Від молодих креативників очікують дикухи: поради «молодим левам» від Іллі Янковського та Віталія Капустяна

У зв’язку із ситуацією навколо COVID-19 фестиваль Cannes Lions у 2020 році скасували. Але локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 буде реалізовано. Переможці поїдуть представляти Україну під час міжнародного конкурсу в Каннах у 2021 році.

Ми радіємо цій новині і продовжуємо ділитись порадами від минулорічних учасників YLC. Цього разу публікуємо поради «молодим левам» від золотих призерів Young Lions Competitions 2019 у Каннах у категорії FilmІллі Янковського та Віталія Капустяна.

Ілля Янковський, старший копірайтер в агенції Windfor’s Kyiv

Хакніть бриф

Намагайтеся креативом хакнути бриф. Перевернути, зламати, викрутити. 

Поставте собі дедлайни

У вас буде всього 24 (або 48) годин. Перед початком заплануйте конкретний час на збір інформації, придумування, відбір тієї самої ідеї, реалізацію. 

Вивчіть минулорічних переможців

За 2019, 2018, 2017 роки мінімум.

Зробіть занадто

Від молодих креативників очікують дикухи. Не бійтеся зробити занадто. Головне — не робіть «норм».

Не розгойдуйте маятник негативу

Не нийте, не сваріться, не переживайте. Весь негатив, що ви продукуєте, розгойдує маятник негативу. І цей маятник вас знесе. Розгойдуйте маятник позитиву: говоріть компліменти, думайте позитивно, жартуйте. 


Віталій Капустян
Віталій Капустян, Creative Head в агенції TWIGA DIGITAL

Задумайтесь, навіщо воно вам треба

Як мінімум, ви вкладаєте свій час та переживання у відбірковий етап. У разі перемоги в Україні вам треба буде витратити €3500* на акредитації, плюс переліт, плюс проживання. І більшу частину фестивалю ви проведете в підвалах Palais des Festivals, брифуючись, придумуючи ідею та слухаючи оголошення результатів, де серед переможців ви можете не опинитись.

Дуже важливо розуміти свою ціль, щоб не зламатись на жодному етапі. Тому одразу пропоную відповісти самим собі на питання: заради чого все це? 

Навчіться оцінювати та вибирати ідеї 

Зазвичай у цьому конкурсі беруть участь креативщики, чиї ідеї приймає або рубає креативний директор. Можливо, ви поки не помічали, бо настільки звикли перекладати відповідальність за вибір на своїх керівників. Але для перемоги в цьому конкурсі вам треба прокачати самостійність. 

Зберіть зірковий склад журі 

Уявіть, що ваш проєкт сіли оцінювати ваші кумири з рекламної сфери. Вам треба здивувати їх. Ваша ідея має виділятись серед всього того, що вони бачили до цього. Подумайте, яку емоцію у них має викликати ваша робота. Вони почнуть колективно плакати? Чи ви хочете почути, як вони сміються? Це допоможе вам правильно зібрати свій презентаційний борд, оформити постер або змонтувати фінальне відео. 

Практикуйтесь 

Формат конкурсу трохи відрізняється від поточної роботи, тому краще глянути минулорічні брифи й спробувати вирішити їх за відведену на конкурсі кількість часу. Це допоможе вам налагодити взаємозв’язок в парі й зрозуміти свої слабкі місця, над якими треба попрацювати краще. 

Удачі всім учасникам! Сподіваюсь побачити український прапор на сцені Cannes Lions цього року 😉 **

* нагадуємо, конкурс відбудеться за краудфандинговою системою. І переможцю кожної із категорії будуть покриті всі або частина витрат для участі у міжнародному етапі

** переможці локального конкурсу цього року поїдуть представляти Україну під час міжнародного конкурсу в Каннах у 2021 році, оскільки фестиваль Cannes Lions у 2020 році скасували


Нагадаємо, Cannes Lions запустив Lions Live — освітню діджитал-платформу для підтримки креативної спільноти. Lions Live включатиме майстер-класи та зустрічі з легендами креативної індустрії, лекції експертів, заявлених на Фестивалі 2020 року, та архів кейсів.

Також майбутнім учасникам YLC Ukraine 2020 буде корисно прочитати поради молодим левам від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Design — Тимофія Щербакова і Кристини Фощай. А також поради від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Print — Іллі та Катерини Ануфрієнко.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Заходь в «Тєлєгу»: 23 канали для медійників, діджитальників та маркетологів

Чому йдеться про Telegram? Тому що від дозволяє дізнаватися про останні новини, поради та кейси, вакансії, анонси подій без зайвої ...

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проєкт #Date_With_Art, створений агентством Postmen. Цьогорічна ...

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 представляє експертне журі

Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 представляє експертне журі

До 16 червня триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 (YMC). Збільшується кількість команд, які за 24 ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Креативні індустрії мовою цифр, або Чому культурі важливо заявляти про себе не лише емоційно

Луіза Мороз, менеджерка міжнародного форуму «Креативна Україна», про те, чому креативні індустрії України повинні підкріплювати інтелектуальну інтуїцію, моральне почуття та ...