Молодые креаторы из Украины взяли золото на Cannes Lions

Только что стало известно: на Международном фестивале креативности Cannes Lions в конкурсе Young Lions Competitions категории Film команда молодых креаторов BBDO Ukraine в составе Виталия Капустяна и Ильи Янковского завоевала золото!

Молодые Львы доказали всем огромный  креативный потенциал Украины. Поздравляем!!!

Золотая работа победителей:

Первые секунды после вердикта:

Интервью с героями доступно по этой ссылке. Советы для молодых креаторов победителями конкурса Young Lions Competitions в категории Film изложены в этом материале.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

Українські дизайнери та експерти презентували свої ідеї на найбільшому в Північній Європі дизайн-форумі В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських ...

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.