«Каннські Леви» запускають освітню діджитал-платформу для підтримки креативної спільноти

Платформа під назвою LIONS Live працюватиме протягом червня під гаслом «Креатив має значення». Передбачається, що діяльність платформи досягне свого піку в час запланованого раніше проведення Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви» — 22-26 червня.

LIONS Live включатиме майстер-класи та зустрічі з легендами креативної індустрії, лекції експертів, бесіди спікерів, заявлених на Фестивалі 2020 року, та добірку найпопулярніших майстер-класів та навчальних модулів зі світу креативу, ефективності та маркетингу.

На платформі також будуть представлені Future Gazers — серія виступів галузевих експертів, які оцінять те, як COVID-19 змінив орієнтири та підходи до тем, оголошених Cannes Lions на 2020 рік. У цьому розділі можна буде ознайомитися з найкращими відповідями на поточну кризу від світового креативного співтовариства, яке зараз ділиться на нещодавно запущеній платформі «Креативність рухає нас вперед». Доступ до LIONS Live безкоштовний.

На платформі також можна буде переглянути найбагатший архів кейсів. Він включає 200 000 кампаній, представлених на Cannes Lions, та записи 1600 фестивальних бесід і дискусій. Архів, доступ до якого зазвичай надається лише за передплатою, упродовж попередньо визначеного фестивального тижня стане доступним для всіх. Він має стати джерелом натхнення, сприяти народженню нових креативних ідей.

Cannes Lions запускає Lions Live

Крім того, протягом червня кожен охочий зможе отримати доступ до спеціального курсу лекцій і майстер-класів Cannes Lions на 42courses.com. Теми лекцій — креативна ефективність, стратегія, сторітеллінг, поведінкова наука та діджитал-маркетинг.

Одночасно сестринські компанії Cannes Lions — MediaLink та WARC — також реалізовуватимуть свої заплановані в Каннах активності у віртуальній формі. Так, можна буде відвідати віртуальний майданчик MediaLink та уроки з найкращих стратегій ефективності з усього світу, представлені WARC.

«Щоб досягти прогресу через креатив та підтримати наше співтовариство в цей непростий час, ми хочемо надати світовій індустрії можливість навчатися та розвиватись онлайн. Вперше за майже 70 років ми позбавлені можливості об’єднати в червні всю галузь в одній географічній точці. Натомість ми надаємо креативній спільноті віртуальну платформу для співпраці, навчання та вирішення нагальних проблем. Адже зараз, як ніколи, креатив справді має значення», — зазанчив Саймон Кук, керівний директор Cannes Lions.

Джерело

Нагадаємо, цього року фестиваль «Каннські Леви» скасували. А локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 відбудеться. Переможці поїдуть представляти Україну під час міжнародного конкурсу в Каннах у 2021 році. Деталі конкурсу та дедлайни подачі заявок за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українська ілюстраторка Альона Шостко перемогла на престижному європейському конкурсі

Українська ілюстраторка Альона Шостко стала однією із переможиць престижного європейського конкурсу iJungle 2020 Illustration Awards. Вона отримала золото в номінації «Книжкова ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям

Людей на ім’я Боб у Бельгії вистачає. Але там це не просто ім’я. Це ще й символ тієї однієї тверезої людини на всю компанію, кому потім за кермо сідати.

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...