Вперше в Україні відбудеться конкурс Young Lions Marketers Competitions Ukraine

Анонсовано повний склад міжнародного журі, що оцінюватиме роботи учасників Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021. Це представники маркетингових комунікацій, продакшн- та film-індустрії, дизайнери та арт-директори.

Цього року представники журі з найрізноманітніших куточків планети. 20 профі, 12 країн, сукупно понад 400 нагород Cannes Lions та близько 1000 інших відзнак локальних та міжнародних конкурсів креативності — все це про журі цьогорічного конкурсу.

Серед них:

  • той, хто отримав першого Золотого Лева у 22 роки,
  • один зі 100 найкреативніших людей світу за версією AdWeek,
  • один із творців кампанії «Moldy Whopper» для Burger King,
  • наймолодша жінка-учасниця, яка представила Бразилію на Young Lions Competitions в Каннах,
  • наймолодша жінка-представниця в Клубі Арт-Директорів Німеччини,
  • лауреат 84-х Каннських Левів,
  • творці однієї з найбільш титулованих міжнародних продакшн-компаній.

Більшість з них неодноразово визначала переможців на відомих міжнародних фестивалях креативності – Cannes Lions, Eurobest, Clio Award, Dubai Lynx, New York Festivals.

Вже 22-26 червня цього року журі обере переможця Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021 в категоріях PRINT, DESIGN, FILM. А найкращі молоді таланти нашої країни представлять її під час міжнародного етапу конкурсу в Каннах у 2021 році.

Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021 представляє повний склад журі

Представники журі

Jacques Vereecken (Partner Film & Content, MediaMonks, Нідерланди) 

ylc2020_ukraine_jacques-vereecken

Має досвід роботи копірайтером, режисером та креативним продюсером, засновник Young Dogs (Young Creatives у Каннах). Позаштатний викладач комерційної режисури в Академії кіно в Амстердамі. Був партнером у Caviar Amsterdam, перш ніж перейти до MediaMonks. Зараз переважно працює над інтегрованим продакшн та коучингом Young Talent. В агенції MediaMonks здобув понад 250 FWA, Effies, Eurobests, SAN та понад 100 Cannes Lions.


Federico Fanti (Executive Creative Director, BDBO Guerrero, Філіппіни) 

ylc2020_ukraine_federico-fanti

Понад 15 років у галузі комунікацій, упродовж яких працював у великих мережевих агенціях (McCann-Erickson, Young & Rubicam, BBDO). Протягом своєї кар’єри здобув декілька відзнак (Cannes, Epica, D&AD, LIA, CLIO, Eurobest, Spikes, Art Directors Club). Фанті — фотограф (його роботи представлені на трьох персональних фотовиставках), а також професор Дизайну та Арт-Дирекшн. Спеціалізується на розробці та реалізації локальних та міжнародних інтегрованих кампаній. У Мілані працював із брендами Coca-Cola, Sony Ericsson, Vodafone, L’Oreal та іншими. В Росії працював з Land Rover, Colgate-Palmolive, Danone and Onlime. Наразі в місті Маніла співпрацює з Pepsi, Johnson & Johnson, Mountain Dew, Spam, Snickers, M&M’s, Pedigree.


Gesina Roters (Creative Partner, DAY, Нідерланди)

ylc2020_ukraine_gesina-roters

Засновниця та креативна партнерка в DAY, незалежній агенції в Амстердамі, що спеціалізується на стратегії, брендингу та дизайні. Переважно працює у таких сегментах: роздрібна торгівля, спорт, сфера дозвілля та розваг, а також зі FMCG-брендами. Ключова експертність агенції у використанні фізичного простору для створення розумних проявів для брендів із використанням архітектури, інтер’єру та інноваційних фіджитал-підходів.


Pancho Cassis (Global CCO & Partner, DAVID, Іспанія)

ylc2020_ukraine_pancho-cassis

AdWeek визнав Панчо одним із найкреативніших людей 2018 року. Креатора було призначено партнером та Global CCO в DAVID після успішного кар’єрного минулого в LOLA MullenLowe і за місяць до створення власної агенції MAD. Працював із відомими брендами, такими як Burger King, Magnum, Scrabble, і створив найбільш обговорювану кампанію Hidden Flag під час Чемпіонату світу з футболу в 2018. В свої 22 вперше здобув Золотого Лева, а наразі має вже більше 50 нагород Cannes Lions. Окрім цього, має понад 400 нагород та 24 гран-прі з інших престижних фестивалів креативності у світі, включно із Effies, D&AD, One Show, Clio.


Jop Quirindongo (Засновник & Visual Identity Specialist, Lowres Creative Studio, Нідерланди)

ylc2020_ukraine_jop-quirindongo

Маючи понад 15-річний досвід роботи, Джоп працював у рекламних-, ритейл- та дизайн-агенціях, був партнером та дизайн-директором в бренд-дизайн-агенції, багато років працює як фрілансер. Джоп був членом журі Dutch Digital Design, Esprix та клубу творчості ADCN.


Raluca Circo (Senior Art Director, McCann Bucharest, Румунія)

ylc2020_ukraine_raluca-circo

Старша арт-директорка та графічна дизайнерка. Була головою журі в категорії «Дизайн» на New York Festival. Наразі працює в Бухаресті, впроваджує міжнародний досвід навчання та роботи в агенціях. Має переможні роботи із кампаніями в найрізноманітніших сегментах: від digital- до PR-проєктів.


Pablo Perez-Solero (CEO & Executive Creative Director, Bungalow25, Іспанія)

ylc2020_ukraine_pablo-perez-solero

Розпочав кар’єру в Euro RSCG в 1992, продовжив в LOWE Lintas, після чого задумався над тим, щоб створити власне незалежне агентство. Bungalow25 засновано у 2003 році з партнером Julio Galvez. Основний фокус компанії — креатив. Філософія агенції, за словами Пабло, полягає в тому, що це «агенція, що не стоїть на місці». Багато разів був членом журі різних фестивалів, двічі — у Cannes Lions.


Marcel Hartog (Creative Director/Partner, Joe Public Take-Away Advertising Amsterdam, Нідерланди)

ylc2020_ukraine_marcel-hartog

Марсель розпочав роботу копірайтером в Result DDB Amsterdam, потім перейшов до Y&R, де в свої 31 став креативним директором. Згодом він був і креативним партнером в N=5, виконавчим креативним директором у Publicis Groupe Netherlands та JWT Amsterdam (Нідерландська агенція року 2016). У 2017 році він залучає свого найкращого друга Antoine Houtsm у якості креативного партнера до Joe Public Take-Away Advertising, яку вже у 2019-му визнано Нідерландською агенцією року. Марсель здобув понад 150 національних та міжнародних нагород, а також був членом журі на Cannes Lions, Eurobest, Clios та New York Festivals.


René Sohn Kammersgaard (Freelance Creative, Данія)

ylc2020_ukraine_rené-sohn-kammersgaard

З 2013-го — член журі датської рекламної премії Creative Circle Award і наразі є членом правління, працюючи над заходом цьогоріч. Останні 10 років працював в одному з найкреативніших агентств Данії — Robert & Boisen & Like-minded, останній рік — креативним директором. 


Desmond Lissone (Freelance Creative Director, Нідерланди)

ylc2020_ukraine_desmond-lissone

Протягом 20-ти років працював із різноманітними компаніями і дійшов висновку, що комунікація має бути релевантною культурному контексту. Навіть якщо бренд, з яким ви працюєте, не є таким. Це переконання допомогло Дезмонду створювати рекламу без прив’язки до місця роботи, зате щоразу із думкою про людей. Тож він — один серед представників журі Dutch Culture Marketing Awards в категорії «кампанії».Отримував нагороди конкурсів Webby Honoree, Peoples Lovie, Bronze Lovie, FWA Site of the Day, FWA Site of the Month.


Fabian Fraikin (Co-Founder, FJ, Нідерланди)

ylc2020_ukraine_fabian-fraikin

Вже в 16 років Фабіан Фрайкін вніс свою компанію у списки торгово-промислової палати Нідерландів. Він — допитливий мандрівник, амбітний підприємець та креатор. Фабіан — у списку «25 Підприємців до 25 Років» по версії Sprout. Також отримав 2 нагороди від Google як найкращий Фотограф Google в Нідерландах.


Eduardo Marques (CCO Publicis Spain, Іспанія)

Eduardo Marques (Publicis Chief Creative Officer, Іспанія)

CCO в Publicis Spain. За його плечима кампанії «Moldy Whopper» для Burger King, «IKEA Real Life Series», «Boost Your Voice», «Unfairy Tales» для UNICEF, «Birdhouses» для Airbnb, «Recipe Receipt» для Hellmann, та BK «Whopper Face» для Burger King. Його роботи здобули 40 Каннських Левів (включно із трьома Grand Prix та Titanium Lion). Визнаний Креативним Директором #1 у 2012 та #5 у 2017 роках у рейтингу Cannes Global Creativity Report. 


Laura Esteves (Executive Creative Director DPZ&T Publicis Group, Бразилія)

Laura Esteves (dpz&t Publicis Group Executive Creative Director, Бразилія)

Наймолодша жінка-учасниця, яка представила Бразилію на Young Lions Competitions в Каннах. Як одна із нечисленних виконавчих креативних директорок Бразилії, Лаура має виняткову можливість працювати з найбільшими гравцями ринку країни. Здобула 15 нагород Cannes Lions (серед яких і Glass Lion), One Show Pencil та численні відзнаки локальних фестивалів. Окрім цього, Лаура входила до складу журі фестивалів Cannes Lions, D&AD, а зараз навчається у Гарвардській бізнес-школі на програмі для жінок-керівниць. 


Chacho Puebla (фрілансер, Іспанія) 

Chacho Puebla (фрілансер, Іспанія)

Аргентинець, який жив та працював у Чилі, Португалії, Іспанії. Любить розбудовувати команди та агенції. Завдяки Чачо всі агенції, з якими він працював, входили до п’ятірки найтоповіших у країні: Tropa Grey (Чилі), Leo Burnett (Чилі), Leo Burnett (Португалія), Leo Burnett Iberia (Іспанія), Lola (Іспанія). Здобув понад 400 нагород, включно з 10 Гран Прі різних фестивалів та 84 Каннських Леви. Чачо любить як створювати, так і ділитися своєю думкою, тож часто виступає спікером (у тому числі на Cannes Lions, LA Insights та TEDx). Покинув агенцію, щоб зосередиться на проєктах сталого розвитку та консалтингу.


Jorge Munoz (VP Creative Director в Energy BBDO Chicago, США)

Jorge Munoz (VP Creative Director в Energy BBDO Chicago, США)

Креативний директор та арт-директор із Чилі з більш як 15-річним досвідом у рекламі. З 2016 року будує свою кар’єру на ринку США, спочатку в Нью Йорку, а зараз — в Чикаго. Має більше 50-ти нагород престижних фестивалів креативності, серед яких: Cannes Lions, Clio, D&AD, The One Show та інші. 


Fabián Bonelli (CCO Libre Agency, Панама)

Fabián Bonelli (Libre Agency, Панама)

Розпочав кар’єру в локальних агенціях Аргентини на початку 90-х і впродовж більш як 25-ти років обіймав посаду Creative VP у мережевих агенціях у Венесуелі, Панамі, Еквадорі. Впродовж своєї кар’єри працював із брендами Pepsi, Philip Morris, Coca-Cola, Nestlé, Procter & Gamble, Fiat, Chrysler, Renault, United Airlines, McDonald’s, Heinz, Visa, Heineken та ін. Має фестивальні нагороди Cannes Lions, Clio, D&AD.


Vato Kavtaradze (Creative Chairman Windfor’s Tbilisi, Windfor’s Kyiv, Грузія-Україна)

Сооснователь и креативный директор Windfor’s Вато Кавтарадзе

Під керівництвом Вато Windfor’s Tbilisi стала однією з найкращих агенцій регіону та неодноразово була відзначена нагородами міжнародних фестивалів креативності Golden Drum, EuroBest, AdBlackSea, ADCE Awards, Epica Awards та Cannes Lions. Його досвід роботи налічує успішні колаборації фактично зі всіма найбільшими клієнтами грузинського ринку. Нещодавно він був нагороджений премією Ніка Гужежвані за вклад у розвиток грузинської комунікаційної індустрії. А також цього місяця разом з Іллею Ануфріенко, екс-арт-директором Banda, відкрили офіс Windfor’s у Києві.


Charlotte Bufler (CCO та засновниця The Wunderwaffe, Німеччина)

Charlotte Bufler (The Wunderwaffe, Німеччина)

Наймолодша жінка-представниця в Клубі Арт-Директорів Німеччини. Мала захопливий шлях професійного зростання. Після того, як досліджувала креативність всього світу, відкрила власну агенцію The Wunderwaffe у Мюнхені. Серед клієнтів агенції: Jaguar, Volvo, FreudenHaus Munich, Wiesn-Wirte Munich, JIN restaurant, Ana Alcazar, DieZeitungen та інші.


Samuel Åkesson (незалежний креативний директор, Швеція)

Samuel Åkesson (незалежний креативний директор, Швеція)

Розпочав свою кар’єру в Лондоні, 7 років працював у різних агенціях. За 4 роки у Fallon працював над креативними кампаніями для Sony, Orange, Cadbury та BBC. Роботи Самуеля було включено до списку Creative Futures від Creative Review. Також він номінований Young Gun від Клубу Арт-Директорів Нью-Йорку. Самуель 8-й у списку найбільш нагороджених арт-директорів світу! Має більше 100 міжнародних відзнак, включаючи 9 Cannes Lions, Гран-Прі Eurobest, 4 D&AD pencils та Золото в Clio.


Maxime Sauté (CCO та партнер Rethink, Канада)

Maxime Sauté (Rethink. Партнер, Креативний директор, Канада)

Бельгієць, який працює в Канаді. Його креативні роботи відзначені нагородами The One Show, The Clios, Канадським клубом Реклами & Дизайну, Communications Arts та Cannes Lions. Посів третє місце в рейтингу Арт-Директорів Канади за версією Creative Report Card 2019 від журналу Strategy.


Ознайомитися з повними біографіями представників журі можна на сайті Young Lions Competitions Ukraine.

Нагадаємо, всі представники журі оцінюватимуть роботу за чотирма критеріями:

  • Креативність/інноваційність — 50% голосу
  • Стратегія (включно інсайт) — 20% голосу
  • Відповідність брифу — 20% голосу
  • Якість виконання — 10% голосу

До 16 червня 2020 року включно ще є можливість зареєструватися на Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021 через сайт.


Також майбутнім учасникам Young Lions Competitions Ukraine 2020/2021 буде корисно прочитати поради від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Design — Тимофія Щербакова і Кристини Фощай. А також поради від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Print — Іллі та Катерини Ануфрієнко. А ще у нас є поради від золотих призерів Young Lions Competitions 2019 у Каннах у категорії Film — Іллі Янковського та Віталія Капустяна.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із ...

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

Три герої — гей, лесбійка та бісексуалка, — в сторіз вперше розказують про свою сексуальну орієнтацію. Користувачі можуть обрати власний ...

Чорна П’ятниця в Projector: відеобібліотека зі знижкою 50%

Чорна П’ятниця в Projector: онлайн-школа пропонує річну підписку на відеобібліотеку зі знижкою 50%

Онлайн-школа Projector пропонує річну підписку на свою відеобібліотеку зі знижкою 50% до Чорної П‘ятниці. Оформити доступ до контент-бази за акційною ціною можна лише 27 ...

У В’єтнамі ЮНІСЕФ робить вуличні урни з мотоциклів

ЮНІСЕФ та агенція Happiness Saigon абсолютно серйозно запросили людей перетворити свої мотоцикли на вуличні урни, щоб перехожі могли викидати туди сміття.

Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy Біллі Айліш з 15000 каверів

Infinite Bad Guy віддає належне треку, який набрав вже понад мільярд переглядів і зібрав навколо себе цілу спільноту виконавців.

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...