Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також команда заявляє, що Cannes Lions відбудеться з 21 по 25 червня 2021 року.

«Оскільки COVID-19 продовжує розповсюджуватися у всьому світі та впливати на споживачів і клієнтів у всіх галузях маркетингу, креативу та медіа, нам стало зрозуміло, що пріоритети наших партнерів зараз у сфері захисту людей, обслуговування споживачів, а фокус зміщено на збереження компаній, суспільства та економіки».

Команда Cannes Lions 2020 також наголошує на бажанні усунути будь-яку невизначеність щодо проведення Левів та Фестивалю для партнерів і замовників.

Cannes Lions

«Каннські Леви по своїй суті завжди стосувалися креативності та нагородження робіт Левами. Ми розуміємо, що перед креативною спільнотою стоять інші завдання, і вона просто не в змозі зараз створювати роботи, які б ставали орієнтирами в світі. Маркетингові та креативні індустрії, спільні з багатьма іншими, зараз переживають смуту, і ми зрозуміли, що можемо зіграти свою невелику роль, скасувавши Cannes Lions 2020. Ми намагалися прийняти рішення якомога раніше, щоб прояснити ситуацію для всіх, кого це стосується, і саме тому сьогодні ми оголошуємо про цей крок», – коментує Філіп Томас, голова Cannes Lions.

«Ми всі сподіваємось на більш позитивний час – зараз Каннські Леви продовжуватимуть об’єднувати глобальну креативну спільноту та ділитись натхнення там, де це можливо. Нещодавній наш заклик до обміну ідеями та історіями з усього світу вже зібрав сотні облікових записів та показав прогрес у цій кризі. Ми віримо, що Леви продовжують бути оріентиром для індустрії, і маємо надію відмітити та нагородити креативні роботи в 2021 році, коли світ, сподіваюсь, почуватиметься стабільнішим, а наша спільнота зможе приділити своїй роботі ту увагу, на яку вона заслуговує», – додає Саймон Кук, керівний директор Cannes Lions.

Інформація про локальний конкурс Young Lions Competitions 2020 з’явиться згодом.

Нагадаємо, нещодавно Cannes Lions відкрив свою платформу для обміну ідеями та історіями. Фестиваль також публікуватиме актуальні виступи учасників, огляди робіт-переможців та корисну інформацію щодо нинішньої ситуації.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...