10 + 1 порада від українських срібних призерів Young Lions Competitions 2019 у Каннах

Триває реєстрація на локальний конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions Ukraine 2020 в категоріях Print, Design, Film. Незважаючи на ймовірне перенесення фестивалю Cannes Lions на осінь, локальні конкурси Young Lions Competitions проходять за попередньо анонсованим таймінгом.

Минулого року «молоді леви» України привезли з Канн дві срібних та одну золоту нагороду. Тому ми попросили їх підготувати поради для цьогорічних учасників конкурсу, спираючись на власний досвід участі. Це буде серія матеріалів. І відкривають її поради від українських срібних призерів міжнародного YLC 2019 у категорії Design — Тимофія Щербакова і Кристини Фощай.

Тимофій Щербаков, незалежний копірайтер

Я копірайтер, який у парі з дизайнером здобув срібло у категорії Design. Не знаю, наскільки доцільно слухати мої поради, адже про дизайн я нічого казати не буду. Речі, які я скажу, здаються банальними, але я сам перевірив їх дієвість під час YLC 2019. 

По-перше, ви зможете

Якщо ви не працюєте у великій агенції, або з великим продуктом, або у вас досвід в індустрії менше року, або злий негідник сказав, що ви ніхто, то у вас все одно вийде. Рік тому я підпадав під усі перелічені пункти, але це не завадило перемогти. А якщо ви не підпадаєте під ці пункти і досвіду у вас більше, ніж у Ронні О’Саллівана у снукері, то ви теж зможете.  

По-друге, не хвилюйтесь

Це найголовніший скіл, який потрібно опанувати, аби результат вашої роботи був позитивним. Хвилювання заважають концентруватись. Я таке раджу всім знайомим, незалежно від сфери діяльності і проблеми. На питання «як це зробити?» я відповідаю «береш і не хвилюєшся». Я так і роблю. А під час конкурсу моєю основною роботою було заспокоїти хвилювання Кристини.  

По-третє, думайте

Не бійтесь думати, хоча це й складний процес, від якого болить голова. Аналізуйте всю інформацію, що стосується завдання, долучіть до роздумів власний досвід, не копіюйте готові рішення інших людей, переключіть ресурси організму на пошук вирішення проблеми. 

По-четверте, оцінюйте речі адекватно

Тут мова і про ваші сили, і про сили інших учасників. Якщо вам здається, що ваші конкуренти вже зробили все краще, а ви ще не визначились із ідеєю, то, може, воно й так, але, скоріш за все, не так. Якщо під час виконання завдання ви думаєте, що могли б вигадати щось краще, то ви можете помилятись, і ваша ідея вже дуже крута.   

По-п’яте, уважно читайте бриф

Крім слів про, власне, завдання, там буде написано, що потрібно замовнику. Не ігноруйте це. У Каннах під час конкурсу ми бачили, як працюють деякі команди (які не зайняли призових місць). Вони робили все дуже круто. Але вже тоді я зрозумів, що вони роблять не те, що треба. Мені було б прикро. 

І наостанок, насолоджуйтесь

Якщо вам не подобається чимось займатись, то навіщо тоді цим займатись? Не саджайте себе у в’язницю високих очікувань і робіть так, як вам хочеться робити. (Якщо подобається очікувати від себе надто багато, то краще не треба)

flags seaside GIF by Cannes Lions

Окремо капслоком напишу НЕ БІЙТЕСЬ.

Робіть вашу роботу впевнено, реалізовуйте ідеї, які вам здаються вдалими, зважайте тільки на свого партнера, а не на інших, не бійтесь програти (бо потім вам покажуть роботи інших і коментарі суддів), не бійтесь брати участь, бо можете перемогти, а можете зрозуміти, що вам не подобається цим займатись. У Каннах організатори у перший день кажуть, що на нас очікує life-changing experience. Так от, вони не брешуть. 

Кристина Фощай, дизайнерка в banda

Сторителинг

Участие в конкурсе YLC подтверждает, что если ваша идея сильна, то реализация не будет решающей. Это не просто красивые картинки, в них должен быть заложен сумасшедший посыл. Сторителлинг — это основа вашего дизайна. Должно быть основание, почему он имеет конкретно такую форму и цвет. Когда я вижу какой-то брендинг, то пытаюсь понять, что за ним стоит. 

Хочу напомнить, что за идею дают больше баллов, чем за выполнение и неотъемлемая часть вашего мудборда — это описание вашего дизайна. Попытайтесь максимально раскрыть характер вашего брендинга. Намного интереснее становится работа, когда в ней бурлит своя история.

Насмотренность

Воспитывайте свой визуальный вкус постоянно, даже если вы не будете участвовать в конкурсе. Это очень важно. Просматривайте сотни разных материалов, анализируйте их, углубляйтесь в историю и попытайтесь разобрать или повторить технику дизайна, который запал вам в самое сердечко. Стоит подписаться на разные дизайн-агентства и каналы, где выставляют красивые визуальные сборки. Следите за новыми проектами и сохраняйте себе в папочку. Время от времени возвращайтесь, пересматривайте и вдохновляйтесь лучшим. 

И, конечно же, книги. Я взяла себе за правило каждый месяц покупать новую книгу по дизайну и уверяю — это лучшая привычка, которую только можно придумать. В интернете много разных картинок, а в книге собраны все сливки, вам только нужно перелистывать страницы и черпать лучшие дизайн-решения.

Хочу напомнить, что за идею дают больше баллов, чем за выполнение и неотъемлемая часть вашего мудборда — это описание вашего дизайна.

Креативная пара

Отнеситесь к этому пункту максимально серьезно. Вы должны быть уверены, что с этим человеком вы сможете продуктивно поштормить. Если вы с легкостью можете провести вместе 24 часа и вам будет о чем поговорить — it’s a match. Это ваша креативная пара, а самое главное — это ваша поддержка. Нужно найти человека, который будет поддерживать вашу психику на гране провала или же быть таким человеком для своего напарника.

Тайм-менеджмент

Самое главное — это не суетиться и не паниковать. Я паниковала, из-за чего потеряла много времени. На задание у вас есть всего 24 часа. И за это время вам нужно успеть придумать не только кайфовый дизайн, а еще и поспать. Подружитесь с тайм-менеджментом. Попробуйте расписать график, чтобы успеть все: наштормить идею, разработать знак, разложить на каналы, описать суть вашей идеи и собрать финальный мудборд из всех материалов.

Крафт

Очевидно, что вам нужно знать софт, хотя бы фотошоп и иллюстратор. Вашу идею нужно подкрепить сильным визуалом и разложить на сочные мокапы. Продумайте, что точно нужно показать для вашего брифа (что-то основное: борд, футболка, постер или приложение) и какую неочевидную изюминку вы можете добавить (забрендировать надувной банан, ошейник для собачки или вертолет).

Советую подготовить заранее список, что хотите сделать. Так вы точно не забудете добавить все материалы и, может, даже придумаете что-то уникальное для своей истории.

Читайте також: оновлення у деяких категоріях Cannes Lions.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...

«Алло, не спиш? Я тебе кохаю». TABASCO створило валентинки для українських брендів

Креативне агентство TABASCO створило валентинки, якими освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проєкти. 14 ...