Вперше в Україні відбудеться конкурс Young Lions Marketers Competitions Ukraine

Підготовка до Young Lions Competitions Ukraine — у розпалі. Реєстрація на участь в конкурсі триватиме до 16 червня 2020 року включно. І наразі оргкомітет готовий поділитися проміжним результатом підготовки і презентувати частину цьогорічного журі. Конкурс YLC Ukraine 2020/2021 оцінюватимуть виключно фахівці, які отримали нагороди найпрестижніших фестивалів креативності. Процес оцінювання у категоріях Print, Film, Design відбудеться 22-26 червня 2020 року.

«Оргкомітет Young Lions Competitions Ukraine надзвичайно відповідально ставиться до підбору журі конкурсу. Минулого року ми переконалися, наскільки важливим є фактор відповідності складу журі локального етапу до складу міжнародного конкурсу. Їхня оцінка допомагає відібрати лише перспективні команди, максимально неупереджено та відповідно до актуальних тенденцій в креативних комунікаціях у світі. Цього року ми пішли ще далі — і додали членів журі, яких хотіли побачити й самі учасники. Для нас важливо, щоб кожна команда отримала якісний фідбек від своїх кумирів, чиї креативні роботи було відзначено численними нагородами на престижних міжнародних фестивалях креативності», — коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU).

Young Lions Competitions Ukraine анонсує перший склад журі

Цього року представники журі з найрізноманітніших куточків планети. Їхні біографії і портфоліо настільки яскраві, що анонсувати журі цьогоріч будемо частинами. Представляємо перших міжнародних метрів, справжніх неординарних особистостей, які оцінюватимуть роботи українських молодих креаторів:

Eduardo Marques (CCO Publicis Spain, Іспанія)

Eduardo Marques (Publicis Chief Creative Officer, Іспанія)

CCO в Publicis Spain. За його плечима кампанії «Moldy Whopper» для Burger King, «IKEA Real Life Series», «Boost Your Voice», «Unfairy Tales» для UNICEF, «Birdhouses» для Airbnb, «Recipe Receipt» для Hellmann, та BK «Whopper Face» для Burger King. Його роботи здобули 40 Каннських Левів (включно із трьома Grand Prix та Titanium Lion). Визнаний Креативним Директором #1 у 2012 та #5 у 2017 роках у рейтингу Cannes Global Creativity Report. 


Laura Esteves (Executive Creative Director DPZ&T Publicis Group, Бразилія)

Laura Esteves (dpz&t Publicis Group Executive Creative Director, Бразилія)

Наймолодша жінка-учасниця, яка представила Бразилію на Young Lions Competitions в Каннах. Як одна із нечисленних виконавчих креативних директорок Бразилії, Лаура має виняткову можливість працювати з найбільшими гравцями ринку країни. Здобула 15 нагород Cannes Lions (серед яких і Glass Lion), One Show Pencil та численні відзнаки локальних фестивалів. Окрім цього, Лаура входила до складу журі фестивалів Cannes Lions, D&AD, а зараз навчається у Гарвардській бізнес-школі на програмі для жінок-керівниць. 


Chacho Puebla (фрілансер, Іспанія) 

Chacho Puebla (фрілансер, Іспанія)

Аргентинець, який жив та працював у Чилі, Португалії, Іспанії. Любить розбудовувати команди та агенції. Завдяки Чачо всі агенції, з якими він працював, входили до п’ятірки найтоповіших у країні: Tropa Grey (Чилі), Leo Burnett (Чилі), Leo Burnett (Португалія), Leo Burnett Iberia (Іспанія), Lola (Іспанія). Здобув понад 400 нагород, включно з 10 Гран Прі різних фестивалів та 84 Каннських Леви. Чачо любить як створювати, так і ділитися своєю думкою, тож часто виступає спікером (у тому числі на Cannes Lions, LA Insights та TEDx). Покинув агенцію, щоб зосередиться на проєктах сталого розвитку та консалтингу.


Jorge Munoz (VP Creative Director в Energy BBDO Chicago, США)

Jorge Munoz (VP Creative Director в Energy BBDO Chicago, США)

Креативний директор та арт-директор із Чилі з більш як 15-річним досвідом у рекламі. З 2016 року будує свою кар’єру на ринку США, спочатку в Нью Йорку, а зараз — в Чикаго. Має більше 50-ти нагород престижних фестивалів креативності, серед яких: Cannes Lions, Clio, D&AD, The One Show та інші. 


Fabián Bonelli (CCO Libre Agency, Панама)

Fabián Bonelli (Libre Agency, Панама)

Розпочав кар’єру в локальних агенціях Аргентини на початку 90-х і впродовж більш як 25-ти років обіймав посаду Creative VP у мережевих агенціях у Венесуелі, Панамі, Еквадорі. Впродовж своєї кар’єри працював із брендами Pepsi, Philip Morris, Coca-Cola, Nestlé, Procter & Gamble, Fiat, Chrysler, Renault, United Airlines, McDonald’s, Heinz, Visa, Heineken та ін. Має фестивальні нагороди Cannes Lions, Clio, D&AD.


Vato Kavtaradze (Creative Chairman Windfor’s Tbilisi, Windfor’s Kyiv, Грузія-Україна)

Сооснователь и креативный директор Windfor’s Вато Кавтарадзе

Під керівництвом Вато Windfor’s Tbilisi стала однією з найкращих агенцій регіону та неодноразово була відзначена нагородами міжнародних фестивалів креативності Golden Drum, EuroBest, AdBlackSea, ADCE Awards, Epica Awards та Cannes Lions. Його досвід роботи налічує успішні колаборації фактично зі всіма найбільшими клієнтами грузинського ринку. Нещодавно він був нагороджений премією Ніка Гужежвані за вклад у розвиток грузинської комунікаційної індустрії. А також цього місяця разом з Іллею Ануфріенко, екс-арт-директором Banda, відкрили офіс Windfor’s у Києві.


Charlotte Bufler (CCO та засновниця The Wunderwaffe, Німеччина)

Charlotte Bufler (The Wunderwaffe, Німеччина)

Наймолодша жінка-представниця в Клубі Арт-Директорів Німеччини. Мала захопливий шлях професійного зростання. Після того, як досліджувала креативність всього світу, відкрила власну агенцію The Wunderwaffe у Мюнхені. Серед клієнтів агенції: Jaguar, Volvo, FreudenHaus Munich, Wiesn-Wirte Munich, JIN restaurant, Ana Alcazar, DieZeitungen та інші.


Samuel Åkesson (незалежний креативний директор, Швеція)

Samuel Åkesson (незалежний креативний директор, Швеція)

Розпочав свою кар’єру в Лондоні, 7 років працював у різних агенціях. За 4 роки у Fallon працював над креативними кампаніями для Sony, Orange, Cadbury та BBC. Роботи Самуеля було включено до списку Creative Futures від Creative Review. Також він номінований Young Gun від Клубу Арт-Директорів Нью-Йорку. Самуель 8-й у списку найбільш нагороджених арт-директорів світу! Має більше 100 міжнародних відзнак, включаючи 9 Cannes Lions, Гран-Прі Eurobest, 4 D&AD pencils та Золото в Clio.


Maxime Sauté (CCO та партнер Rethink, Канада)

Maxime Sauté (Rethink. Партнер, Креативний директор, Канада)

Бельгієць, який працює в Канаді. Його креативні роботи відзначені нагородами The One Show, The Clios, Канадським клубом Реклами & Дизайну, Communications Arts та Cannes Lions. Посів третє місце в рейтингу Арт-Директорів Канади за версією Creative Report Card 2019 від журналу Strategy.


Ознайомитися з повними біографіями представників журі можна на сайті Young Lions Competitions Ukraine.

Повний склад журі буде презентовано наприкінці травня.

Нагадаємо, всі представники журі оцінюватимуть роботу за чотирма критеріями:

  • Креативність/інноваційність — 50% голосу
  • Стратегія (включно інсайт) — 20% голосу
  • Відповідність брифу — 20% голосу
  • Якість виконання — 10% голосу

До 16 червня 2020 року включно ще є можливість зареєструватися на Young Lions Competitions Ukraine через сайт.

Також майбутнім учасникам YLC Ukraine 2020/2021 буде корисно прочитати поради від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Design — Тимофія Щербакова і Кристини Фощай. А також поради від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Print — Іллі та Катерини Ануфрієнко. А ще у нас є поради від золотих призерів Young Lions Competitions 2019 у Каннах у категорії Film — Іллі Янковського та Віталія Капустяна.

А ще нагадаємо, що Cannes Lions запустив Lions Live — освітню діджитал-платформу для підтримки креативної спільноти. Lions Live включатиме майстер-класи та зустрічі з легендами креативної індустрії, лекції експертів, заявлених на Фестивалі 2020 року, та архів кейсів.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проєкт #Date_With_Art, створений агентством Postmen. Цьогорічна ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 представляє експертне журі

Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 представляє експертне журі

До 16 червня триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 (YMC). Збільшується кількість команд, які за 24 ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.