Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також команда заявляє, що Cannes Lions відбудеться з 21 по 25 червня 2021 року.

«Оскільки COVID-19 продовжує розповсюджуватися у всьому світі та впливати на споживачів і клієнтів у всіх галузях маркетингу, креативу та медіа, нам стало зрозуміло, що пріоритети наших партнерів зараз у сфері захисту людей, обслуговування споживачів, а фокус зміщено на збереження компаній, суспільства та економіки».

Команда Cannes Lions 2020 також наголошує на бажанні усунути будь-яку невизначеність щодо проведення Левів та Фестивалю для партнерів і замовників.

Cannes Lions

«Каннські Леви по своїй суті завжди стосувалися креативності та нагородження робіт Левами. Ми розуміємо, що перед креативною спільнотою стоять інші завдання, і вона просто не в змозі зараз створювати роботи, які б ставали орієнтирами в світі. Маркетингові та креативні індустрії, спільні з багатьма іншими, зараз переживають смуту, і ми зрозуміли, що можемо зіграти свою невелику роль, скасувавши Cannes Lions 2020. Ми намагалися прийняти рішення якомога раніше, щоб прояснити ситуацію для всіх, кого це стосується, і саме тому сьогодні ми оголошуємо про цей крок», – коментує Філіп Томас, голова Cannes Lions.

«Ми всі сподіваємось на більш позитивний час – зараз Каннські Леви продовжуватимуть об’єднувати глобальну креативну спільноту та ділитись натхнення там, де це можливо. Нещодавній наш заклик до обміну ідеями та історіями з усього світу вже зібрав сотні облікових записів та показав прогрес у цій кризі. Ми віримо, що Леви продовжують бути оріентиром для індустрії, і маємо надію відмітити та нагородити креативні роботи в 2021 році, коли світ, сподіваюсь, почуватиметься стабільнішим, а наша спільнота зможе приділити своїй роботі ту увагу, на яку вона заслуговує», – додає Саймон Кук, керівний директор Cannes Lions.

Інформація про локальний конкурс Young Lions Competitions 2020 з’явиться згодом.

Нагадаємо, нещодавно Cannes Lions відкрив свою платформу для обміну ідеями та історіями. Фестиваль також публікуватиме актуальні виступи учасників, огляди робіт-переможців та корисну інформацію щодо нинішньої ситуації.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам ...

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.