Вийшов перший в Україні музичний кліп, створений штучним інтелектом

Чернігівський музичний гурт The Streechers презентував перший в Україні кліп, повністю створений штучним інтелектом.

«Головною фішкою кліпу, як не дивно, став його автор, а саме — нейронна мережа. Досвід роботи зі штучним інтелектом гурт отримав завдяки захопленню програмуванням одним із його учасників, Ігорем Меліховим. Саме він зумів налаштувати нейромережу так, щоб вона виводила створені нею живі малюнки на екран під час звучання пісні», — розповідається у релізі групи.

Зазначається, що ролик створено на пісню Paintress із дебютного альбому Different, який побачив світ у жовтні 2020 року. Музиканти кажуть, що такий кліп — перший в Україні, створений штучним інтелектом.

Вийшов перший в Україні музичний кліп, створений штучним інтелектом

«Ми “серчили” (від англ. search — шукали, досліджували. — Ред.) і не знайшли жодного кліпу, що був би повністю згенерований нейронною мережею. Штучний інтелект використовують для обробки уже відзнятих кадрів, але не для створення з нуля. За межами України кілька виконавців використовували подібні алгоритми, але я не знайшов жодного, що використовував би текст пісні для цього», — пояснив Ігор Меліхов.

Унікальний ролик музичний колектив представив на власному каналі в YouTube.

Джерело


Читайте також:

  • Щоб прорекламувати свій новий серіал NeXt про ворожий до людства штучний інтелект, телеканал Fox замовив для нього трейлер, створений штучним інтелектом.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...