• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Штучний інтелект Sony FlavorGraph прогнозує, які інгредієнти смакують разом

20 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Штучний інтелект багато які сфери зараз намагається опанувати. І не всі з них успішно. Дійшла черга й до кулінарного мистецтва. Після того як штучний інтелект Google кинув виклик переможцеві Великого пекарського турніру, який проводять у Великобританії, компанія Sony розробила власну систему глибинного навчання під назвою FlavorGraph. Її призначення – підшукувати пари інгредієнтів, які добре смакують разом. Наприклад часник із молоком…

Дослідники Sony та Університету Корьо зазначили, що шеф-кухарі, комбінуючи інгредієнти, часто послуговуються інтуїцією, поступово створюючи такі гастрономічні пари як сир та томати, свинина та яблука або часник з імбиром. Багато з цих класичних комбінацій знайшли згодом своє пояснення в науці, коли дослідники з’ясували, що інгредієнти зі схожими основними смаковими молекулами часто добре пасують одне до одного. Проте деякі інші вдалі комбінації мають абсолютно різний хімічний склад.

Науковий підхід

Щоб з’ясувати, чому це так, команда науковців дослідила молекулярний склад різноманітних продуктів і те, як вони історично використовувалися в рецептах. Після чого науковці створили базу даних FlavorGraph з такими категоріями, як гірке, солодке, фруктове тощо на основі 1561 смакової молекули. Водночас вони дослідили майже мільйон рецептів, щоб дізнатися, як же в минулому все це комбінувалося.

Отримані дані показали, які хімічні сполуки є спільними для різних категорій продуктів, наприклад для вин та цитрусів, та як вони впливають на смак загалом. Це дозволяє прогнозувати, що може добре смакувати з конкретним сортом вина чи фруктів. Деякі з гастрономічних пар, які штучний інтелект Sony FlavorGraph запропонував на основі цих даних, є більш очевидними (печиво та морозиво), а деякі – менш (біле вино та грибний суп). Щоправда, нічого екстраординарного (як це було свого часу з білим шоколадом та рибною ікрою) FlavorGraph поки що не знайшов. Втім, FlavorGraph для команди дослідників – то лише початок.

Вони стверджують: «Разом із розвитком науки ми все краще розумуємо їжу. А отже ми з часом знайдемо чимало цікавих інгредієнтів чи їх комбінацій, а також замінники тим інгредієнтам, які є для нас не корисними або не екологічними».

Джерело

А ось такий бот-кухар був створений мережею супермаркетів Kroger. Він має підказувати споживачам, яке застосування можна знайти для тих продуктів, що лишилися в них на полицях холодильника.

Теги: кулинариянаукатехнологіїштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.