlavorGraph для команди дослідників – то лише початок.

Вони стверджують: «Разом із розвитком науки ми все краще розумуємо їжу. А отже ми з часом знайдемо чимало цікавих інгредієнтів чи їх комбінацій, а також замінники тим інгредієнтам, які є для нас не корисними або не екологічними».

Джерело

А ось такий бот-кухар був створений мережею супермаркетів Kroger. Він має підказувати споживачам, яке застосування можна знайти для тих продуктів, що лишилися в них на полицях холодильника.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...